آرزوی جنجالی کارشناس برنامه‌ی تلویزیونی «میدون» برای نتانیاهو + ویدیو

آرزوی جنجالی کارشناس برنامه‌ی تلویزیونی «میدون» برای نتانیاهو + ویدیو

صبح شنبه ۱۵ مهرماه، خبر موشک باران و حمله ناگهانی حماس به اسرائیل در صدر اخبار جهان قرار گرفت. تصاویر بسیاری از لحظات مختلف این حمله در فضای مجازی منتشر شد و کاربران شبکه های اجتماعی جهان مواضع مختلفی داشتند. در این میان در رسانه های ایران و شبکه های اجتماعی بحث های داغی درگرفت و به گزارش خبرگزاری فارس همزمان با این حمله، تجمعی مقابل سفارت فلسطین شکل گرفت و جشنی برپا شد که تصاویر آن بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشت. در میان حواشی این روزها، ویدیویی از آرزوی جنجالی کارشناس برنامه میدون درباره بنیامین نتانیاهو به سرعت وایرال شده است.

ماجرای آرزوی جنجالی خانم کارشناس برنامه میدون برای نتانیاهو چیست؟

در حالی که بنیامین نتانیاهو در روز یکشنبه، اعلام کرد که اسرائیل رسماً آغاز جنگ علیه نوار غزه را تصویب کرده است، مینا مهرنوش، کارشناس و داور برنامه میدون در پاسخ به یکی از شرکت کنندگان که می پرسد: «اگر الان یک کیلو و یا دو کیلو مواد منفجره داشتید، چه کار می کردید؟» از آرزوی خود برای گذاشتن مواد منفجره زیر نتانیاهو گفت. چندثانیه، بخشی از اظهارات این داور را منتشر کرد که می توانید در ادامه ببینید:

مسابقه میدون یک رقابت استعدادیابی شغلی و کارآفرینی با هدف نوآورانه می باشد. این مسابقه ایده های کارآفرینی شرکت کنندگان را بررسی و در نهایت هر برنامه برای منتخبین وام ۵ میلیاردی با سود ۴ درصد مهیا می کند تا ایده به سرانجام برسد. فصل اول میدون از مهر ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۳۹۹، فصل دوم آن از تیر ۱۳۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰، فصل سوم از فروردین ماه ۱۴۰۱ تا آذر ۱۴۰۱ و از شهریور ۱۴۰۲ فصل چهارم شروع شده است.

مینا مهرنوش کیست؟

ماجرای آرزوی جنجالی خانم کارشناس برنامه میدون برای نتانیاهو چیست؟

مینا مهرنوش، یکی از داوران برنامه میدون، متولد ۱۳۵۲ در تهران، کارآفرین و مدیر می باشد. او فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته توسعه اقتصادی و برنامه ریزی و دکترای اقتصاد گرایش بین المللی را دارد و تاکنون بیش از ۴۰ تجربه شغلی داشته است.

ماجرای آرزوی جنجالی خانم کارشناس برنامه میدون برای نتانیاهو چیست؟

وی سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۸ ساله بود یک شرکت ساختمانی را تاسیس کرد و خود مدیرعامل آن شد و توانست در ۱۹ سالگی بخاطر گردش حساب شرکت موفق به گرفتن دسته چک شود. از سال ۸۴ عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران است و در ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ حدود ۶ ماه مدیرعامل شرکت رایتل بود.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • محمود مهر ۱۷, ۱۴۰۲

    احسنت بر این بانو

  • حامد مهر ۱۷, ۱۴۰۲

    از پرستوهای نظام مقدس

  • …… مهر ۱۷, ۱۴۰۲

    تشریف ببرید در میدان بجنگید و ثابت کنید
    لات کوچه خلوت نباشید

  • کلات مهر ۱۷, ۱۴۰۲

    خاک بر سرتون کنن که برای همه مرگ میخواید و فکر میکنید شما از همه بهترید.
    خاک بر سرتون

    چقدر کوچک هستید.

    • علی مهر ۱۸, ۱۴۰۲

      بنظرم آرزوی مرگ برای یک جنایت کار جنگی عمل قبیحی نیست، خودمون رو با این شعار های الکی فریب ندیم…

  • احسان مهر ۱۷, ۱۴۰۲

    تروریست یعنی چه ؟
    یه جست و جوی ساده کافیست تا متوجه شوید چرا هانی زمانی که فرصت داشت دست به چنین اقدامی نزد در صورتی که خوارج ترور را اقدامی درست میدانستند.
    حال سوال اینجاست که خوارج زمانت رو میشناسی ؟!