گارانتی مهم‌تر است یا بیمه لوازم خانگی؟

گارانتی مهم‌تر است یا بیمه لوازم خانگی؟

این تلویزیون هوشمنده، سیستم عامل اندروید داره، رزولوشن و وضوح تصویرش هم عالیه…. فروشنده راجع به ویژگی‌های منحصربه‌فرد تلویزیون‌ انتخابی شما توضیح می‌دهد و در جواب اینکه گارانتی هم دارد یا نه، با اطمینان خاطر از گارانتی دو ساله این محصول می‌گوید. در همین حین پسرک بازیگوشتان در فروشگاه می‌دود و با عجله به دنبالش می‌روید تا به یکی از وسیله‌ها برخورد نکند و آش نخورده و دهان سوخته نشود.

فروشنده با خنده به پسرک بازیگوش خیره شده و می‌گوید: «این تلویزیون بیمه هم دارد….، برای شما حتما پیشنهاد می‌کنم.»

بیمه لوازم خانگی، یک هزینه اضافی یا سرمایه‌گذاری مطمئن؟!

حوادث و اتفاقات مختلفی در زندگی روزمره وجود دارند که ممکن است به لوازم خانگی شما آسیب برسانند. برای مثال نوسانات برقی، آسیب‌های فیزیکی، ضربه، سقوط از بلندی، آب‌خوردگی و سایر عوامل ممکن است باعث شکستن، سوختن یا خرابی لوازم خانگی شوند. بیمه لوازم خانگی در چنین شرایطی می‌تواند خسارات و هزینه‌های ناشی از آسیب به لوازم خانگی را جبران کند. برای مثال اگر تلویزیون شما از روی میز بیافتد یا در حین اسباب‌کشی یکی از لوازمتان آسیب ببیند، بیمه خسارت را قبول می‌کند.

اما وقتی صحبت از بیمه می‌شود، این سوال پیش می‌آید که کدام شرکت بیمه کننده بهتر است، بیمه چه حوادثی را پوشش می‌دهد و چه میزان هزینه دارد؟!

فکر کردن به چنین سوالاتی سبب می‌شود اکثر افراد به دنبال بیمه کردن لوازم خانگی خود نبوده و اهمیت این موضوع را نادیده بگیرند. اما اگر به شما بگوییم که جی‌پلاس لوازم خانگی خود را به صورت کاملا رایگان و بدون هیچ هزینه جانبی بیمه می‌کند، چه؟

در این شرایط دیگر نیاز نیست درگیر انتخاب شرکت بیمه‌کننده باشید یا نگران هزینه‌های مضاعف هنگام خرید لوازم خانگی شوید. احتمالا همه شما نام جی‌پلاس را در صنعت لوازم خانگی شنیده‌اید و گارانتی گلدیران را به عنوان پشتوانه‌ای برای لوازم این برند، در نظر دارید. حالا باید بگوییم برند جی‌پلاس در راستای آسایش و آرامش مشتریان خود، از این پس برای اولین بار در ایران، لوازم خانگی خود را همراه با بیمه ارائه می‌کند. این بیمه به صورت کاملا رایگان است و بلافاصله پس از نصب وسایل توسط کارشناسان گلدیران، فعال می‌شود.

بیمه برای لوازم خانگی جی‌پلاس، طیف وسیعی از حوادث مانند شکستگی بر اثر ضربه یا سقوط از بلندی، نفوذ آب و رطوبت، خرابی دستگاه بر اثر نوسانات برق، آسیب‌های ناشی از حوادث طبیعی مثل سیل، زلزله، صاعقه، سرقت و … را پوشش می‌دهد و در صورت بروز هرگونه حادثه، هزینه‌های تعمیر یا تعویض دستگاه را می‌پذیرد.

گارانتی مهم‌تر است یا بیمه لوازم خانگی؟

تفاوت گارانتی و بیمه لوازم خانگی

اکثر افراد به اهمیت گارانتی آگاه هستند و آن را به عنوان یکی از عوامل ضروری هنگام خرید و انتخاب وسایل خود در نظر می‌گیرند. از لوازم الکترونیکی گرفته تا لوازم خانگی، کاربران داشتن گارانتی را یک پشتوانه ضروری دانسته و روی انتخابشان تاثیر می‌گذارد. اما باید بگوییم با اینکه گارانتی اهمیت زیادی دارد، به تنهایی کافی نیست!

در واقع می‌توان گفت گارانتی لوازم خانگی، خرابی‌های احتمالی فنی دستگاه را پوشش می‌دهد؛ در حالیکه بیمه در برابر خسارات ناشی از عوامل بیرونی مانند بلایای طبیعی، سرقت، آسیب فیزیکی و … از لوازم شما محافظت می‌کند. به همین جهت علاوه بر گارانتی، بیمه لوازم خانگی هم اهمیت زیادی دارد و به یک پشتوانه مفید تبدیل شده‌ است.

بیمه برای لوازم خانگی جی‌پلاس، کدام حوادث را پوشش می‌دهد؟

به‌طورکلی تمامی لوازم خانگی و صوتی تصویری جی‌پلاس اعم از تلویزیون، اسپیکر، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال فریزر، جاروشارژی و ماکروویو شامل بیمه می‌شوند و بیمه مربوط به لوازم خانگی جی‌پلاس، همانطور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، طیف وسیعی از حوادث را در بر می‌گیرد.

اگر بشکند یا ضربه بخورد، بیمه دارد!

بیمه مربوط به لوازم خانگی جی‌پلاس، خسارات ناشی از هرگونه آسیب فیزیکی را می‌پذیرد. آسیب فیزیکی بسته به نوع وسیله ممکن است متفاوت باشد. برای مثال اگر نمایشگر تلویزیون بر اثر ضربه بشکند، آبفشان‌های ظرفشویی آسیب ببینند یا لاستیک دور درب ماشین لباسشویی پاره شود، بیمه خسارت را می‌پذیرد.

اگر سیل ببرد، بیمه برمی‌گرداند!

بیمه مربوط به لوازم خانگی جی‌پلاس، حوادث و بلایای طبیعی را نیز تحت پوشش دارد. برای مثال در صورت سرقت، آتش‌سوزی، صاعقه، سیل، زلزله و … بیمه خسارت‌ها را می‌پردازد و علاوه بر آن هرگونه آسیب مالی یا جانی بر اثر خرابی دستگاه را هم جبران می‌کند. مثلا اگر به علت نشت آب ماشین ظرفشویی، منزل مشتری دچار مشکل شود، بیمه جبران خسارات را می‌پذیرد.

اگر بسوزد، بیمه خسارت می‌دهد!

گاهی‌اوقات عوامل خارجی مثل نوسان برق یا قطعی برق مکرر، در بازه زمانی طولانی‌مدت ممکن است باعث سوختن لوازم خانگی یا آسیب به موتور آن‌ها شود. برای مثال ممکن است کمپرسور داخلی یخچال خراب شود یا سنسورهای حرارتی ماکروویو، عملکرد خود را از دست بدهند. در چنین شرایطی هم بیمه خسارات را جبران می‌کند و نسبت به تعمیر یا تعویض وسایل اقدام می‌کند.

در پایان می‌توان گفت بیمه لوازم خانگی هم مانند گارانتی، اهمیت بسیار زیادی دارد و تضمینی برای محافظت از لوازم خانگی شما محسوب می‌شود. به همین جهت برند جی‌پلاس لوازم خانگی خود را علاوه بر گارانتی، همراه با بیمه ارائه می‌کند تا تجربه استفاده از لوازم خانگی جی‌پلاس را برای مشتریان خود، بهبود بخشد.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود