مصاحبه‌ی جنجالی مستر تیستر؛ از فرار مالیاتی تا اشک ریختن برای بازگشت به ایران + ویدیو

مصاحبه‌ی جنجالی مستر تیستر؛ از فرار مالیاتی تا اشک ریختن برای بازگشت به ایران + ویدیو

حمید سپیدنام معروف به مستر تیستر در سال های اخیر به عنوان فود بلاگر در اینستاگرام فعالیت می کرد. اما پس از به شهرت رسیدن، با حواشی ای که به وجود آورد، رفته رفته محبوبیتش در شبکه های اجتماعی تحت الشعاع قرار گرفت و سرانجام خبر مهاجرتش اعلام شد. در سال های فعالیتش همیشه زمزمه هایی درباره‌ی مبالغ بالایی که برای تست غذای رستوران ها می گرفت که در حقیقت تبلیغ برای آنها به حساب می آمد، مطرح بود. حتی شایعاتی مبنی بر اینکه خوش حسابی یا بد حسابی صاحب رستوران در تایید و یا تخریب غذای آن نقش پر رنگی داشت هم به گوش می رسید. این حواشی و ماجرای درگیری او در بیمارستانی در شیراز که به فحاشی به کادر درمان منجر شده بود، بیش از پیش شهرت و محبوبیتش را تخریب کرد. حالا مصاحبه ای از مستر تیستر در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که علاوه بر توضیح دادن دلایل مهاجرتش، هنگام سوال درباره بازگشت به ایران، به گریه افتاد!

در این مصاحبه حمید سپیدنام به سلبریتی ستیزی در ایران و ترد شدن توسط دوستان و اقوام خود اشاره می کند و توضیح می دهد که یکی از دلایل مهاجرتش، مالیات سنگینی بود که برای او وضع شده بود.

انتشار این مصاحبه در شبکه های اجتماعی، واکنش برخی کاربران توییتر (ایکس) و اینستاگرام را برانگیخت. کاربری در توییتر با انتشار این ویدیو نوشت: «سال ۹۷ بهش پیام دادم برای تبلیغ بیزینس استارتاپیم گفت پیجتو بفرست بررسی کنم وقتی فرستادم برگشت گفت تو زورت نمی رسه هزینه منو بدی گفتم مگه چقدره هزینه یک پست و گفت ۶۰ میلیون! سال ۹۷ با ۶۰ میلیون میتونستی یک سراتو ۱۶۰۰ صفر بگیری»

کاربر دیگری نوشت: «همون دوران میرفت رستوران ها رو تهدید می کرد که یا پول به من می دید تبلیغ می کنم براتون یا ریویوی بد می نویسم، ضرر کنید. اونها هم مجبور می شدن پول بدن.»

کاربری هم اشاره کرد: «پس به اعتراف خودش؛ خروجش از ایران برای فرار مالیاتی بوده.»

فردی هم توضیح داد: «امثال این آقا خیلی وقیح هستن. انتظار داره میلیاردی در بیاره ولی زورش میاد مالیات بده. حالا کارمند بیچاره درجا مالیات از حقوقش کسر می‌شه.»

شخص دیگری نوشت: « بار خودشو بسته و رفته، کلی بیزینس داره تو ایران»

در بخش دیگری از این مصاحبه مستر تیستر با بغض از بازگشت به ایران حرف می زند:

بیوگرافی حمید سپیدنام معروف به مستر تیستر

حمید سپیدنام که به خاطر بلاگری در حوزه غذا به مستر تیستر معروف است، در سال ۱۳۵۶ در انگلیس متولد شد. او از پنج سالگی به همراه خانواده‌اش به ایران بازگشت و پیش از تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر در فضای مجازی، در حوزه کامپیوتر و تبلیغات فعالیت می‌کرد.

وی ازدواج کرده و متاهل می باشد، او با خانم پگاه سپیدنام ازدواج کرده و با هم در فضای مجازی فعالیت می کنند.

شهرت حمید سپیدنام به سال‌های اخیر و فعالیت او در قالب مستر تیستر به دست آمد. او به رستوران‌های مختلف سر می‌زد و نظرات خود در مورد کیفیت غذا، محیط و موارد دیگر را در اینستاگرام منتشر می‌کرد. اما نه تنها برای صرف غذا در رستوران‌ها هزینه‌ای نمی‌پرداخت، بلکه در ازای این کار پول هم دریافت می‌کرد.

فعالیت‌های او در ایران همواره با جنجال و حواشی فراوان و همچنین انتقاداتی همراه بود. از سربرید و خوردن گوشت شتری که با آن عکس گرفته بود تا درگیری با کارد درمان بیمارستانی در شیراز و حواشی مالی دیگری که بیشتر سو استفاده از شهرت و تهدید رستوران ها بود تا همکاری با آنها، شرایط را برای او تغییر داد.

وی در نهایت از مهاجرت خود خبر داد:

دیجیاتو
۲ نظر

ورود