کاشت مو با خط رویش طبیعی دیگر یک رویا نیست

کاشت مو با خط رویش طبیعی دیگر یک رویا نیست

خط موی طبیعی، همان مرزی است که به‌شکلی استاندارد پیشانی را از موها جدا می‌کند‌. درواقع یکی از نکات زیبایی که در نگاه اول توجه دیگران را معطوف خود می‌سازد، خط رویش موهاست که عقب‌نشینی، پایین یا مسطح‌بودن بیش‌ازحد آن می‌تواند از جذابیت چهره بکاهد.

معمولا افزایش سن بهانه‌ای برای ریزش‌های بی‌رویه و عقب‌نشینی خط رویش است. این موضوع استرسی به افراد وارد می‌کند که درنهایت منجر به طاسی می‌شود و اینگونه است که آنها به درمان‌هایی مانند کاشت روی می‌آورند.

وقتی قضیه کاشت مو را از بیرون، با دیدگاهی سطحی بررسی می‌کنیم، یک اتفاق کاملا ساده است اما بیایید کمی در این مسئله دقیق‌تر کنکاش کنیم. پس به این منظور تا پایان مقاله همراه‌مان بمانید.

کیفیت کاشت مو با اعمال خط موی طبیعی

ترمیم عقب‌نشینی خط رویش، مهم‌ترین مسئله‌ای است که در کاشت مو بر آن تمرکز می‌شود. بی‌توجهی به این مسئله توسط بیمار و پزشک زیبایی، نتیجه‌ای جز ساخت چهره‌ای مصنوعی و عروسکی ندارد و مسلما هیچ کس مشتاق به استقبال از آن نخواهد بود.

خب، بهتر است همین اول کار بگوییم که طراحی خط رویش در کاشت مو بانوان با آقایان متفاوت است چراکه سبک پیشانی آنها با یکدیگر فرق دارد پس نمی‌توان در این موضوع اشتراکاتی را برای آنها قائل شد.

خب، بهتر است همین اول کار بگوییم که طراحی خط رویش در کاشت مو بانوان با آقایان متفاوت است چراکه سبک پیشانی آنها با یکدیگر فرق دارد پس نمی‌توان در این موضوع اشتراکاتی را برای آنها قائل شد.

اما سوالی که به‌طور حتم در ذهن همه شما جریان دارد این است که یک خط طبیعی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ به این منظور در عنوان بعدی همراه ما باشید تا این قضیه را به‌طور مفصل شرح دهیم.

استایل خط موی طبیعی در آقایان

نباید انتظار داشته باشید که طراحی خط رویش به‌گونه‌ای باشد که طبق آن موهایتان مشابه دوران کودکی و نوجوانی کاشت شود. لذا این خط نباید به‌شکلی صاف و مسطح و با فاصله اندکی از ابروهایتان ترسیم شود.

در بهترین حالت ممکن، خط رویش باید حداقل ۴ انگشت یا ۸ سانتی‌متر فاصله داشته باشد تا فرم طبیعی عقب‌رفتگی استاندارد موها را به‌خصوص در آقایان نشان دهد.

بنابراین؛ مهم‌ترین اقدامی که در کشیدن خط مو مردان صورت می‌گیرد، نظارت دقیق بر فاصله ابروها و فولیکول مو است. البته ناگفته نماند که طراحی این خط برای مردان جوان و مسن تفاوت‌های بسیاری دارد. ممکن است طرحی که مد نظر و ایده‌آل یک جوان باشد برای فرد بزرگسال جالب به نظر نرسد.

پس به‌جهت آنکه صورت، بعد از جراحی کاشت جلوه بازتری داشته باشد، لازم است که منطقی‌تر به این قضایا نگاه کنید.

استایل خط موی طبیعی در خانم‌ها

در کاشت مو دائمی در بانوان، ترسیم خط رویش به‌شکلی متفاوت از آقایان صورت می‌گیرد. به همان دلیلی که اگر به خاطر داشته باشید، در عنوان اولیه به آن اشاره کردیم. پزشکان برای اینکه نتیجه طبیعی‌تری از کار خود بگیرند، این خط فرضی را به‌شکل دایره رسم می‌کنند و کاشت بر اساس همین طرح صورت می‌گیرد.

درحقیقت بیشترین رضایت از فرایند پیوند مربوط به طراحی این خط است. به همین دلیل متخصص سعی در تمرکز زیادی در این مسئله دارد تا جراحی پیوند با سبک چهره شخص و ویژگی‌های صورت او هماهنگ باشد.

