جدایی نخست وزیر ایتالیا از شریک زندگی اش پس از افشای پیشنهاد بی شرمانه او به یک زن

جدایی نخست وزیر ایتالیا از شریک زندگی اش پس از افشای پیشنهاد بی شرمانه او به یک زن

جورجیا ملونی، نخست وزیر ۴۶ ساله ی ایتالیا از تصمیم خود برای جدایی از شریک زندگی اش، آندرئا جیامبرونو، مجری ۴۲ ساله ی تلویزیون پس از ۱۰ سال زندگی مشترک خبر داده است. این اتفاق به دنبال افشای پیشنهاد جیامبرونو به یکی از همکاران زن خود برای برقراری رابطه ی جنسی «۳ یا ۴ نفره» رخ داده است.

۲ روز پس از انتشار ویدئوهایی از جیامبرونو که در آن صحبت های جنسیت زده و زننده ای را با یکی از همکاران زن خود مطرح کرده بود، ملونی در صفحه ی مجازی خود پایان زندگی مشترکش را اعلام کرد.

نخست وزیر ایتالیا که هرگز به طور رسمی با جیامبرونو ازدواج نکرده بود اما دختری ۷ ساله از او دارد، در پستی نوشت: «رابطه ی من با آندرئا جیامبرونو که نزدیک به ۱۰ سال به طول انجامید در اینجا به پایان می رسد.»

ملونی در ادامه نوشت: «از او به خاطر سال های فوق العاده ای که در کنار هم سپری کردیم، سختی هایی که پشت سر گذاشتیم و دادن مهم ترین چیز زندگی ام به من که دخترمان جینورا است، تشکر می کنم. راه ما مدتی است از هم جدا شده و وقت پذیرفتن آن فرا رسیده است.»

در اولین ویدئوی منتشر شده از جیامبرونو، او ابتدا از کسانی که از مدل موهایش انتقاد می کنند، گلایه می کند و سپس به یکی از همکاران زن خود می گوید: «تو خیلی باهوشی. چرا زودتر با تو آشنا نشده بودم؟»

در ویدئوی دوم که چند روز بعد منتشر شد جیامبرونو به یکی از همکاران زنش می گوید که آن ها به یک همکار دیگر هم در برنامه ی خود نیاز دارند و در ادامه می گوید: «بیا یک رابطه ی ۳ نفره یا حتی ۴ نفره داشته باشیم.» جیامبرونو سپس با افتخار در مورد خودش می گوید که همه در «مدیا سِت» – شرکت تلویزیونی ای که برای آن کار می کند – می دانند که رابطه ی نامشروع دارد و در ادامه می گوید: «حالا تو هم داری.»

آندرئا جیامبرونو البته در جنجال آفرینی مسبوق به سابقه است. در ماه سپتامبر امسال نیز او در اظهار نظری بحث برانگیز گفته بود زن ها اگر می خواهند مورد تجاوز قرار نگیرند، باید «از مست کردن خودداری کنند». او این صحبت را روی آنتن زنده ی تلویزیون به دنبال وقوع چندین مورد تجاوز پر سر و صدا در ایتالیا بیان کرده بود. پس از انتقادها از اظهارات جیامبرونو، آن زمان ملونی به دفاع از شریک زندگی خود برآمد و گفت از صحبت او برداشت اشتباهی شده است. ملونی همچنین گفت که گرچه اظهارات جیامبرونو «شتاب زده» بود اما مادر خودش هم به او یاد داده که همیشه باید هوشیار و حواس جمع بود.

جیامبرونو یک بار هم با انکار مسأله ی گرمایش زمین روی آنتن زنده ی تلویزیون خبرساز شده بود، زمانی که گفته بود: «گرما در تابستان چیز جدیدی نیست.»

جورجیا ملونی و آندرئا جیامبرونو در جریان حضور ملونی در یک برنامه ی تلویزیونی با یکدیگر آشنا شده بودند که جیامبرونو نویسنده ی آن برنامه بود. جیامبرونو یک بار آشنایی خود و ملونی را «عشق در نگاه اول» توصیف کرده بود.

منبع: mirror ، thesun
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود