جواد خیابانی در «شب های مافیا»: اتهاماتی که به من می‌زنید اتهام است! + ویدیو

جواد خیابانی در «شب های مافیا»: اتهاماتی که به من می‌زنید اتهام است! + ویدیو

جواد خیابانی اگرچه سال‌هاست که به عنوان گزارشگر فوتبال و مجری تلویزیون شناخته می شود، اما عبارت های عجیب وی در گزارش های فوتبالی و حتی گفتگوهای تلویزیونی، شهرت دو چندان دارد و هر از چندگاهی جملات عجیب او در فضای مجازی، مورد توجه قرار می گیرد. به تازگی ویدیویی از صحبت های جواد خیابانی در برنامه شب‌های مافیا، زودیاک در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که گلچینی از جملات قصار به سبک جواد خیابانی را به نمایش می گذارد.

خیابانی در شب های مافیا

در این ویدیو جواد خیابانی به عنوان شرکت کننده در برنامه شب های مافیا، در تلاش است تا با عبارت هایی مانند: «سیسیل هیچ وقت امن نیست آلپاچینو هم باشی همسرت را می‌کشند»، «اونی که سواد نداره این همه باد نداره!» و «بشنوید مردم من شهروند شما هستم؛ به جرات می‌گویم اتهام هایی که به من زده می‌شود همه اتهام است!»، شهر را قانع کند که شهروند است. در ویدیوی زیر بخشی از بازی او را ببینید.

برنامه شب‌های مافیا، زودیاک با گردانندگی محمد بحرانی سه هفته است که در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود و تلاش کرده است، بازیکنانی متفاوت از سری‌های گذشته را در میدان رقابت مافیا وارد کند. این برنامه که با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضائیان، برای پخش از پلتفرم فیلیمو تولید شده است، تلاش می‌کند به موازات برنامه‌های مافیایی سعید ابوطالب، مخاطب را جذب کند.

خیابانی در شب های مافیا

سعید ابوطالب که ساخت اولین‌های شب‌های مافیا در شبکه نمایش خانگی را عهده‌دار بود، پس از مدتی به طور موقت از پلتفرم فیلیمو رفت و این همکاری را در قالب برنامه‌ای چون پدرخوانده با پلتفرم فیلم‌نت ادامه داد. هرچند در ادامه شاهد ساخت مسابقه‌ای استدلالی استنتاجی توسط وی در فیلیمو با نام ارتش سری بودیم، اما این برنامه نتوانست موفقیت برنامه‌هایی مانند شب‌های مافیا و پدرخوانده را تکرار کند.

خیابانی در شب های مافیا

بنابراین ابوطالب بار دیگر به ساخت سری دوم پدرخوانده روی آورد و همزمان با آن ضد توسط او از پلتفرم تماشاخونه پخش می‌شود.

خیابانی در شب های مافیا

در سری جدید شب‌های مافیا با حضور محمد بحرانی به‌عنوان گرداننده، افرادی چون فرزاد فرزین، سیاوش خیرابی، ملیکا شریفی‌نیا، سام درخشانی، بهرنگ علوی، دیبا زاهدی، امیرعباس گلاب، علی لهراسبی، حمید عسکری، مهران غفوریان، حدیث فولادوند و جواد خیابانی حضور دارند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود