دوربین وای فای با چرخش وسیع

دوربین وای فای با چرخش وسیع

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حفاظت و امنیت در زندگی بشر امروزی اهمیت فوق العاده ای پیدا کرده است. در راستای دستیابی به شرایط مناسب برقراری امنیت انواع متفاوتی از دوربین های مدار بسته طراحی و ارائه شده اند. یکی از خاص ترین انواع آن دوربین وای فای با چرخش وسیع است. توانایی این دوربین ها در پوشش بخش وسیعی از فضاها یکی از مزیت های مهم آن ها می باشد. با نصب این نمونه از دوربین های مداربسته وای فای می توانید محدوده وسیعی از محل زندگی یا کار خود را تحت نظارت و کنترل داشته باشید.

دوربین های وای فای چرخشی نمونه های گردان دوربین هستند که قادر به چرخش به طرفین و بالا و پایین را دارند. انواع خانگی این نمونه دوربین با نام دوربین مراقبت از کودک شناخته می شوند. با استفاده از این دوربین ها فضاهایی مورد نظر کاربر با چرخش ۳۶۰ درجه و زوم مناسب قابل نظارت می باشند.

آشنایی با دوربین وای فای

دوربین های مدار بسته وای فای نوعی از دوربین ها هستند که انتقال داده هایی از جمله صدا و تصویر در آنها از طریق شبکه انجام می شود. شبکه وای فای به صورت بی سیم این اطلاعات را انتقال می دهد. جزئیات ظاهری این نمونه از دوربین مشابه دوربین های مدار بسته معمولی است با این تفاوت که انتقال داده در آنها توسط سیم و کابل انجام نمی شود.

این نوع از دوربین در سالهای اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا به کاربر اجازه دسترسی از راه دور به داده ها و سیگنال های تصویری و خارج از شبکه را داه است. دوربین وای فای به دلیل توانایی پوشش دهی بالا و رصد کردن بخش های بیشتری از فضایی که در آن نصب شده بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این نمونه از دوربین می توانند به صورت دوربین مداربسته سیم کارتی نیز مورد استفاده قرار بگیرند. این نوع از دوربین مدار بسته دارای مزایای قابل توجهی می باشد.

• نصب و راه اندازی آسان

• اقتصادی و به صرفه

• انعطاف پذیری بالا

مزیت های دوربین وای فای چیست؟

دوربین های مدار بسته وای فای به دلیل انعطاف بالا و امکان استفاده در فضاها و مکان های مختلف بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

• بدون نیاز به سیم کشی

از آنجا که اطلاعات صوتی و تصویری از طریق شبکه انتقال داده می شود. نیاز به کابل و سیم کشی وجود ندارد. تنها موردی که ممکن است این تجهیزات به سیم کشی نیاز داشته باشند بخش شارژ باتری دوربین می باشد.

• قابلیت ردیابی سوژه

دوربین های وای فای گردان قابلیت چرخش در زاویه های مختلف را دارا هستند. کاربر می تواند زمانی که می خواهد تصاویر دوربین را مشاهده کند دوربین وای فای با چرخش وسیع را در زاویه مورد نظر به گردش درآورد.

• قابلیت چرخش ۹۰ درجه عمودی و ۳۶۰ درجه افقی

از مهمترین ویژگی این نوع از دوربین قابلیت چرخش عمودی آن به صورت ۹۰ درجه و چرخش افقی در زاویه ۳۶۰ درجه می باشد.

• قابلیت دید در شب

مجهز بودن این دوربین به لامپ های دید در شب امکان ضبط تصاویر را در نور کم و شب ها برای کاربران فراهم می نماید.

• امکان اتصال تصاویر به کامپیوتر و موبایل

طراحی دوربین های وای فای به شکلی است که می توان اطلاعات و داده ها را به کامپیوتر، موبایل و لپ تاپ شخصی انتقال داد.

از دوربین وای فای در کجا استفاده می شود؟

انعطاف بالای این نوع از دوربین آن را برای حفظ امنیت بخش گسترده ای از جامعه مورد توجه قرار داده است.

• در منزل

این مدل دوربین ها که توسط شرکت های تولید کننده ارائه می شود به اندازه ای مقرون به صرفه است. که کنترل و امنیت فضای داخلی منازل توسط دوربین وای فای مورد توجه قرار گرفته است.

• کارخانه

فضای گسترده کارخانه ها و کارگاه ها نیازمند تجهیزات نظارتی ویژه ای است که تمام بخش ها را مورد پایش و بررسی قرار دهد. دوربین وای فای چرخشی بهترین انتخاب برای این مکان ها می باشد.

• محل کار

دوربین وای فای با چرخش وسیع به طور نامحسوس می تواند برای کنترل فضاهای مختلف یک ساختمان اداری مورد استفاده قرار بگیرد.

• مکان های عمومی

پلیس برای کنترل مکان های عمومی به صورت نامحسوس و انجام تحقیقات خاص و کنترل بخش ترافیک به طور گسترده ای از این نمونه دوربین ها استفاده می کند.

دوربین وای فای را می توان از کجا تهیه کرد؟

تهیه و خرید دوربین وای فای باید از نمایندگی های معتبر صورت پذیرد تا در صورت بروز مشکل از پشتیبانی و خدمات پس از فروش آنها بهره مند شوید. دوربین های هایک ویژن نمونه های بسیار مناسبی از دوربین وای فای می باشند. مجموعه امنیت پلاس یکی از برترین نماینده های موجود در بازار دوربین مدار بسته است. قیمت دوربین هایک ویژن در مجموعه امنیت پلاس با توجه به شرایط روز بازار بسیار مناسب تر می باشد.

خرید دوربین وای فای از این مجموعه مزیت های ویژه ای برای خریدار دارد.

• خدمات پس از فروش مناسب

• ارائه بهترین نمونه از دوربین

• ارائه بهترین برندهای روز دنیا

• خرید آسان و مطمئن برای خریدار

• پشتیبانی تمام وقت در ساعات کاری

• ایجاد اطمینان برای خریدار و مشتری

• ارائه پیشنهادات ویژه به مشتریان

نتیجه گیری

امنیت یکی از مهمترین حساسیت های دنیای امروز می باشد. انواع متنوعی از دوربین مدار بسته برای کمک به کنترل شرایط نظارت و امنیت طراحی و تولید شدند. دوربین های مدار بسته وای فای یکی از پرکاربردترین نمونه های تجهیزات امنیتی و حفاظتی است که در سالهای اخیر مورد توجه کاربران بسیاری قرار گرفته است. انواع گردشی و چرخان دوربین وای فای به دلیل پوشش گسترده ای که از یک مکان در اختیار کاربر قرار می دهد بیش از نمونه های دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

انعطاف بالا، نصب راحت، قیمت مقرون به صرفه و امکان استفاده در فضاهای گسترده از مزیت های شاخص دوربین های مدار بسته چرخشی می باشد. با اعمال تنظیمات دلخواه می توانید دوربین های خود را برای نظارت بیشتر در زاویه های مختلف به گردش درآورید.

بدون نظر

ورود