فیلمبرداری فصل دوم سریال «خاندان اژد‌ها» ادامه دارد + نگاهی به تصاویر صحنه‌های نبرد

فیلمبرداری فصل دوم سریال «خاندان اژد‌ها» ادامه دارد + نگاهی به تصاویر صحنه‌های نبرد

با ادامه فیلمبرداری قسمتهای جدید، اولین تصاویر صحنههای نبرد در فصل دوم سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) منتشر شده است.

پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) ساخته شده توسط شبکه تلویزیونی HBO، توانسته است با وجود اعتصابات هالیوود به فیلمبرداری ادامه دهد، زیرا بسیاری از بازیگران آن اعضای اتحادیه بازیگران اکویتی بریتانیا هستند و نه اتحادیه بازیگران آمریکا که در حال حاضر در اعتصاب به سر میبرند.

اکنون تصاویری از پشت صحنه این سریال منتشر شده که گروهی از سربازان را نشان میدهد که برای نبرد در یک منطقه جنگلی آماده میشوند.

پشت صحنه خاندان اژدها

ماه گذشته، نویسنده سریال، جورج آر. آر. مارتین اطلاعات جدیدی در مورد وضعیت فصل دوم سریال خاندان اژدها ارائه کرد و در وبسایت خود نوشت: «همانطور که ممکن است از قبل اطلاع داشته باشید، یکی از معدود سریالهایی که هنوز در حال فیلمبرداری است، خاندان اژدهاست. این موضوع درست است. نیمی از فصل دوم تمام شده است.»

پشت صحنه خاندان اژدها

«همه سناریوها ماهها قبل از شروع اعتصاب انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) تمام شده بود. تا آنجایی که من میدانم، نوشتن هیچ سناریونویسی از آن زمان انجام نشده است.»

جرج آر. آر. مارتین، نویسنده خاندان اژدها

این نویسنده افزود: «سریال خاندان اژدها بیشتر در لندن و همچنین در ولز، اسپانیا و مکانهای مختلف دیگر فیلمبرداری میشود و به همین دلیل ضبط سریال ادامه پیدا کرده است.»

«بازیگران این سریال عضو اتحادیه بازیگران اکویتی بریتانیا هستند و نه اتحادیه بازیگران آمریکا، و اگرچه اعضای اکویتی به شدت از همکاران آمریکایی خود حمایت میکنند (یک تجمع بزرگ برای نشان دادن این حمایت برنامهریزی کردهاند)، قانون بریتانیا آنها را از برگزاری اعتصاب همدردانه منع میکند. آنها هیچ مصونیتی در برابر اخراج شدن به دلیل نقض مفاد قرارداد ندارند یا حتی از آنها شکایت میشود.»

اعتصاب نویسندگان آمریکایی

کارگردان سریال خاندان اژدها،کلر کیلنر اخیراً تأیید کرد که فصل دوم سریال به جای ۱۰ قسمت، ۸ قسمتی بوده و قول داده است که “پر از اتفاقات هیجانانگیز بصری و احساسی” باشد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود