بررسی هتل های خوب تبریز – در کدام هتل تبریز اقامت کنیم؟

بررسی هتل های خوب تبریز – در کدام هتل تبریز اقامت کنیم؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شهر تبریز به عنوان یکی از پرمخاطب‌ترین مقاصد گردشگری، همواره در طول سال به ویژه در فصل بهار و تابستان، میزبان گردشگران بسیاری می‌باشد. در این بین یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر، محل اقامت است. هتل گسترش تبریز یکی از بهترین گزینه‌های اقامت در این شهر به شمار می‌رود.

در تبریز هتل‌های دو ستاره تا ۵ ستاره بسیاری وجود دارد که در ادامه به معرفی هتل های خوب تبریز خواهیم پرداخت، تا با مطالعه این مطلب بتوانید براساس سلیقه، بودجه و نیاز خود، بهترین هتل تبریز را برای اقامت انتخاب کنید.

هتل‌های ۵ ستاره تبریز

هتل لاله پارک

هتل ۵ ستاره لاله پارک، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تبریز و کشور به شمار می‌رود که زیر مجموعه هتل کایا ترکیه می‌باشد. این هتل ۵ ستاره با ارائه امکانات لوکس و مدرن، اقامتی به یادماندنی را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

هتل لاله در سال ۱۳۹۵ تاسیس شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این هتل شامل ۱۷ طبقه و ۲۲۰ اتاق می‌باشد که برای دسترسی راحت به طبقات هتل ۸ آسانسور وجود دارد. از لابی هتل می‌توان به مرکز خرید لاله پارک دسترسی پیدا کرد. این مرکز خرید از شیک‌ترین مراکز خرید تبریز است.

هتل ۵ ستاره لاله، به دور از شلوغی مرکز شهر بوده و برای گردشگرانی که ترجیح می‌دهند در محیطی آرام اقامت کنند، گزینه بسیار مناسبی می‌باشد. هتل پنج ستاره لاله در صدر هتل های خوب تبریز قرار دارد.

یکی از مهمترین ویژگی‌های هتل لاله بر اساس نظر و رضایت مهمانان و مسافران عزیز، امکانات و خدمات لوکس و همچنین نظافت و تمیزی روزانه هتل می‌باشد که آن را در حد یک هتل ۵ ستاره لوکس می‌دانند.

برخی از امکانات هتل شامل پارکینگ روباز و سرپوشیده، کافی‌شاپ و رستوران که از بهترین رستوران‌های تبریز به شمار می‌رود، روم سرویس ۲۴ ساعته، تالار پذیرایی، خودپرداز و بسیاری موارد دیگر را شامل می‌شود.

هتل لاله کندوان

هتل لاله صخره‌ای کندوان یکی دیگر از جذاب‌ترین هتل های خوب تبریز است. هتل پنج ستاره لاله کندوان در بیرون از شهر تبریز قرار گرفته و یکی از بی‌نظیرترین و محبوب‌ترین هتل‌های تبریز به شمار می‌رود. اتاق‌های این هتل، سنگی و صخره‌ای است.

این هتل با چشم‌انداز زیبایی که روبه کوه و یا رودخانه دارد، طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. هتل لاله کندوان دارای ۱۶ واحداقامتی بوده که در دل کوه ساخته شده است و برای رسیدن به هتل باید ۱۸۰ پله را بالا رفت. فاصله هتل لاله کندوان از مرکز شهر تبریز حدود ۵۷ کیلومتر می‌باشد.

چشم‌انداز و تمیزی هتل یکی از ویژگی‌های بارز آن به شمار می‌رود و از نکات منفی هتل می‌توان به تعداد زیاد پله اشاره کرد. این هتل پنج ستاره صخره‌ای، دارای امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، پارکینگ، سالن کنفرانس و بسیاری موارد دیگر می‌باشد.

هتل بین المللی شهریار

هتل پنج ستاره شهریار از هتل های خوب تبریز است که در سال ۱۳۸۶ افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید. این هتل در منطقه آرام ائل گلی قرار گرفته و یکی از مهترین ویژگی‌های هتل، نظافت بسیار خوب آن است. پارکینگ هتل دارای ظرفیت ۱۰۰ خودرو می‌باشد.

اتاق‌های بزرگ هتل و برخورد مناسب پرسنل از موارد یاد شده و مورد رضایت مهمانان است. از امکانات و خدمات هتل می‌توان به مواردی همچون فروشگاه، مجموعه آبی، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس و… اشاره کرد.

هتل پارس ائل گلی

هتل ۵ ستاره ائل گلی یکی از هتل های خوب تبریز به شمار می‌رود و برای افرادی که مایل‌اند محل اقامت خود را به دور از شلوغی و ترافیک شهر انتخاب کنند، این هتل نیز گزینه بسیار مناسبی است. هتل ائل گلی در نزدیکی یکی از معروف‌ترین پارک‌های تبریز به نام ائل گلی قرار دارد.

این هتل لاکچری دارای ۱۷ طبقه و ۱۸۰ واحداقامتی است و با ارائه بهترین امکانات و خدمات، به شایستگی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. هتل ائل گلی در سال ۱۳۸۰ تاسیس شد. رستوران معروف هتل یکی از محبوب‌ترین امکانات هتل به شمار می‌رود.

همچنین سایر امکانات رفاهی و ورزشی هتل، اقامتی لذت‌بخش را برای مهمانان هتل رقم می‌زند. رضایت مهمانان از برخورد مناسب پرسنل و نظافت بسیار خوب هتل، از ویژگی‌های مثبت آن به شمار می‌رود.

هتل پارس ائل گلی تبریز دارای امکاناتی همچون فروشگاه، سالن کنفرانس، رستوران، کافی‌شاپ، سالن بدنسازی، مجموعه آبی و بسیاری امکانات دیگر را شامل می‌شود.

هتل‌های ۴ ستاره تبریز

هتل بین المللی تبریز

هتل بین‌المللی تبریز یکی از قدیمی‌ترین هتل های خوب تبریز است. این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۵۱ ساخته شد. هتل تبریز دارای ۵ طبقه و ۱۳۲ واحداقامتی است که با ارائه امکاناتی مجهز و مدرن، میزبان مهمانان عزیز هتل می‌باشد.

آخرین بار این هتل در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دسترسی آسانی به ایستگاه مترو و اتوبوس دارد. واحدهای اقامتی هتل، مجهز به گاو صندوق بوده و فضای بازی کودکان از دیگر امکانات خوب هتل به شمار می‌رود.

نظافت و برخورد مناسب پرسنل هتل از دیگر ویژگی‌های مثبت هتل می‌باشد. امکانات و خدمات ویژه هتل شامل فروشگاه، سالن کنفرانس، رستوران، کافی‌شاپ، رستوران در فضای باز، میز پینگ پنگ و… است.

هتل گسترش تبریز

از هتل های خوب تبریز می‌توان به هتل چهار ستاره گسترش تبریز اشاره کرد. موقعیت مکانی هتل باعث شده تا دسترسی راحتی به اداره‌های دولتی، اماکن دیدنی و گردشگری تبریز داشته باشد. هتل گسترش تبریز مکان مناسبی برای اقامت‌های کاری و تفریحی به شمار می‌رود.

این هتل ۴ ستاره دارای ۱۳ طبقه و ۱۵۰ واحداقامتی است که با ارائه بهترین امکانات، رضایت مهمانان خود را به همراه دارد. هتل با بهترین قنادی تبریز همجوار بوده و می‌توان سوغات شیرین تبریز را از آنجا تهیه کرد.

خدمات خانه‌داری، برخورد مناسب پرسنل، چشم‌انداز و موقعیت مکانی مطلوب هتل، از مواردی است که رضایت مهمانان هتل را به همراه داشته است. خدمات و امکانات هتل شامل سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، مجموعه آبی و… می‌باشد.

هتل آزادی

هتل آزادی تبریز در سال ۱۳۹۷ به عنوان یک هتل ۴ ستاره فعالیت خود را آغاز کرد. هتل نوساز آزادی دارای چهار طبقه و ۴۳ واحداقامتی است که دسترسی راحتی به جاذبه‌ها و اماکن دیدنی تبریز دارد. چشم‌انداز واحدهای هتل روبه خیابان و یا محوطه هتل می‌باشد.

برخی از خدمات و امکانات هتل شامل سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، پارکینگ، رستوران با اجرای زنده موسیقی، کافی‌شاپ، رستوران روف گاردن، جکوزی، سالن ماساژ، حمام ترکی، میز پینگ پنگ و فوتبال دستی و بسیاری موارد دیگر است.

هتل پتروشیمی تبریز

هتل ۴ ستاره پتروشیمی یکی دیگر از هتل های خوب تبریز است که در سال ۱۳۷۸ تاسیس شد. این هتل در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دارای واحدهایی دلباز و تمیز می‌باشد. بخشی از امکانات هتل شامل مجموعه آبی، فروشگاه، سالن کنفرانس، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، پارکینگ و… است.

هتل رویال پالاس تبریز

هتل نوساز رویال پالاس تبریز در سال ۱۴۰۲ تاسیس شد و به عنوان یک هتل ۴ ستاره به بهره‌برداری رسید. این هتل نوساز دارای زیربنایی با متراژ ۷۰۰۰ مترمربع بوده که ۴۷ واحداقامتی دارد. این هتل ۴ ستاره با ارائه امکانات و خدماتی مناسب، میزبان شایسته‌ای برای گردشگران و مهمانان عزیز هتل می‌باشد.

این هتل زیبا در جاده الگلی قرار گرفته و از ویژگی‌های خوب هتل، می‌توان به دسترسی راحت به اماکنی همچون بوستان شاه‌گلی، موزه تاریخ طبیعی تبریز، پارک باغلار باغی، مسجد پل سنگی و… اشاره کرد.

برخی از امکانات هتل شامل سالن کنفرانس، رستوران، کافی‌شاپ، رستوران با اجرای موسیقی زنده، رستوران و چایخانه سنتی، رستوران در فضای باز، سالن بدنسازی، حمام ترکی، جکوزی، سونا خشک و بخار، سالن ماساژ، پارکینگ خصوصی و… می‌شود.

هتل‌های ۳ ستاره تبریز

هتل کاسپین تبریز

هتل کاسپین تبریز از هتل های خوب تبریز است که در رده متوسط هتل‌های تبریز قرار دارد. این هتل سه ستاره در سال ۱۳۹۶ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. هتل کاسپین دارای ۵ طبقه مثبت و دو طبقه منفی می‌باشد.

از نقاط قوت هتل می‌توان به دسترسی خوب آن به اماکن اصلی شهر اشاره کرد. امکانات هتل شامل رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، روم سرویس ۲۴ ساعته، تاکسی سرویس و… است.

هتل سارای

هتل سه ستاره سارای یکی دیگر از بهترین هتل های تبریز است که در سال ۱۳۹۹ به عنوان یک هتل سه ستاره فعالیت خود را در جهت خدمت‌رسانی به گردشگران آغاز کرد. نام هتل برگرفته از افسانه سارای یا سارا می‌باشد که از افسانه‌های معروف مردم دیار آذربایجان است.

هتل سارا دارای ۶ طبقه و ۲۹ واحداقامتی می‌باشد که با ارائه امکانات و خدمات رضایت‌بخش، افتخار میزبانی از مهمانان هتل را دارد. این هتل فاقد پارکینگ است.

هتل در خیابان شهید مدرس تبریز قرار گرفته و به همین دلیل دسترسی مناسبی به اماکن و جاذبه‌های دیدنی شهر همچون ارگ علیشاه، پل قاری کورپوسی، قونقا باشی، خانه استاد شهریار، موزه آذربایجان و… داشته و همین‌طور دسترسی مناسبی به سیستم حمل و نقل عمومی شهر دارد.

هتل اهراب

از هتل های خوب تبریز می‌توان به هتل سه ستاره و خوش‌نام اهراب اشاره کرد. این هتل در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد. این هتل سه ستاره شامل ۵ طبقه و ۴۷ اتاق و سوئیت می‌باشد. امکانات و خدمات خوب هتل، رضایت مهمانان را به همراه داشته است.

موقعیت مکانی هتل باعث شده تا دسترسی راحتی به وسایل حمل و نقل عمومی و اماکن گردشگری تبریز داشته باشد. از امکانات هتل می‌توان به پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، خدمات خانه‌داری، روم سرویس، خدمات بیدارباش و… اشاره کرد.

هتل آپارتمان بهبود

هتل سه ستاره بهبود یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های تبریز به شمار می‌رود. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی راحتی به مراکز دولتی و وسایل حمل و نقل عمومی دارد .هتل دارای ۲۴ واحداقامتی است که با ارائه امکانات و خدمات مناسب، رضایت مهمانان خود را کسب کرده است.

