سانسور بخش انتقاد از عربستان در بازپخش سریال امنیتی  «خانه امن» + ویدیو

سانسور بخش انتقاد از عربستان در بازپخش سریال امنیتی  «خانه امن» + ویدیو

سریال خانه امن، مجموعه‌ی جنایی-سیاسی و امنیتی به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی حسین تراب‌ نژاد، اولین بار در سال ۱۳۹۹ از شبکه ۱ سیما پخش شد. اما در بازپخش این سریال در مرداد ۱۴۰۲ از شبکه نسیم، بخشی که مربوط به همکاری اسرائیل و عربستان سعودی برای اقدام علیه ایران بود، سانسور شده است.

سانسور بازپخش سریال امنیتی «خانه امن» در صداوسیما

برترین‌ها: قسمت ۲۷ سریال خانه امن، شامل نکات جالبی بود که از دید کاربران دور نماند. در فضای مجازی ویدیوهایی منتشر شده که نشان می‌دهد در بازپخش سریال خانه امن در مرداد ۱۴۰۲ از شبکه نسیم، همه مواردی که قبلا در مورد عربستان و ترکی فیصل شاهزاده سعودی و هم‌پیمان شدن با اسرائیل و تلاش برای براندازی در این سریال گفته شده بود، شامل سانسور شده است.

سانسور بازپخش سریال امنیتی «خانه امن» در صداوسیما

هر کدام از ویدیوهای زیر دو قسمت است که در بخش اول آن، فیلم اصلی و در بخش دوم فیلم سانسور شده پخش می‌شود.

ویدیوی اول:

ویدیوی دوم:  

خانه امن نخستین بار در آبان ۱۳۹۹ از شبکه یک سیما پخش شد. این سریال پس از مجموعه‌های سارق روح و ترور خاموش، سومین و آخرین مجموعه از سه‌گانه معمایی-پلیسی-سیاسی ابوالفضل صفری و احمد معظمی است که با محوریت پرونده‌های امنیتی که مسائل مختلف سال‌های اخیر ایران از جمله اهداف تشکیل داعش و فعالیت‌های تروریستی آن‌ها در خاک ایران را در برمی‌گیرد، ساخته شده‌است. سید محمود علوی، وزیر سابق اطلاعات، اذعان کرد که این سریال محصول وزارت اطلاعات است.

سانسور بازپخش سریال امنیتی «خانه امن» در صداوسیما

این مجموعه داستان دو مامور امنیتی به نام‌های کمال با بازی حمیدرضا پگاه و افشین با بازی امین زندگانی را روایت می‌کند که یکی مسئول تیم ضد تروریستی و دیگری مسئول تیم مبارزه با مفاسد اقتصادی و پولشویی است. کمال طبق اخبار واصله مطلع می‌شود قرار است تیم‌های تروریستی داعش عملیات‌هایی را در ایران به راه بیندازند. کمال و تیمش با اطلاعات دریافتی از خارج از کشور به ردزنی یکی از نیروهای داعش میپردازند تا از طریق او بتوانند رابطش در تهران را شناسایی کنند. رفته رفته طی این ماجرا دو پرونده پیچیده تروریستی و اقتصادی به هم گره می‌خورد و در قسمت آخر فصل اول افشین برای ماموریت به تل آویو می رود.

۵ نظر

ورود

  • امیر شهریور ۱۱, ۱۴۰۲

    نمیدونم چرا یاد اون بخشی از ۱۹۸۴ افتادم که وسط تظاهرات بر علیه دشمن، یهو همه چیز عوض میشد و می گفتند که ما با این یکی مشکل نداریم، دشمنمون اون یکی هستش، و سریع همه مدیاها به روز می شدن!

  • Asm شهریور ۱۱, ۱۴۰۲

    عربستان؟ دشمنی؟ شیب؟؟؟ کی؟ کجا؟ ما؟؟؟

  • احسان شهریور ۱۲, ۱۴۰۲

    تبدیل شدیم به کشوری که بازپخش یعنی سانسور تبدیل شدیم به یک مشور بی بصیرت و موج‌سوار.
    اون م‌قع مرگ بر آل سعود بود الان عربستان هم شده کشور دوست .
    بهتر نیست از مرگ گفتن به کشور های دیگه پرهیز کنیم تا مجبور نشیم هر روز رنگ عوض کنیم؟!!
    با همین فرمون بریم چند ساله دیگه میگن کشور خوب و دوست ما اسرائیل.

  • حامد شهریور ۱۲, ۱۴۰۲

    دیدن به دریوزگی افتادن این ها واقعا لذت بخشه

  • سیروس شهریور ۱۲, ۱۴۰۲

    به همین روال چند وقت دیگه سریال هایی که به اسرائیل و امریکا بد میگفتن هم سانسور میشن!!!