۵ فرمول طلایی برای دستیابی به خط موی طبیعی

واضح است که همه افراد روی ظاهر خود به‌خصوص صورت حساس هستند. مرز موها و صورت دقیقا همان شاخصه‌ای است که تاثیر ویژه‌ای در رقم زدن شکل‌وشمایل انسان دارد.

برای اینکه بتوانیم با چالش‌های کاشت مو کنار بیاییم و پیوندی بی‌نقص را تجربه کنیم، لازم است با تکنیک‌هایی که متخصصان در طراحی خط مقدم از آنها تبعیت می‌کنند، آشنا شویم. در ادامه به وصف نمونه‌هایی از آن پرداخته‌ایم.

• هماهنگ با خط موی اصلی: هیچ طرحی منحصربه‌فردتر از خط موی اصلی انسان نیست چراکه به‌شکلی ذاتی متناسب چهره اوست.

• انتخاب نقطه‌ای صحیح برای شروع: خط موی طبیعی کشیده‌شده توسط پزشک نباید از نقطه استاندارد پایبن‌تر یا بالاتر باشد چون بر تمام مختصات صورت اثر منفی دارد.

• پوشش متراکم: خط مو باید از موهای نازک و ظریف با تراکم پایین شروع و به‌تدریج به ضخامت و تراکم آن افزوده شود در غیر این صورت، در نگاه اول قابل تشخیص و تمیز از خط مو طبیعی است.

• انتخاب زاویه صحیح: مهم‌ترین موضوع در دستیابی به نتیجه‌ای ایده‌آل و طبیعی، توجه به تفاوت جهت رشد موها در جلو و کناره‌های سر است. هر قسمت از موها به‌شکلی خاص رشد می‌کنند.

• فرم خط: ما با نگاه اول به‌طور ناخوداگاه اشکال غیرطبیعی را درک می‌کنیم. پس به‌جهت آنکه دیگران پی به مصنوعی‌بودن خط رویش نبرند، بهتر است انحنای آن در نظر گرفته شود. به‌طور مثال در مردان به بلوغ‌رسیده، در خط مو دوطرف شقیقه آنها انحنایی دیده می‌شود که در پسران نوجوان و زنان وجود ندارد

هنر خلق خط موی طبیعی در دستان حرفه‌ای متخصص

اشتباه نکنید! فقط تکنولوژی‌های مدرن در طبیعی‌شدن خط مو و ایضا کاشت مو موفقیت‌آمیز کافی نیستند. هنر و تخصص پزشک در هر حوزه‌ای حرف اول را می‌زند. او باید به اصول اندازه‌گیری، تخمین و تقارن مسلط باشد.

درحقیقت مسئله کلیدی در تمامی روش‌های کاشت که باید حتما رعایت شود، به انتخاب مناسب و معقولانه پزشک توسط شما باز می‌گردد چراکه فقط در این صورت می‌توانید نتیجه ثمربخشی در تمام مراحل اجرا از طراحی خط مو طبیعی گرفته تا نهایی‌ترین قسمت کاشت بگیرید‌.

جمع‌بندی

خط موی طبیعی، موثرترین شاخصه در رضایت یک بیمار از عمل کاشت مو است. ممکن است شاهد این اتفاق بوده باشید که گاهی فرایند کاشت به بهترین نحو ممکن با تراکم بالا صورت می‌گیرد اما خط رویش مصنوعی کار را از پایه خراب کرده است.

بنابراین؛ گفته می‌شود که طراحی و جهت‌دهی خط مو، فقط و فقط در حیطه تخصصی پزشک است و نباید به تکنسین‌ها محول شود‌. دقت کنید که پزشک شما به معلومات علمی آناتومی چهره اشراف کامل داشته باشد. قطعا ذوق و هنر دکتر انتخابی شما در رضایت‌تان تاثیر ویژه‌ای دارد.

حالا که بحث به اینجا رسید بگویید آیا کلینیکی را می‌شناسید که به انتظارات شما از پزشکی مجرب تحقق بخشد؟ تصویر جوانی همان مرکزی است که حتم داریم به‌دنبال آن هستید. شما در این مکان تخصصی با مدیریت دکتر محسن پیروز هاشمی، می‌توانید زیبایی و جوانی ازدست‌رفته‌تان را مجددا بازگردانید.

اگر در پی یافتن بهترین کلینیک کاشت مو در تهران هستید، اینجا متخصصین مجرب آماده ارائه کلیه خدمات زیبایی با به‌روزترین فناوری‌های دنیا هستند که با برترین کلینک‌ها در سطح جهان رقابت می‌کنند.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود