ادامه ماجرای «۲۰۶ و لندکروز» مصطفی میرسلیم در نجف + ویدیو

ادامه ماجرای «۲۰۶ و لندکروز» مصطفی میرسلیم در نجف + ویدیو

در ادامه واکنش ها به صحبت های حاشیه ساز مصطفی میرسلیم درباره عدم تفاوت خودرو پژو ۲۰۶ با لندکروز، به تازگی ویدیویی منتشر شده که در آن فردی در نجف از او در مورد تفاوت لندکروز و ۲۰۶ می‌پرسد که پاسخ میرسلیم بار دیگر دستمایه شوخی و کنایه های کاربران شبکه های اجتماعی شده است.

چندی پیش مناظره تلویزیونی بحث برانگیزی میان مصطفی میرسلیم، از اعضای تشخیص مصلحت نظام با جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس، درباره کیفیت خودروهای داخلی منتشر شد که پاسخ میرسلیم در دفاع از تولیدکنندگان خودرو داخلی، واکنش‌های بسیار زیادی میان کاربران در شبکه‌ های اجتماعی در پی داشت.

در این ویدیو اخیر که گفته شده محل آن نجف است، دیده‌ می‌شود که فردی به‌طور اتفاقی میرسلیم را می‌بیند و در واکنش به این مناظره از او در مورد صحبت‌هایش درباره عدم تفاوت میان «تویوتا لندکروز و پژو۲۰۶» توضیح می‌خواهد که میرسلیم می‌گوید: «روشن نیست برای شما؟ هر دو وسیله نقلیه هستند، یکی به درد شهر می‌خورد و دیگری به درد خارج از شهر.»

حاشیه سازی جدید مصطفی میرسلیم در نجف + ویدیو

صحبت های میرسلیم در این باره تاکنون بارها و بارها در شبکه های اجتماعی و رسانه ها مورد سوال قرار گرفته است و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی با انتشار تصاویری از تصادف این دو خودرو، تفاوت ایمنی آن ها را به این نماینده مجلس متذکر شدند.

این نماینده مجلس پیش‌تر هم در مصاحبه‌ای در پاسخ به منتقدان خود درباره علت متفاوت نبودن پژو ۲۰۶ و لندکروز گفته بود: «هر دو خودرو به لحاظ حمل و نقل یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند.»

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود