سلبریتی های مرد هالیوود که به استفاده از کلاه گیس و کاشت مو اعتراف کردند

سلبریتی های مرد هالیوود که به استفاده از کلاه گیس و کاشت مو اعتراف کردند

مردان در هر سنی ممکن است با ریزش مو درگیر شوند و سلبریتی ها هم از این قاعده مستثنی نیستند، گرچه بعضی از آن ها تاسی خود را طوری پنهان می کنند که به ندرت پیش می آید متوجهش شویم. با همه ی حس شرمی که نسبت به این مسأله وجود دارد بعضی سلبریتی های مرد درباره ی کارهایی که برای ریزش موی خود انجام داده اند، با صراحت صحبت کرده اند، مثل استفاده از کلاه گیس و کاشت مو.

شان کانری

شان کانری وقتی اولین بار ریزش مو را تجربه کرد ۳۵ سال داشت. او یک بار در مصاحبه ای در اینباره گفته بود: «موهای من در ۳۵ سالگی ریخت. ولی دنیا که به پایان نرسید. واقعاً هم آنقدر اهمیت نداشت.» کانری سپس کسانی که موهای خود را دم اسبی می کنند را به باد تمسخر گرفته بود. او گفته بود: «چیزی که واقعاً احمقانه است دیدن کسی است که یک تکه مو را دو متر بلند کرده و آن را پشت سرش جمع کرده، مثل ماری می شود که می خواهد از جایش بلند شود. هیچوقت نفهمیدم چرا این کار را می کنند.»

علیرغم دیدگاه کانری درباره ی تاس شدن، او هر بار که در نقش «جیمز باند» ظاهر می شد، مجبور بود از کلاه گیس استفاده کند.

تایگا

ماجرای کاشت موی تایگا، رپر مشهور بر حسب تصادف، توسط نیکی میناژ، دیگر رپر شناخته شده، در توییتر فاش شد. میناژ به این موضوع اشاره کرد که شریک عاطفی سابقش کاشت مو انجام داده بود و اینکه تایگا هم برای حل مشکل تاسی اش پیش همان پزشک رفته بود.

تایگا خود بعداً در توییترش صحبت های میناژ را تأیید کرد. او حتی اطلاعات کلینیکی که به آنجا رفته بود را هم منتشر کرد و به مخاطبانش پیشنهاد کرد که در صورت رفتن به این کلینیک بگویند که با معرفی تایگا به آنجا رفته اند.

رابی ویلیامز

رابی ویلیامز در سال ۲۰۱۳ فاش کرد که با تحت فشار قرار گرفتن از سوی اطرافیانش در لس آنجلس به انجام جراحی های زیبایی، از جمله کاشت مو تن داده بود. این در حالی بود که به گفته ی این خواننده ی انگلیسی، او واقعاً نیازی به این کار نداشت. ویلیامز در اینباره گفته: «من مدت زیادی در لس آنجلس زندگی کرده ام و اگر به اندازه ی کافی آنجا زندگی کنید، حتماً عمل زیبایی می کنید. من کاشت مو انجام داده ام در حالی که اصلاً احتیاجی به آن نداشتم. خیلی عجیب است. سه ماه بیکار بودم و حوصله ام سر رفته بود.»

التون جان

التون جان هم کاشت مو و هم کلاه گیس را برای دست یافتن به مدل مویی که با آن احساس راحتی کند، امتحان کرده است. با این حال، تنها کلاه گیس برای او نتیجه بخش بوده است. این خواننده ی مشهور در کتاب زندگینامه ی خود فاش کرد که تا سال ۱۹۷۶ کاملاً تاس شده بود، به همین دلیل تصمیم گرفت پیشنهاد دیگران را بپذیرد و کاشت مو انجام دهد.

اما کاشت مو علاوه بر فرسایشی بودن، برای او بی فایده نیز بود. جان در اینباره گفته: «به من گفتند که یک عمل ساده است و با یک ظاهر کاملاً متفاوت از کلینیک بیرون می آیم. اما اصلاً اینطور نبود.»

بعد از آن تلاش های ناموفق، جان به استفاده از کلاه گیس روی آورد، کاری که هنوز هم آن را انجام می دهد.

متیو مک کانهی

متیو مک کانهی هرگز از کلاه گیس یا کاشت مو استفاده نکرده اما بسیاری تصور می کردند اینطور بوده، به همین دلیل او یک بار تصمیم گرفت تا به شایعات پاسخ دهد، اینکه بعد از رفتن تا پای تاسی در دهه ی ۹۰ میلادی چطور توانست به موهای زیبای حالایش دست یابد.

او در مصاحبه ای در اینباره گفته بود: «اگر به عقب برگردید و فیلم هایم مثل “برنامه ریز عروسی” (The Wedding Planner) را ببینید، متوجه می شوید که من آن زمان ریزش مو داشتم. یک عکس از من هست مربوط به سال ۲۰۰۰ در جامائیکا که در آن سرم رو به پایین است و دارم می خندم و یک تکه تاسی به اندازه ی یک توپ بیسبال بالای سرم است.»

مک کانهی در ادامه توضیح داده بود که چطور توانست به این مشکل غلبه کند. به گفته ی آقای بازیگر، او بعد از زدن تمام موهایش، تلاش برای بازگرداندن موهای خود را آغاز کرد. او دراینباره گفته بود: «یک پماد موضعی گرفتم و آن را یک بار در روز به مدت ۱۰ دقیقه به کف سرم می مالیدم. از جان و دل برایش مایه می گذاشتم. اصلاً از قرص ریزش مو و چیزهای دیگر استفاده نمی کردم. یک کار کاملاً یدی بود. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که موهایم برگشت. حالا از سال ۱۹۹۹ هم بیشتر مو دارم.»

مک کانهی هنوز هم از آن پماد استفاده می کند.

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود

  • مهدی مهر ۳۰, ۱۴۰۲

    یکم انگلیسی سرچ کردم تو نت زده متیو مک کانهی از محصولات Regenix استفاده کرد ظاهرا

    • علی مهر ۳۰, ۱۴۰۲

      دمت گرم

    • مهدی مهر ۳۰, ۱۴۰۲

      در ضمن با محصولات مشابه اشتباه نگیرید.توی ایران نیست اصلا