اجرای آهنگی از اِبی و تقلید از دیالوگ های فیلم «قیصر» در برنامه چیدمانه + ویدئو

اجرای آهنگی از اِبی و تقلید از دیالوگ های فیلم «قیصر» در برنامه چیدمانه + ویدئو

اجرای یک آهنگ طنز بر اساس قطعه ی مشهور «پوست شیر» اِبی و تقلید از شخصیت قیصر در برنامه چیدمانه که در شبکه نمایش خانگی پخش می شود، در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

چیدمانه مسابقه ای در زمینه ی طراحی داخلی و منزل‌ آرایی با مجری گری لیلا اوتادی و حضور دیگر چهره های مشهور ایرانی است که بخش های نمایشی طنزی نیز دارد. مجتبی شفیعی، که به کار تولید ویدئوهای طنز در اینستاگرام مشغول است، بازیگر اصلی این بخش های نمایشی است و نقش خواستگار لیلا اوتادی را ایفا می کند. این شخصیت در هر قسمت با گریم و شکل و شمایلی تازه و اجرای موسیقی برای به دست آوردن دل لیلا اوتادی تلاش می کند.

در جدیدترین قسمت از برنامه چیدمانه مجتبی شفیعی با شمایلی شبیه به شخصیت سینمایی مشهور قیصر ظاهر شد و به اجرای آهنگی طنز بر اساس قطعه ی «پوست شیر» اِبی، خواننده ی ایرانی ساکن آمریکا پرداخت.

درباره برنامه چیدمانه

برنامه چیدمانه یک رئالیتی شوی جدید با اجرای لیلا اوتادی و به کارگردانی ایرج طایفه و تهیه کنندگی سید جواد هاشمی است که از ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ شروع به پخش کرده و هر دوشنبه ساعت ۸ صبح از دو پلتفرم نماوا و تماشاخونه منتشر می‌شود.

مجتبی شفیعی کیست

اوتادی که خود فارغ‌التحصیل کارشناسی طراحی داخلی است، در این مسابقه در مقام مجری، بازیگران مطرح و چهره‌های شناخته شده را در یک رقابت مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا ذوق و سلیقه آن‌ها را در چیدمان منزل در معرض قضاوت داوران برنامه و مردم قرار دهد.

چیدمانه در واقع اولین برنامه چیدمان و دکوراسیون ایرانی است که با حضور جمعی از سلبریتی‌ها و هنرمندان برگزار می‌شود. در هر قسمت با قرعه‌کشی دو فرد برای مسابقه دادن انتخاب می‌شوند. آن‌ها باید مرحله به مرحله چالش‌هایی را اجرا کنند که موفقیت در چالش‌ها برایشان امتیاز می‌آورد. سپس فضایی برای آن‌ها فراهم می‌شود که با توجه به امتیازات در حد توان خود از قسمت بازار مسابقه خرید کنند و کار دکوراسیون فضا را انجام دهند.

مجتبی شفیعی کیست

در نهایت داوران چیدمانه صمد سلیمان زاده سازنده پروژه های ساختمانی، سروناز شریفی مهندس معمار و بهار ضیا طراح داخلی درباره دکور آن‌ها قضاوت می‌کنند و همچنین در انتخاب‌ها مردم نیز دخالت دارند و با شرکت در مسابقه چیدمانه می‌توانند برنده جایزه شوند که این جوایز ۲ واحد آپارتمان و ۶۰ جایزه ی ۲۰ میلیون تومانی است.

سازندگان چیدمانه هدف از ساخت این برنامه را حمایت از کسب و کارها و ارتقاء سطح دانش جامعه در حوزه دکوراسیون داخلی عنوان کرده اند.

مجتبی شفیعی کیست؟

مجتبی شفیعی که اجرای بخش های نمایشی برنامه چیدمانه را برعهده دارد، پیش تر نیز با برنامه های «شب‌آهنگی» و «تی‌ان‌تی شو» حامد آهنگی و همچنین مسابقه «شب های مافیا؛ زودیاک» در شبکه نمایش حضور داشته است.

مجتبی شفیعی کیست

این بازیگر و کمدین متولد سال ۱۳۶۷ در اصفهان و دارای مدرک لیسانس رشته مدیریت از دانشگاه فردوس مشهد است.

فعالیت هنری خود را با بازیگری تئاتر و گویندگی آغاز کرد. نخستین بار در سال ۱۳۸۹ با سریال «قصه های تبیان» جلوی دوربین رفت.

با ساخت ویدئوهای طنز رفته رفته در فضای مجازی شهرت پیدا کرد و با اجرای اخبار طنزی تحت عنوان «زودنیوز» در اینستاگرام بسیار دیده شد.

مدت کوتاهی به عنوان مجری خبرنگار با برنامه تلویزیونی «فرمول یک» همکاری داشت و در سال ۱۳۹۹ در فیلم «عروس خیابان فرشته» به کارگردانی مهدی خسروی حضور یافت.

یک نظر

ورود

  • Reza f آبان ۳, ۱۴۰۲

    چه سقوط اخلاقی در لوای طنز و مطایبه در تقلیدی همچو مرغ مینا از reality shows فرنگ همه ی ارزشها و هنجارها درهم شکسته شده حالا منو بکوبید در ذیل سرت توی زندگی خودت باشه و از این دست مغالطات !!! الان دیالوگهای فیلم قیصر !!! منظور منظور منظور !!! کی چی مثلا بجز لودگی و سطحی نگری و تبلیغ فرهنگ تبرج