حواشی سفر کریستیانو رونالدو به ایران؛ از حمله به هتل تا بالا رفتن از تپه + ویدئو

حواشی سفر کریستیانو رونالدو به ایران؛ از حمله به هتل تا بالا رفتن از تپه + ویدئو

بالاخره روز موعود فرا رسید و کریستیانو رونالدو و باقی اعضای تیم فوتبال النصر عربستان ساعاتی پیش با هواپیمای اختصاصی خود وارد تهران شدند تا فردا سه شنبه ۲۸ شهریور در جریان دیدارهای هفته ی اول مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پرسپولیس روند. اما سفر ستاره ی پرتغالی و هم‌تیمی هایش به ایران در همین چند ساعت با حواشی فراوانی همراه بوده است.

رونالدو ایران

رونالدو ایران

رونالدو ایران

همانطور که انتظار می رفت حضور رونالدو در تهران با استقبال فراوانی به ویژه از سوی هواداران خود مواجه شد. با این حال، برخی اخبار و تصاویر منتشر شده از نحوه ی این استقبال بحث برانگیز شده و واکنش هایی را در پی داشته است.

طی ساعات گذشته تصاویر زیادی از ازدحام هواداران رونالدو از فرودگاه امام تا هتل اسپیناس، محل اقامت اعضای تیم النصر منتشر شده است. هجوم هواداران به هتل اسپیناس و عدم مدیریت شرایط از سوی مسئولان انتقاداتی را به دنبال داشته است.

رونالدو ایران

صدها نفر از هواداران رونالدو پس از تجمع در مقابل محل اقامت رونالدو، به هتل اسپیناس هجوم برده و با شکستن درب ها وارد لابی هتل شدند.

طبق اعلام مدیران هتل اسپیناس، ازدحام جمعیت باعث شد فضای سبز، درها و بخش‌هایی از ورودی هتل آسیب ببیند.

این شرایط حتی تیم النصر را از شرکت در آخرین تمرین خود پیش از دیدار با پرسپولیس که قرار بود عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شود منصرف کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران ساعاتی پیش اعلام کرد تمرین عصر امروز تیم النصر لغو شده و از هواداران رونالدو که خود را به ورزشگاه آزادی رسانده بودند درخواست کرد آنجا را ترک کنند.

همچنین اعلام شد به دلیل ازدحام شدید در مقابل هتل اسپیناس، مدیران تیم النصر تصمیم گرفتند رونالدو در نشست خبری امروز این تیم در ورزشگاه آزادی حضور پیدا نکند.

حضور رونالدو در ایران با شلوارک نیز از جمله موضوعاتی بود که در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت، چرا که این پوشش در ایران برای آقایان ممنوع است و حتی در لایحه ی حجاب مجازات هایی برای آن درنظر گرفته شده است.

از دیگر حواشی حضور رونالدو در تهران اهدای یک فرش نفیس به او از سوی رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس بود که در فرودگاه امام به استقبال تیم النصر رفته بود. گفته شده این فرش از اموال باشگاه پرسپولیس بوده است.

این اقدام مدیرعامل پرسپولیس واکنش هایی را در پی داشته است. وبسایت «همشهری آنلاین» در مطلبی انتقادی، استقبال رضا درویش از تیم النصر و اهدای هدیه از سوی او به رونالدو را اقدامی غیر حرفه ای توصیف کرد، چرا که پرسپولیس و النصر در لیگ قهرمانان آسیا رقیب یکدیگر محسوب می شوند.

رونالدو ایران

۳ نظر

ورود

  • zedvi شهریور ۲۷, ۱۴۰۲

    من مردم رو ۱۰۰ درصد مقصر نمیدونم. کشوری که تو دنیا به شدت منزویه و هیچ رویداد جهانی چه کنسرت چه مسابقات ورزشی جهانی تو اون برگزار نمیشه بایدم به این وضعیت فجیع برسه. شاید از نظر فرهنگی عقب باشیم ولی تو سفارت نوردی نامبر وان دنیا هستیم..

  • سعید شهریور ۲۸, ۱۴۰۲

    کل این جمعیت بین پانصد تا هزار نفر بود (که جمعیت خاصی محسوب نمیشود)، میشد بهتر هم مدیریتش کرد

  • P. F شهریور ۲۹, ۱۴۰۲

    از نظر فرهنگی عربا الان جلوترازمان. اینجا یه چیزی شبیه افغانستانه