واکنش دستیار سابق دیوید بکهام به صحبت های این ستاره درباره رابطه اش با او

واکنش دستیار سابق دیوید بکهام به صحبت های این ستاره درباره رابطه اش با او

ربکا لوس، دستیار سابق دیوید بکهام، از ستاره ی سابق فوتبال انگلیس به خاطر «قربانی» نشان دادن خود در صحبت هایی که درباره ی رابطه ی ادعایی شان با یکدیگر در مستند تازه منتشر شده ی نتفلکیس مطرح کرد، انتقاد کرده است.

لوس ۴۶ ساله در مصاحبه ی جدیدی با وبسایت دیلی میل، برای نخستین بار از زمان پخش این مستند، درباره ی جنجال رابطه اش با بکهام ۴۸ ساله صحبت کرده است.

لوس گفت: «او خودش را قربانی جا می زند و مرا دروغگو نشان می دهد. طوری رفتار می کند که انگار آن به قول او “داستان های وحشتناک” را من از خودم درآوردم. او باید مسئولیت قبول کند.»

مستند ۴ قسمتی «بکهام» درباره ی زندگی شخصی و حرفه ای فوتبالیست سابق انگلیسی که اوایل ماه اکتبر امسال منتشر شد، توجه ها را بار دیگر به لوس جلب کرد، دستیار سابق بکهام که در سال ۲۰۰۴ در مصاحبه ای مدعی شد او و ستاره ی آن زمان رئال مادرید در حالی چند باری با یکدیگر رابطه جنسی برقرار کرده بودند که بکهام متأهل بود.

لوس در ادامه به دیلی میل گفت که بکهام در این مستند طوری به جنجال رابطه شان پرداخت که گویی او بود که «ویکتوریا را رنجانده بود».

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس همواره ادعاها درباره ی خیانت به همسرش را رد کرده است و در مستند جدید نتفلکیس هم در اشاره ای غیر مستقیم به رابطه ی ادعایی اش با ربکا لوس گفت: «داستان های وحشتناکی مطرح شده بود که سخت می شد از پس شان برآمد.»

بکهام در ادامه گفت که این ماجرا «فشار» بی سابقه ای به زندگی مشترکش با ویکتوریا وارد کرد و نیز گفت: «صادقانه می گویم، اصلاً نمی دانم چطور این ماجرا از سر گذراندیم.»

او در ادامه گفت: «ویکتوریا برای من همه چیز است. دیدن رنجیدن او به شدت سخت بود، ولی ما آدم های جنگجویی هستیم و آن زمان هم باید برای هم می جنگیدیم، برای خانواده مان و برای چیزی که داشتیم و ارزش جنگیدن را داشت.»

لوس اما در مصاحبه با دیلی میل گفت: «آن داستان ها وحشتناک بودند اما واقعیت داشتند. و این او است که باید مسئولیت همه ی این ها را قبول کند.»

لوس گفت که مقصر نشان دادن او توسط بکهام در رنجیدن همسرش، او را آزرد چون: «خود بکهام مسئول رنجیدن همسرش است. بکهام بود که تصمیم گرفت به همسرش دروغ بگوید و گفت که ما نباید چیزی به او بگوییم. همه ی آن ها انتخاب خود بکهام بود.»

لوس همچنین گفت که گرچه بعد از انتشار این مستند با «نفرت زیادی» از سوی مردم مواجه شد، اما تصمیم به روشنگری گرفت: «چون اگر ساکت بمانم، فکر می کنند که دروغ گفته بودم و آن حرف ها را از خودم درآورده بودم.»

او همچنین گفت: «من هم خانواده و فرزندانی دارم و آن ها هم به گوگل دسترسی دارند. آن ها هم می توانند مستند را ببیند. می خواهم که آن ها بدانند که مادرشان آنقدری شجاعت داشت که پشت آن ها و پشت حقیقت دربیاید.»

لوس گفت که در نهایت احساس پشیمانی نمی کند: «من انتخابم و اشتباهی که مرتکب شدم را کاملاً پذیرفته ام. با آن کنار آمده ام.»

او در ادامه گفت: «راهی که رفتم، اشتباهاتم، هر چیزی که در این مسیر یاد گرفته ام مرا به جایی که حالا هستم رسانده و من حالا در فوق العاده ترین جایی که می شد هستم. من خیلی سپاسگزارم، همسر، فرزندان و خانواده فوق العاده ای دارم.»

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود