واکنش برق آسای بادیگارد جدید لیونل مسی به یک جیمی جامپ + ویدئو

واکنش برق آسای بادیگارد جدید لیونل مسی به یک جیمی جامپ + ویدئو

بادیگارد لیونل مسی که وظیفه ی حفاظت از کاپیتان جدید تیم اینترمیامی را برعهده دارد، وقتی شب گذشته یک هوادار به وسط زمین بازی دوید، لحظه ای برای واکنش تعلل نکرد.

یکشنبه شب در جریان بازی تیم های اینترمیامی و لس آنجلس که با پیروزی ۳ بر ۱ تیم جدید مسی به پایان رسید، یکی از تماشاگران یکباره به وسط زمین بازی دوید و یکراست به سمت کاپیتان تیم اینترمیامی رفت.

با این حال، بادیگارد مسی به سرعت برای حفاظت از او، با حلقه کردن دستانش به دور گردن جیمی جامپ وارد عمل شد.

این تماشاگر که پیراهن تیم بارسلونا را به تن داشت، توانست تا حد ممکن به مسی نزدیک شود و حتی در تلاش برای در آغوش گرفتن کاپیتان اینترمیامی، با دست های خود او را گرفت.

اما بادیگارد مسی موفق به دور کردن این هوادار شد و پیش از آنکه دو نیروی دیگر به او در خارج کردن جیمی جامپ از زمین بازی کمک کنند، در همان میانه ی کار او را از مسی جدا کرد.

بادیگارد مسی

بادیگارد مسی

بادیگارد مسی

این اتفاق اما از قرار معلوم حواس مسی را به خود پرت نکرد چرا که او توانست ۲ گل برای تیم جدید خود به ثمر برساند.

مسی تابستان امسال پس از جدایی از تیم پاری سن ژرمن ِ فرانسه، برای پیوستن به تیم اینترمیامی راهی آمریکا شد تا در ۳۶ سالگی لیگ و کشور جدیدی را تجربه کند.

تیم اینترمیامی که به دیوید بکهام تعلق دارد نه تنها موفق شد یکی از بهترین فوتبالیست های تاریخ را جذب خود کند، بلکه از قرار معلوم یکی از گوش به زنگ ترین بادیگاردها را هم برای محافظت از او به کار گرفته است.

اینترمیامی این بادیگارد را بعد از پیوستن مسی به این باشگاه استخدام کرد. این بادیگارد که یاسین چوئکو نام دارد، سرباز سابق ارتش آمریکا است و سابقه ی حضور در جنگ های عراق و افغانستان به عنوان تفنگدار یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا را دارد. چوئکو در اینستاگرام خود که مسی هم آن را دنبال می کند، به طور مرتب ویدئوهایی از فعالیتش در ورزش بوکس و مبارزات MMA منتشر می کند.

منبع: dailymail ، mirror
مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • 🧢 شهریور ۱۳, ۱۴۰۲

    جیمی جامپر به مسی رسید و تمام . بادیگاردش باخت. 🙂
    عکس العمل بادیگاردش بعد از لمس شدن مسی توسط اون شخص کمترین اهمیتی نداره.