هتل‌های لوکس و مجلل استانبول را بشناسید

هتل‌های لوکس و مجلل استانبول را بشناسید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کشور ترکیه سال‌هاست که به یک مقصد توریستی فوق‌العاده برای ما و کشورهای همسایه تبدیل شده‌است و همه‌ساله عده زیادی برای لذت بردن از طبیعت بکر و همچنین جاذبه‌های دیدنی آن، راهی این کشور می‌شوند. از میان تمام شهرهای دیدنی این کشور، استانبول یکی از بهترین‌هاست و آن را می‌توان توریستی‌ترین شهر ترکیه دانست. علاوه‌بر سفر، عده زیادی از ایرانیان در این شهر به‌صورت موقت یا دائم زندگی می‌کنند و این یک امتیاز مثبت در سفر به استانبول است. اگر می‌خواهید در سفری به این شهر، اقامت بی‌نظیری را تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم از قبل با لوکس‌ترین هتل‌های استانبول آشنا شوید. این شهر پر از هتل‌های پنج ستاره با بهترین امکانات است که می‌توانند لحظات به‌یادماندنی را به شما هدیه کنند. برای آن‌که در انتخاب بهترین هتل‌های استانبول سردرگم نشوید، در این مقاله به بهترین هتل‌های این شهر مانند هتل هیلتون بومونتی استانبول پرداخته‌ایم. همراه ما باشید.

بهترین هتل‌های پنج ستاره استانبول

شاید برایتان جالب باشد که برخی از هتل‌های استانبول، حتی لقب بهترین هتل دنیا را نیز به خود اختصاص داده‌اند و در نظرسنجی‌های گوناگون خود را اثبات کرده‌اند. تعداد گردشگران این شهر به حدی زیاد است که بسیاری از هتل‌های زنجیره‌ای مطرح دنیا هم در این شهر شعبه‌ای را تأسیس کرده‌اند. در ادامه می‌خواهیم چند مورد از این هتل‌ها را به شما معرفی کنیم:

هتل فور سیزن سلطان احمد

هتل فور سیزن سلطان احمد یکی از آن هتل‌هایی است که به‌هیچ‌عنوان نباید از دست بدهید. این هتل در ساختمانی نئوکلاسیک واقع شده‌است و ترکیبی از مدرنیته به سبک تاریخ ترک را به نمایش می‌گذارد. نکته مثبت این هتل نزدیکی آن به مکان‌های دیدنی مهم استانبول است. جالب است بدانید که از این هتل تا کاخ توپکاپی، تنها چند قدم فاصله خواهید داشت و مسجد سلطان احمد و مسجد ایاسوفیه نیز در نزدیکی شما قرار خواهند داشت. این هتل ۶۵ اتاق دارد که در هر اتاق، بهترین خدمات به مسافران ارائه می‌شود. ساختمان این هتل در سال ۱۹۱۹ ساخته شده‌است و تا به حال چندین مرتبه به‌عنوان یکی از بهترین هتل‌های دنیا برگزیده شده‌است. برای آن‌که نمای بی‌نظیری از استانبول و بسفر را تماشا کنید، سری به پشت‌بام هتل بزنید؛ زیبایی محض را مقابل چشمانتان خواهید دید.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی

هتل چراغان پالاس کمپینسکی نیز یکی از خاص‌ترین هتل‌های لوکس در استانبول است که در منطقه بشیکتاش واقع شده‌است. با ورود به این هتل بی‌نظیر، گویی در زمان سفر می‌کنید و به دوران پادشاهی قدرتمندترین امپراطورها می‌رسید. در برخی از اتاق‌های این هتل، تصویر بی‌نظیری از حرکت کشتی‌ها در تنگه بسفر قابل‌مشاهده است که هیچگاه از ذهنتان پاک نخواهد شد. استخر این هتل در تمام ماه‌های سال قابل استفاده است و آب آن در زمستان، گرم می‌شود. این هتل لوکس و زیبا در نزدیکی کاخ دلماباغچه، مسجد اورتاکوی و کاخ ییلدیز واقع شده‌است.

هتل هیلتون بومونتی استانبول

هتل هیلتون بومونتی یکی دیگر از برترین هتل‌های این شهر است که می‌تواند میزبان خوبی برای مسافرت‌های شما باشد. اقامت در این هتل، شما را از امکانات متعدد و منظره‌ای بی‌نظیر از شهر بهره‌مند می‌کند. این هتل با داشتن بیش از ۸۰۰ واحد اقامتی، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های این شهر محسوب می‌شود و در تمام اتاق‌ها، بالاترین کیفیت را به شما ارائه خواهد داد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های این مجموعه تا ۸ نفر را پوشش می‌دهند. حتی اگر به تنهایی سفر می‌کنید، می‌توانید از اتاق‌های تک‌تخته این هتل استفاده کنید. نمایی از دریا و شهر زیبای استانبول در این سفر، از خاطر شما پاک نخواهد شد. این هتل یک رستوران و کافی‌شاپ بزرگ و مجلل دارد که بهترین غذاها و نوشیدنی‌‌ها را ارائه می‌دهد. در این رستوران می‌توانید از انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی لذت ببرید. چشم‌انداز این رستوران یک باغ بی‌نظیر است که چشمان شما را نوازش خواهد کرد. همچنین امکانات ورزشی و تفریحی متعددی در هتل هیلتون بومونتی استانبول در دسترس شما خواهند بود. به‌عنوان مثال می‌توانید ساعاتی را در استخر بگذرانید و یا از خدمات ماساژ و اسپا بهره‌مند شوید.

هتل شانگری لا بسفر

اگر از اقامت در هتل‌های مدرن با دیزاینی مینیمال و رنگ‌های روح‌نواز لذت می‌برید، حتما شانگری لا را امتحان کنید. هتل شانگری لا یکی از لوکس‌ترین هتل‌های منطقه است که از اقامت در آن پشیمان نخواهید شد. این هتل که در ساختمان یک انبار قدیمی شکل گرفته‌است، از هر جهت بی‌نقص است و می‌توانید از امکانات هتل، نهایت لذت را ببرید. برخی از اتاق‌های این مجموعه، منظره بی‌نظیری از بسفر را به نمایش می‌گذارند که هیچگاه از تماشای آن خسته نخواهید شد. این هتل در کنار کاخ دلماباغچه واقع شده‌است و به‌راحتی می‌توانید به این جاذبه دیدنی و بسیاری از دیدنی‌های دیگر دسترسی داشته باشید. با تماشای این هتل، درمی‌یابید که ردپای فرهنگ چینی در جای‌جای آن به چشم می‌خورد.

فلای تودی؛ مرجع رزرو هتل‌های لوکس

برای رزرو هتل هیلتون بومونتی استانبول و هر هتل لوکس دیگری، می‌توانید از طریق فلای تودی اقدام کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، پروسه رزرو هتل استانبول طی شود. به این ترتیب می‌توانید بهترین اتاق‌ها را پیش از آن‌که توسط دیگران انتخاب شوند رزرو کنید. مجموعه فلای تودی افزون بر این، خدمات گسترده‌ای را در حوزه مسافرت و پروازهای داخلی و خارجی ارائه می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشورت با کارشناسان، می‌توانید سری به وب‌سایت فلای تودی بزنید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود