مادر آمریکایی که به همسرش شیر می دهد می گوید با این کار به هم نزدیک تر شده اند!

مادر آمریکایی که به همسرش شیر می دهد می گوید با این کار به هم نزدیک تر شده اند!

ریچل بیلی ۳۰ ساله که مادر ۳ فرزند است می گوید عاشق شیر دادن به همسرش است، چرا که این کار آن ها را وامی دارد تا اوقات خوشی با یکدیگر بگذرانند.

ریچل اولین بار در سال ۲۰۱۷ به همسرش، الکساندر که او نیز ۳۰ ساله است، شیر داد و این زوج آمریکایی از آن زمان تصمیم به ادامه ی این کار گرفتند.

گرچه در ابتدا الکساندر این کار را برای کمک به همسرش در دوران شیردهی او که تولید زیاد شیر در سینه هایش او را دچار مشکل کرده بود، انجام می داد اما این کار برای آن ها به تجربه ای شگفت انگیز برای نزدیک تر شدن به یکدیگر تبدیل شد، به گونه ای که حالا معتقدند با این کار ازدواج شان از قبل مستحکم تر شده است.

با این حال، ریچل همیشه اطمینان حاصل کرده که فرزندان شان ابتدا به طور کامل از شیر او تغذیه شده باشند، بعد از آن، الکساندر شیر باقیمانده ی او را تمام می کند.

ریچل می گوید: «وقتی بچه ی وسط مان، آریا که حالا ۶ ساله است را شیر می دادم، با الکساندر به یک سفر تفریحی دریایی رفتیم، ولی دستگاه شیر دوشم را فراموش کردم با خودم ببرم و بعد از ۲ روز سینه هایم به شدت ورم کردند.»

به گفته ی ریچل، او متحمل درد زیادی شده بود و می ترسید که درگیر عفونت شود، به همین دلیل او و همسرش تصمیم گرفتند که الکساندر از شیر او بخورد تا دردش کمتر شود.

این مادر آمریکایی می گوید: «اولش مردد و نگران بودیم که من به الکساندر شیر بدهم ولی تا انجامش دادیم فهمیدیم که هیچ ایرادی ندارد. الکساندر گفت که مزه ی شیرم با چیزی که انتظارش را داشت خیلی فرق می کرد، در مقایسه با شیر معمولی که همیشه می خورد. ما فهمیدیم که هیچ ایرادی ندارد که من به او شیر بدهم و برای خودش هم خوب است چون خیلی مغذی است. بعد از اولین باری که به او شیر دادم، تا ۲ سال اصلاً سرما نخورد و خیلی ها هم می گفتند که پوستش خیلی بهتر شده. الکساندر عاشق طعم شیرم شد و حالا حتی آن را به شیر گاو ترجیح می دهد.»

ریچل همچنین گفت: «برای ما یک کار اروتیک نیست. اولش الکساندر فقط می خواست به من کمک کند چون داشتم درد می کشیدم ولی تبدیل شد به یک کار عاطفی برای نزدیک تر شدن مان به همدیگر. من عاشق شیر دادن به الکساندر هستم چون به ما این امکان را می دهد که اوقات خوشی را باهم بگذرانیم. این کار به طور قطع، ما را به عنوان یک زوج به هم نزدیک تر کرده است.»

ریچل وقتی کوچک ترین فرزندشان، متیو که حالا ۲ ساله است را باردار شد، بار دیگر دچار مشکل تولید شیر بیش از اندازه شد اما خوشبختانه الکساندر برای کمک به او حی و حاضر بود.

ریچل الکساندر را در زمان صبحانه، ناهار و شام شیر می داد، اما از آنجایی که حالا شیر کمتری تولید می کند، تنها شب ها به او شیر می دهد.

او می گوید: «خیلی جالب است چون وقتی چیز تندی می خورم، الکساندر هم تندی اش را حس می کند. مدت کوتاهی بعد از زایمانم، دوره ای که بیشترین تولید شیر را داشتم، ۳ تا ۴ بار در روز به الکساندر شیر می دادم. مسلماً همیشه اول به بچه ها شیر می دادم، بعدش به الکساندر.»

ریچل همچنین گفت: «موضوع نسبتاً تابویی است ولی ما تصمیم گرفتیم با بقیه هم در میانش بگذاریم چون آن را چیز بدی نمی دانیم و از آن خجالت نمی کشیم. وقتی الکساندر شروع به خوردن شیرم کرد، دردم فوراً ساکت شد. مهم تر اینکه، رابطه ی ویژه ای هم میان مان به وجود آمد که اگر این کار را نمی کردیم هیچوقت تجربه اش نمی کردیم. این کار هیچ پیامد بدی نداشته، پس چرا باید پنهانش کنیم؟»

این زن آمریکایی در ادامه گفت: «دوره ی شیر دادنم به کوچک ترین بچه مان تازه تمام شده چون حالا شیر کمتری تولید می کنم، برای همین دیگر فقط شب ها به الکساندر شیر می دهم. ناراحتم که حالا کمتر می توانیم این کار را انجام دهیم چون احساس می کنم دیگر آن اوقات خوشی که باهم داشتیم را در روتین مان نداریم.»

ریچل همچنین گفت: «خیلی تجربه ی خوبی است و خیلی خوشحالم که تصمیم گرفتیم انجامش دهیم. اصلاً از بابتش خجالت نمی کشیم. الکساندر وقتی از شیر من می خورد خیلی پرانرژی تر می شد و می گفت که وقتی شروع به خوردن شیرم می کرد احساس می کرد انگار دارد درمان می شود. خیلی تجربه ی ویژه ای بود و ما را از قبل به هم نزدیک تر کرد.»

منبع: thesun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۵ نظر

ورود

  • 🧢 شهریور ۲۲, ۱۴۰۲

    حالا نمیشد اینو همه ندونن؟ 🙄

  • حسین شهریور ۲۲, ۱۴۰۲

    به به شیر تازه
    ههههههه ههههههههههههه هههههه

  • مرتضی شهریور ۲۲, ۱۴۰۲

    یاد فیلمای جانی افتادم😂

  • الو الو من جوجوام شهریور ۲۳, ۱۴۰۲

    انتشار این مطلب جز نقل تجربه جنسی دیگران فایده‌ای نداره.
    متاسفم برای این سایت که این همه مطلب مفید، مشغول به ذکر خزعبلات دو زوج اسگل در اون‌ور جهان پرداخته.

  • برگ خزان شهریور ۲۳, ۱۴۰۲

    سکوت می کنم که این سکوت منطقی تره😐💔