هتل فاقد پارکینگ بوده و اتاق‌های آن نورگیر چندانی ندارند. اما تمیزی واحدهای آن از موارد رضایت‌بخش مهمانان می‌باشد. از خدمات و امکانات هتل می‌توان به پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپ، صبحانه و نهار در اتاق، لاندری، خدمات بیدارباش، خدمات خانه‌داری و… اشاره کرد.

هتل آپارتمان استقبال

هتل سه ستاره استقبال یکی دیگر از هتل های خوب تبریز است که در سال ۱۳۹۴ به بهره‌برداری رسید. این هتل دارای ۱۱ طبقه می‌باشد که در یکی از مناطق قدیمی شهر قرار گرفته و دسترسی راحتی به جاذبه‌های دیدنی شهر دارد.

تور گردشگری، تمیزی واحدها و برخورد مناسب پرسنل ازجمله موارد رضایت‌بخش از جانب مهمانان هتل است‌. از خدمات و امکانات هتل می‌توان به پارکینگ، سالن اجتماعات و کنفرانس، رستوران، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، خدمات بیدارباش، اینترنت رایگان و… اشاره کرد.

هتل‌های ۲ ستاره تبریز

هتل آپارتمان صائب

هتل نوساز و دو ستاره صائب یکی دیگر از هتل‌های اقتصادی تبریز است که در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد. هتل در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی بسیار مناسبی به اماکن دیدنی و گردشگری تبریز دارد.

این هتل یکی از بهترین هتل‌های دو ستاره در شهر تبریز، شناخته می‌شود. تمیزی واحدها و برخورد محترمانه پرسنل، از نکات مثبت هتل از نظر مهمانان می‌باشد.

هتل آپارتمان ارس

هتل آپارتمان دو ستاره ارس یکی از هتل های خوب تبریز است که در سال ۱۳۹۲ به بهره‌برداری رسید. این هتل دارای ۸ طبقه و ۲۶ واحد آپارتمان می‌باشد و برای گردشگرانی که مایل به اقامت در واحدهای آپارتمانی هستند، گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

هتل سینا

از بهترین هتل‌های اقتصادی تبریز می‌توان به هتل سینا اشاره کرد. این هتل دو ستاره خوش‌نام، برای گردشگرانی که بودجه کمتری دارند، مناسب است. هتل سینا در سال ۱۳۹۳ مورد بازسازی قرار گرفت. چشم‌انداز واحدهای هتل روبه خیابان و یا محوطه هتل می‌باشد.

این هتل دو ستاره دارای سه طبقه و ۵۵ واحداقامتی است که در مرکز شهر قرار گرفته و به جاذبه‌های گردشگری شهر دسترسی راحتی دارد. موقعیت مکانی مناسب و دسترسی راحت به جاذبه‌ها و اماکن گردشگری شهر ازجمله نظرات مثبت مهمانان هتل است.

هتل سهند

یک دیگر از هتل های خوب تبریز، هتل دو ستاره سهند می‌باشد که از هتل‌های اقتصادی تبریز به شمار می‌رود. هتل دسترسی مناسبی به اماکن و جاذبه‌های گردشگری شهر تبریز دارد. هتل شامل سه طبقه و ۲۸ واحداقامتی است. واحدهای اقامتی هتل چندان بزرگ نیستند اما تمیز و مرتب می‌باشند.

سخن آخر

گردشگرانی که قصد سفر به شهر زیبای تبریز را دارند؛ می‌توانند با دستی باز و با خیال راحت، نسبت به بودجه و سلیقه خود، هتل مناسبی را از بین هتل های خوب تبریز رزرو کنند. چراکه این شهر زیبا و دیدنی، هتل‌های متنوع و بسیاری را در خود جای داده است.

دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • رضا مرداد ۶, ۱۴۰۲

    ما تابستان ۹۴با خونواده ساعت ۱۱شب رسیدیم تبریز هرهتلی رفتیم پر بود بگفته خودشون جا نداشتند حتی یه مسافرخانه پیداکردیم صاحبش پیرمردی بود گفت من اتاق چهار تخته دارم چون شما ۵نفرین آگه دوبرابربمن کرایه بدین بشما نمیدم ما رفتیم شب تا صبح پارک خوابیدیم از خستگی زیاد هنوزم یادمه این خاطره بد