عذرخواهی زوج ایرانی که یک خانه ۵ میلیاردی به نام سگ خود زده بودند + ویدئو

عذرخواهی زوج ایرانی که یک خانه ۵ میلیاردی به نام سگ خود زده بودند + ویدئو

خبرگزاری مهر ویدئویی از اظهار ندامت و عذرخواهی زوجی که یک خانه ۵ میلیاردی در شمال تهران برای سگ خانگی خود خریداری کرده بودند، منتشر کرده است. همچنین در این ویدئو مشاور املاکی که سند این خانه در آنجا به نام سگ این زوج زده شده بود نیز هدف خود از ساخت کلیپ این اقدام را جذب فالوئر عنوان کرد.

در روزهای اخیر ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که خبر از خرید یک خانه ۵ میلیارد تومانی توسط یک زوج به نام سگشان «چستر» می‌داد. این ویدئو با واکنش های زیادی از سوی کاربران روبه‌رو شد و انتشار گسترده آن موجب شد تا مقامات قضایی دستور پلمب این دفتر مشاور املاک و بازداشت بنگاه‌دار را صادر کنند.

در ویدئویی مربوط به سه شنبه ۲۴ مرداد که اولین بار توسط یک مشاور املاک در شمال تهران منتشر شد، شاهد به نام زدن سند یک خانه پنج میلیاردی در منطقه پونک به نام یک سگ بودیم. آن‌طور که فرد مشاور املاک در ویدئو می‌گوید، این زوج وارثی ندارند و به همین دلیل تصمیم گرفتند خانه گران‌قیمت خود را به نام «آقا چستر» سند بزنند.

این اقدام اگرچه در بسیاری از نقاط جهان رواج دارد اما به نظر می‌رسد اولین بار است که در کشور رخ می‌دهد و باعث ورود مراجع قضایی به ماجرا شده است.

در این راستا معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران اعلام کرد دفتر مشاور املاکی که اقدام به عقد قرارداد «فاقد اعتبار» برای یک واحد آپارتمانی کرده بود با دستور قضایی پلمب و فرد مشاور املاک بازداشت شده است.

پلمب مشاور املاکی که خانه ۵ میلیاردی را به نام یک سگ سند زد + ویدئو

رضا تبار این اقدام را «قبح شکنی از ارزش های اخلاقی جامعه» و پلمب این دفتر املاک را در جهت «حفظ حقوق شهروندان» خواند و گفت: «اقدام این دفتر مشاور املاک ضمن اینکه از حیث قانونی و حقوقی فاقد وجاهت و اعتبار بوده، سبب جریحه‌دار شدن احساسات انسانی جامعه نیز شده است.»

معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین از لغو مجوز این مشاور املاک خبر داد و گفت: «اقدام این مشاور املاک درخصوص موضوع یادشده، ضرورت بررسی صلاحیت‌های شغلی این فرد را محرز می‌سازد و بر همین اساس، پرونده این شخص از حیث چگونگی احراز شرایط تصدی مشاور املاک در صنف مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و اقدام قانونی برای سلب صلاحیت وی صورت می‌گیرد.»

پلمب مشاور املاکی که خانه ۵ میلیاردی را به نام یک سگ سند زد + ویدئو

پلمب مشاور املاکی که خانه ۵ میلیاردی را به نام یک سگ سند زد + ویدئو

در دنیا حیوانات خانگی ثروتمند زیادی وجود دارند؛ از ثروتمندترین سگ جهان به اسم گانتر با نژاد ژرمن شپرد که ۸۰ میلیون دلار از صاحب خود به ارث برد و اکنون صاحب ۳۰۰ میلیون پوند ثروت است، تا گربه تیلور سوئیفت که با ثروت تخمینی ۹۷ میلیون دلار، سومین حیوان خانگی ثروتمند جهان نام گرفته است.

۱۴ نظر

ورود

  • امیر مرداد ۲۹, ۱۴۰۲

    آقا چستر پلمپ شد 🤣

  • Mr.saxobeat مرداد ۲۹, ۱۴۰۲

    آزمودم عقل دور اندیش را ،بعد از این دیوانه سازم خویش را

    پس بود دیوانه بی آزارتر،زان که محروم است از عقل بشر.

