تماس غیرمنتظره یک بیننده منتقد با «پاورقی» و توصیفش از مجری پرحاشیه برنامه + ویدئو

تماس غیرمنتظره یک بیننده منتقد با «پاورقی» و توصیفش از مجری پرحاشیه برنامه + ویدئو

یک بیننده ی تلویزیونی در تماس با برنامه «پاورقی» که اجرای آن را محمدرضا شهبازی، مجری جنجالی صدا و سیما برعهده دارد، او را به شدت مورد انتقاد قرار داد. این بیننده گفت: «حیف پول که شما خرج می‌کنید. مجری شما شبیه گوریل است. چرا این شخص را به عنوان مجری گذاشته‌ اید؟»

محمدرضا شهبازی که به «طنزپرداز جریان انقلابی» شهرت یافته، گرچه چند سالی است اجرا در صدا و سیما آغاز کرده اما از مجریان گمنام تلویزیون بود و بعد از قهر اعتراضی اش در مرداد ماه امسال در واکنش به خبر بازگشت محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور به صدا و سیما نامش بر سر زبان ها افتاد، اقدامی که سر و صدای زیادی به پا کرد و به انصراف رضا رشیدپور از بازگشت به تلویزیون انجامید.

شهبازی که از جمله چهره های غیر ورزشی ای بود که حضور رانتی آن ها در جام جهانی قطر انتقادات زیادی را به دنبال داشت، همچنین بار دیگر در مهر ماه امسال با توییت خود درباره ی زرتشتی بودن مرحوم فردوس کاویانی خبرساز شد، توییتی که بسیاری آن را ناپسند دانستند و با واکنش های منفی زیادی مواجه شد.

بیوگرافی محمدرضا شهبازی

محمدرضا شهبازی متولد سال ۱۳۶۵ در تهران و دانشجوی انصرافی رشته مهندسی معدن است.

فعالیت خود را با نویسندگی در نشریات طنز آغاز کرد.

او اولین کتاب خود به نام «ماه بندان» را در سال ۹۲ منتشر کرد که درباره ی سفر رهبری به خراسان شمالی در سال ۹۱ است.

کتاب های «آقازاده عزیز»، «لانگ شوت» و «ترجیحا مجرد با روابط عمومی بالا» از دیگر آثار منتشر شده ی وی هستند که مضمونی طنز دارند.

محمدرضا شهبازی گوریل

او در سال ۹۵ سایت کاریکاتور و طنز «راه راه» را راه اندازی کرد که زیر نظر باشگاه طنز انقلاب اسلامی فعالیت می کند، باشگاهی که از شاخه های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است. شهبازی در حال حاضر مدیریت این سایت را برعهده دارد.

تولید برنامه‌ های طنز «حیفِ درخت» و «لیچار» در فضای مجازی از دیگر فعالیت های محمدرضا شهبازی است.

شهبازی سابقه ی نویسندگی فیلمنامه ی سریال طنز «وضعیت زرد» را هم دارد که فصل اول آن در سال ۱۴۰۰ و سری دوم آن نیز در سال ۱۴۰۱ از شبکه سه سیما پخش شد.

او مجری گری در تلویزیون را از سال ۹۹ با اجرای فصل اول مسابقه «رخداد» در شبکه افق سیما آغاز کرد که مسابقه ای اطلاعات عمومی با مضمون سیاسی بود.

محمدرضا شهبازی گوریل

محمدرضا شهبازی از مهر ماه سال ۱۴۰۱ اجرای برنامه «پاورقی» در شبکه دو سیما را برعهده گرفت که به بررسی اخبار منتشر شده در فضای مجازی با زبان طنز اختصاص دارد. شهبازی بارها با اظهارنظرهای خود در این برنامه درباره ی موضوعات روز خبرساز شده است.

او از نوروز ۱۴۰۲ اجرای برنامه «سید خندان» در شبکه دو سیما را آغاز کرد که یک طنز شبانگاهی با حضور هنرمندانی در حوزه‌های شعر، استندآپ کمدی، نمایش، دوبله، ترانه و سرود و… بود. گفته می شد این برنامه به عنوان جایگزینی برای برنامه «خنداونه» ی رامبد جوان در نظر گرفته شده است.

محمدرضا شهبازی روز شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه صدا و سیما به عنوان چهره ی سال سواد رسانه‌ ای معرفی و تجلیل شد.

او ازدواج کرده و دارای فرزند است.

شهبازی را می توان از چهره های پرحاشیه ی صدا و سیما دانست که با اظهارنظرهای جنجالی اش شناخته می شود.

محمدرضا شهبازی گوریل

محمدرضا شهبازی گوریل

۱۴ نظر

ورود

  • بهزاد آبان ۷, ۱۴۰۲

    برگام آتیش گرفت….🤣😂

  • Mahdi آبان ۷, ۱۴۰۲

    قیافه ایشون یکم شبیه قالیباف نیست؟؟

  • . آبان ۷, ۱۴۰۲

    حرف دل ۸۰ میلیون ایرانی رو زد ،دمت گرم با غیرت .زدی ترکوندیش😂

    • فتحی آبان ۸, ۱۴۰۲

      برنامه زنده که نیست. خودشون انتخاب می‌کنند از نظراتی که قبلا تلفنی ضبط شده کدوم رو پخش کنند. معمولا نظراتی رو هم انتخاب می‌کنند که مثل این نظر حرف منطقی ای طرف نگفته باشه که بگن مخالفانشون دلیل خاصی برای انتقاد ندارند و فقط از شکل و قیافه مجری بدشون میاد.
      در ضمن من هم از این آدم خوشم نمیاد ولی یاد بگیریم هر نظری که داریم رو به ۸۰ میلیون ایرانی دیگه تعمیم ندیم وگرنه فرقی بین ما و جمهوری اسلامی نیست.

  • ایران آبان ۷, ۱۴۰۲

    …جیره خور. چیزی بهتر از این در وصفش نمیشه گفت

  • ایرانی آبان ۷, ۱۴۰۲

    یک انسان بی خود که بخاطر دو تومن بیشتر احتمالا پدر خودشم میبره زیر سوال…چندش ترین مجری در کل دنیا با اختلاف

  • مهدی آبان ۷, ۱۴۰۲

    همیشه ادم های بیشعور و بی ادب وجود دارن، دمت گرم اقای شهبازی تو مسیر درست رو میری، ادامه بده.

    • . آبان ۷, ۱۴۰۲

      برادر عرزشی مالشی،برو صدا و سیما مالش رو بکش اینجا کامنتتو نمی‌بینه 😂

    • امیر آبان ۷, ۱۴۰۲

      💩💩💩

  • م آبان ۷, ۱۴۰۲

    دمش گرمه

  • سندرز آبان ۷, ۱۴۰۲

    هر کاری کنید نمی تونید به سطح چندشنبه با سینا برسید

  • میم ر آبان ۸, ۱۴۰۲

    سوزش

  • مصطفی آبان ۸, ۱۴۰۲

    آقای شهبازی منم روز اول حس خوبی نداشتم دیدمتون ،ولی دو تا برنامه دیدم ،متوجه اشتباهم شدم،بابت حرف این ببینده ک خودش با اون لهجش صحبت معمولیشو نمی‌تونست بکنه،خوب برو ی خورده قشنگ کن صورت رو مثال بینی عمل کن،و …،خخخ، جدا از شوخی اصلا ناراحت نشی،ب عشق یعنی خدای با معرفتم توکل کن،نذار انسانهای بد ناراحتت کنن

  • حسین آبان ۸, ۱۴۰۲

    درود