ترفندهای کیت میدلتون و مگان مارکل برای داشتن یک عکس بی عیب و نقص

ترفندهای کیت میدلتون و مگان مارکل برای داشتن یک عکس بی عیب و نقص

کیت میدلتون و مگان مارکل، عروس های خاندان سلطنتی انگلیس هر دو زنان شیک و خوش پوشی هستند. اما اینکه می توانند در هر عکسی فوق العاده به نظر برسند، ویژگی شگفت انگیزی محسوب می شود. سخت می شود عکس بدی از آن ها پیدا کرد. خبر خوب آنکه جادویی در کار نیست، بلکه پای چند ترفند هوشمندانه در میان است.

۱- ظاهری طبیعی دارند

فرقی نمی کند کیت و مگان مشغول چه کاری باشند، چه شرکت در یک مراسم رسمی باشد و چه وقت گذرانی با خانواده، آرایش آن ها همیشه حداقلی و طبیعی است. استفاده از رنگ های ملایم، رژ لب های خنثی و اندکی هایتلایتر به دوشس ها کمک می کند ظاهری طبیعی و در عین حال، فوق العاده داشته باشند.

۲- از تماس چشمی خودداری می کنند

کیت معمولاً مستقیم به دوربین نگاه نمی کند. در اغلب عکس ها، نگاه او به سمت کنار است. به همین دلیل، همه ی تصاویرش بی نقص اند، بخصوص اگر در حال حرکت ثبت شده باشند.

۳- سر خود را کمی کج می کنند

پای ثبت یک عکس خوب که در میان باشد، مگان خوب می داند چه باید کرد. در اغلب مواقع، او سر خود را اندکی کج می کند. ترفند او را امتحان کنید تا بهترین زاویه برای خودتان را پیدا کنید.

۴- حالت بدن شان درست است

صاف اما شل و راحت بودن پشت و موازی بودن چانه با زمین، ویژگی های جزئی اما مهمی هستند که ظاهر زنان را شیک می کنند. درست نگه داشتن حالت بدن با وجود کفش پاشنه بلند کار بسیار دشواری است، اما کیت به خوبی از پس این چالش برمی آید. او پاها و لگنش را جلو می دهد و بالاتنه اش را صاف نگه می دارد.

۵- شانه های خود را رو به دوربین می چرخانند

اگر شانه های خود را صاف کنید و آن ها را دقیقاً رو به دوربین بچرخانید، با این کار بر روی کمر خود ایجاد تأکید می کنید و پاهایتان بلندتر و باریک تر به نظر می رسد.

۶- به اندام خود زاویه می دهند

احتمالاً متوجه شده اید که مدل ها اغلب، لگن خود را اندکی به یک سمت کج می کنند و پایی که وزن بدن روی آن قرار ندارد را اندکی جلوتر از پایی که تکیه گاه بدن شده قرار می دهند. این ژست باعث می شود اندام در برابر دوربین باریک تر به نظر برسد. به علاوه می توانید اندکی خم شوید و زانوهای خود را کنار هم قرار دهید تا تأکید خوبی روی اندام تان ایجاد شود. مگان از این ترفندها به خوبی استفاده می کند و همیشه هم طبیعی به نظر می رسد.

۷- به رنگ و جنس لباس خود توجه دارند

دوشس ها معمولاً رنگ های خیلی مختلفی را باهم ترکیب نمی کنند. اما نه کیت و نه مگان ترسی از ترکیب رنگ های تند با رنگ های کلاسیک ندارند. آن ها همچنین دوست دارند با استفاده از کمربند بر روی کمر خود تأکید کنند.

۸- زیبا می نشینند

تا به حال دقت کرده اید کیت معمولاً چطور می نشیند؟ او همیشه به شکلی شیک و موقرانه این کار را انجام می دهد.

اصلی ترین ویژگی این ژست این است که نباید پاها را روی هم بیاندارید، بلکه صرفاً پاها را از زانو به پایین به هم بچسبانید و در عین حال، پاها را از قسمت زانو اندکی به یک سمت کج کنید.

یک ژست دیگر که کیت از آن استفاده می کند، ضربدری کردن پاها از قسمت مچ است.

۹- لبخند می زنند

مگان لبخند گیرایی دارد. نه بی حس و حال است و نه آزاردهنده. به ندرت می شود عکسی از مگان پیدا کرد که در آن لبخندی بر لب نداشته و چهره ای دوستانه نداشته باشد، حتی اگر پاپاراتزی ها به دنبالش باشند.

۱۰- به حالت دست های خود توجه دارند

تا به حال این مشکل برایتان پیش آمده که هنگام عکس گرفتن ندانید با دست های خود چه کنید؟ کیت راه حل خوبی برای این مشکل دارد. او همیشه یک کیف دستی کوچک به همراه دارد یا یک دستش را روی دست دیگرش قرار می دهد و آن ها را جلوی بدنش نگه می دارد.

به دست هایش توجه کنید: حالت راحت و شلی دارند. کف یک دست، مچ دست دیگر را می پوشاند یا صرفاً انگشتانش را کنار هم قرار می دهد.

۱۱- زیورآلات خود را به رخ می کشند

نمی دانیم که مگان به عمد حلقه ی خود را نشان می دهد یا نه، اما اگر زیورآلات تان با پوشش تان متناسب باشد و دوست داشته باشید که آن ها را به رخ بکشید، این کار ایرادی ندارد و عکس را خراب نمی کند.

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود