آخرین وضعیت سلامتی آرنولد شوارتزنگر پس از انجام عمل قلب باز

آخرین وضعیت سلامتی آرنولد شوارتزنگر پس از انجام عمل قلب باز

آرنولد شوارتزنگر که بعد از یک عمل جراحی دشوار قلب باز مجبور به کاهش فعالیت های حرفه ای خود شده بود، اعلام کرده بالاخره بهبودی خود را به طور کامل به دست آورده و به زودی به سر کار بازخواهد گشت.

شوراتزنگر در سال ۲۰۱۸ تحت یک عمل قبل باز غیر منتظره قرار گرفت که در ابتدا قرار بود یک عمل معمولی باشد. با این حال، علیرغم جدی بودن شرایط، شوارتزنگر دوران نقاهت کوتاهی داشت چون فرصتی برای هدر دادن وقتش نداشت. در حقیقت او بلافاصله بازی در فیلم «ترمیناتور ۶» را آغاز کرد.

شوارتزنگر حالا با انتشار بیانیه ای در وبسایتش از دوران نقاهت خود گفته است: «از آنجایی که باید از صفر شروع می کردم، ورزش روزانه ام، تمرینات تنفسی شد که نگذاشتند ذات الریه بگیرم، چیزی که خطر بزرگی برای بیماران بعد از عمل قلب باز است. بعد از آن قدم زدن در راهروی بیمارستان را شروع کردم. در نهایت به خانه برگشتم و در آنجا قدم می زدم.»

شوراتزنگر همچنین توضیح داد که او مجبور شد برای مدتی کار را متوقف و به شکل کاملاً متفاوتی به سلامتی خود رسیدگی کند. او به جای بلند کردن وزنه های سنگین مجبور شد تمرکز خود را بر روی توانایی حرکت پذیری بدنش بگذارد. بعد از آنکه پزشکش اجازه ی وزنه زدن را به او داد، شوارتزنگر بالاحره توانست خود را برای رفتن به جلوی دوربین آماده کند.

او اذعان کرده حتی دیدن عکس های آن زمانش که او را با واکر نشان می دهند هم برایش دشوار است. با این حال، او تصمیم گرفت تجربه ی خود را بی پرده با مخاطبانش در میان بگذارد. شوارتزنگر همچنین در این بیانیه نوشته: «می خواهم بدانید که هیچ وقت خیلی دیر نیست. فرقی نمی کند چند ساله باشید یا چه مشکلات پزشکی ای داشته باشید؛ ورزش زندگی تان را بهتر می کند.»

این بازیگر مشهور در ادامه به مخاطبان خود تأکید کرد که وزش و برخورداری از سلامت برای هر کسی در هر سنی امکان پذیر است، گرچه ممکن است برای هر کسی به شکل متفاوتی باشد.

منبع: mirror
بدون نظر

ورود