  • وقتی اخلاق به پای شهوت ذبح می شود! مرداد ۲۹, ۱۴۰۲

    پول خودشه چیکار دارید میخواد به اسم یه سگ کنه خب….. تن خودشه چیکار دارید میخواد بندازه بیرون همه تماشا کنن خب…..بچه خودشه چیکار دارید میخواد سقطش کنه……. و همینطور جامعه ایران رو به سمت ویرانی اخلاقی میبرن.ویرانی بدتر از وضعیت اخلاقی اروپا

    • امیر مرداد ۲۹, ۱۴۰۲

      شرکتی بود که خودش مدیرش بود شما چیکار دارید اختلاس کرد، بچه های خودشونه دوست دارن بفرستند اروپا و آمریکا شما چیکار دارید؟ شهرداری خودشونه، خودشون دوست دارن فک و فامیل رو استخدام کنن و پست بسازن، ماشین سازی خودشونه دوست دارن ملت رو به کشتن بدن شما چیکار دارید؟ …

      • حامد مرداد ۳۰, ۱۴۰۲

        یچیزی هست به اسم قیاس مع الفارق که اگر ازش درکی داشتید خیلی بهتر می تونستید مثال بزنید.
        هر رفتاری تا جایی که به دیگران آسیبی نرسونه بله هیچ اشکالی نداره
        پول خودشه بله میتونه به اسم سگش بزنه (از نظر قانونی اشکال داره بله ولی از نظر اخلاقی خیر، صددرصد می تونه با پولش کارهای خیلی بهتری بکنه ولی بازهم خودش باید تصمیم بگیره)
        بچه خودشه میخواد سقطش کنه به شما چه (درباره سقط جنین خیلی خیلی درگیری و تفکرات مختلفی وجود داره که اصلا ساعت ها میشه بحث کرد دربارش و اوردنش توی این مثال اشتباهه کلا)
        تن خودشه میخواد بندازه بیرون (این رو به حساب ساندیس خوردنتون میذارم)
        شرکت خودشه میخواد اختلاس کنه به شما چه (فکر نمی کنم که درکش سخت باشه که پولی که اختلاس میشه متعلق به مردمه و مال خودش نیست!)
        بچه های خودشونه دوس دارن بفرستن امریکا (اگر با پول خودشون باشه و اگر چپ و راست از امریکا بد نگن و نگن جهان خوار استعمار گر و دشمن! بله هیچ اشکالی نداره بفرستن هرجا که میخوان)
        شهرداری خودشونه! (بازهم درکش سخت نیست که شهرداری یه شرکت خصوصی نیست که مال خودشون باشه!)
        ماشین سایزی خودشونه (تقریبا تمام مثال هاتون کودکانس)

        • Pf مرداد ۳۰, ۱۴۰۲

          نظر دو نفر اولی رو قاطی کردی حامد، نفر دومی نفر اولی رو نقد کرده بود با کنایه، یکی به نعل زدی یکی به میخ

          • حامد مرداد ۳۰, ۱۴۰۲

            شرمنده خیال کردم یه نفرن

  • امیر مرداد ۲۹, ۱۴۰۲

    یک سوالی هم مطرحه، آیا قانون گفته که این کار غیرممکنه و ممنوعه یا دل به خواه طرف رو بازداشت کردن؟

    • حقوق دان مرداد ۳۰, ۱۴۰۲

      بله توی قانون ایران همچین چیزی وجود نداره طرف معامله باید اهلیت داشته باشه که حیوانات ندارن

  • اا مرداد ۳۰, ۱۴۰۲

    این حرکت مشاور املاک ، خریدار(صاحب سگ) چند بعد کثیف و پلید دارد
    ۱_ هتک حرمت به قرآن کریم چون بالای برگ قرارداده ها آیه ای از قرآن نوشته شده که عمدتا ایه یک سوره مائده چاپ شده و این افراد پایین برگ قراداد را با دست سگ امضا زدند
    هتک حرمت فقط به آتش زدن ختم نمی شود این حرکت از آتش زدن هم کثیف تر میباشد و در کشوری که مدعی حافظ قرآن است امیدوارم پیگیری شود
    دوم اصلا فارغ از دین و مذهب اینان به مردم ایران توهین کردند این عمل یعنی خانه به سگ میدهم ولی به یک خانواده ایرانی نمی‌دهم امیدوارم کسی با تمسخر به این موضوع نگاه نکند چون همه ما تحت الشعاع این حرکت کثیفیم

    • حامد مرداد ۳۱, ۱۴۰۲

      ولی من فکر می کنم ذهن شما ….تر از اتفاقیه که افتاده

  • عسل مرداد ۳۱, ۱۴۰۲

    اصلا به تبعات این کارشون فکر کردند یا شایدم خیلی برنامه ریزی شده میخواهند بی بندوباری را ترویج دهند امروز خرید منزل برای سگشان با پول حرام واین موضوع را باب میکنند وفردا حتما زنان ودختران ایران بخاطر فقر عقده بی ایمانی و…..حاضر به اذدواج با این سگ میشوند وحتما در دفتر اذدواج اپارتمان مهریه ی دختر میشود خاکبرسرتون که روی هرچی لجن رو بردید خوبه که مقطوع النسل هستید واولادی از شما ربا خواران پا بر زمین نمیگذارد لعنت خدا بر شما وطایفه شما

  • نرگس اسفند ۱, ۱۴۰۲

    منم سگ دارم عاشقشم ولی خب بنامش بزنم اون حیوون چیکارمیتونه کنه باهاش اخه.چ کاریه.بدن ب یکی ب شرط نگهداریش حداقل.پنج میلییییارد چ پولی دارین لعنتیا