چرا دیوید بکام و همسرش تصمیم گرفتند جدا از هم بخوابند؟

چرا دیوید بکام و همسرش تصمیم گرفتند جدا از هم بخوابند؟

دیوید و ویکتوریا بکهام یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین زوج های سلبریتی هستند. این زوج از زمان ازدواج شان در سال ۱۹۹۹ فراز و نشیب های زیادی را در کنار یکدیگر تجربه کرده اند. آن ها به تازگی تصمیم گرفته اند در تخت های جداگانه ای بخوابند. اما دلیل این تصمیم چیست؟

از قرار معلوم دیوید روحیه ی اجتماعی تری دارد و ویکتوریا زندگی آرام تری را ترجیح می دهد. حالا این زوج تصمیم به جدا کردن جای خواب خود گرفته اند. دیوید و ویکتوریا در سال ۲۰۱۷ یک خانه ی ییلاقی جدید با دو قسمت جداگانه خریداری کردند که هر کدام از این دو قسمت به یکی از آن ها اختصاص دارد. هر دو قسمت، آشپزخانه، اتاق خواب ها و حیاط جداگانه ای دارند و به همین دلیل، نهایت حریم شخصی و استقلال را برای دیوید و ویکتوریا فراهم می کنند.

به علاوه، جداگانه بودن دو بخش این خانه امکان برگزاری مهمانی های بزرگ را فراهم می کند. این دو قسمت نزدیک به ۵۰ متر از یکدیگر فاصله دارند، بنابراین اگر در یکی از این آن ها مهمانی پرجنب و جوشی در حال برگزاری باشد، مهمانان بخش دیگر خانه متوجه سر و صدا نخواهند شد.

این امر برای دیوید، ویکتوریا و مهمانان شان آسایش و حریم شخصی بیشتری فراهم می کند و هر کسی می تواند بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران از اوقات خود لذت ببرد.

از قرار معلوم تصمیم برای داشتن محل زندگی جداگانه از محدود بودن فرصت های آن ها برای برنامه ریزی نشأت می گیرد. این تصمیم هم برای دیوید و ویکتوریا و هم برای فرزندان شان کمک کننده بوده است.

این امر به آن ها اجازه می دهد هر کدام فضاهای شخصی خودشان را داشته باشند و وقتی به تنهایی نیاز دارند، به بخش دیگر خانه بروند.

جدا کردن جای خواب می تواند کیفیت خواب و رابطه ی زوج ها را بهبود ببخشد

داشتن جای خواب جداگانه می تواند به بهتر و عمیق تر شدن خواب کمک کند.

و استفاده از این شیوه در میان زوج ها رایج تر از چیزی است که احتمالاً تصور می کنید. پژوهش ها نشان داده درصد قابل توجههی از زوج ها در تخت یا حتی اتاق جداگانه می خوابند.

زنان بیشتر از مردان به عوامل مخل خواب حساس اند و اغلب خواب بیشتری را در مقایسه با مردان از دست می دهند.

کمبود خواب می تواند به مرور اثری منفی بر روابط میان زوج ها داشته باشد.

خوابیدن در تخت های جداگانه می تواند منجر به بهبود خواب و جلوگیری از بروز مشکل در روابط میان زوج ها شود.

خوابیدن در تخت مشترک احتمال بر هم خوردن خواب را بالا می برد، امری که می تواند منجر به بروز مشکلات پزشکی ای همچون افزایش فشار خون، دیابت و نارسایی قلبی شود.

داشتن خواب جداگانه یا استفاده از لحاف جداگانه در یک تخت می تواند کیفیت خواب را میزان قابل توجهی افزایش دهد.

بهبود خواب می تواند برای پوست هم مفید باشد، چرا که تولید کلاژن را افزایش می دهد، امری که باعث پرتر و درخشان تر شدن پوست می شود.

۹ نظر

ورود

  • محمد مرداد ۲۶, ۱۴۰۲

    💕🌹🌹🎁🎁

  • دکتر رافئعی پور مرداد ۲۶, ۱۴۰۲

    بنظر حقیر علت همبستر نشدن این ذوج،اعتراض به وضع معیشتی مردم ایران می باشد و به نوعی توطئه صینونیسم جهانی و شیطان پرستان است.

  • سارا مرداد ۲۶, ۱۴۰۲

    خخخخ حتما کار جمهوری اسلامیه😁😁

  • سارا مرداد ۲۶, ۱۴۰۲

    تو ی فیلم دیدم که بکهام سبک بازی در میاورد زنش حرص میخورد. به نظر من از هم بدشون میاد نمیخوان باهم باشن. حالا جدا نمیشن حتما دلیل دارن. طلاق عاطفی

  • میترا مرداد ۲۶, ۱۴۰۲

    ای داد حالا این غمو چطور تحمل کنیم 😢 خودمون کم بدبختی داشتیم اینم اضافه شد وای خدا

  • عشو مرداد ۲۶, ۱۴۰۲

    😂😂😂😂 خوب به ما چه مشکلات خانوادگی مردم .
    شما دارید فرهنگ سازی میکنید که دخالت کنیم تو کار مردم .با این خبرهاتون یکم ها یکم خجالت خوبه

  • مهدی مرداد ۲۷, ۱۴۰۲

    به خوابیدن اینا هم کار دارین!!!

  • ف الف مرداد ۲۷, ۱۴۰۲

    مطلبتون چرت محض بود
    فواید اینکه زن و شوهر با هم باید بخوابن یه بحث روانشناسیه که سالهاست ثابت شدست.