ورود شهربانو منصوریان به رینگ بوکس با کت و شلوار مشکی جنجالی‌اش + ویدئو

ورود شهربانو منصوریان به رینگ بوکس با کت و شلوار مشکی جنجالی‌اش + ویدئو

شهربانو منصوریان، بانوی ووشوکار مشهور ایرانی که چند روز پیش ویدئویی از خود در اینستاگرامش با کت و شلوار و کراوات مشکی منتشر کرده بود و بسیاری معتقد بودند منصوریان در آن ویدیو سعی بر تقلید از سلن اردم، مربی بسکتبال ترکیه ای داشته است، ویدئوی تازه‌ای منتشر کرده است که باز هم سوژه کاربران فضای مجازی شد.

ورود شهربانو منصوریان به رینگ بوکس با کت و شلوار مشکی جنجالی‌اش

ظاهرا حجم گسترده انتقادات به ویدیوی قبلی سبب شده که این ورزشکار با تکرار سبک و سیاق ویدئوی جنجالی اش و یادداشتی کنایه دار به منتقدان اش پاسخ بدهد. او در این ویدئو باز هم با کت شلوار مشکی معروفش در حال ژست گرفتن و رفتارهای نمایشی است، اما نکته عجیب فیلم آنجاست که او با این لباس رسمی وارد زمین تمرین می‌شود و به مبارزه کردن می‌پردازد. او در توضیح این ویدیو نوشته است: «و هرگز نمی فهمی که چرا خدا بعضی از اتفاقات رو رقم زده. اما میتونی مطمئن باشی که خدا هرگز اشتباه نمیکنه…»

پس از مورد استقبال قرار گرفتن ویدیوی سلن اردم، شهربانو منصوریان با استایل و سبکی شبیه به مربی ترکیه‌ای ویدیویی از خودش منتشر کرد. در این ویدیو منصوریان کت و شلواری مشکی به همراه کراوات پوشیده و به سبک این مربی ژست می‌گیرد و راه می‌رود.

شهربانو منصوریان در کپشن این ویدئو نوشته: «هیچ وقت درخواست چیزی را نکن که خودت قدرت بدست آوردنش را داری.»

شهربانو منصوریان سلن اردم

اوایل آبان ماه ویدئویی از سلن اردم، سرمربی ۳۵ ساله ی تیم بسکتبال زنان «بلتیا اسپور» ترکیه در میان صفحات ایرانی اینستاگرام به شدت وایرال شد و استایل و حرکات متفاوت و خاص وی مورد توجه قرار گرفت. استقبال کاربران ایرانی از این ویدئو تا حدی بود که چند روز بعد اردم با انتشار استوری ای به زبان فارسی در اینستاگرامش شخصاً از حمایت آن ها، به ویژه زنان ایرانی تشکر کرد.

او در این استوری نوشته بود:

در ابتدا از تمام مردم ایران و زنان قوی ایرانی که حمایتشان را از من دریغ نکردند، سپاسگزارم و از ترکیه آغوشی مملو از عشق را تقدیم تان می کنم.

به امید دیدار در کوتاه ترین زمان ممکن.

خیلی خوشحالم که شما عزیزان را دارم.

شماها فوق العاده اید.

# زنان قوی دنیایی بهتر

سلن اردم کیست

سلن اردم کیست؟

سلن اردم (Selen Erdem) تنها سرمربی زن شاغل در سوپر لیگ بسکتبال زنان ترکیه است و به او لقب فاتح تریم (Fatih Terim) زن‌ ها را داده اند، فوتبالیست سابق و مربی فوتبال اهل ترکیه که به امپراطور فوتبال ترکیه شهرت دارد. زبان بدن این دو مربی، شیوه‌ ی تشویق و حمایت شان شباهت زیادی به یکدیگر دارد.

سلن اردم متولد سال ۱۹۸۸ در شهر آنتالیای ترکیه است.

او فارغ‌ التحصیل رشته ی تربیت بدنی است و از نوجوانی وارد رشته ی بسکتبال شد. تا سال ۲۰۲۰ در تیم‌ های مهمی بازی کرد و بعد از آسیب دیدگی، حرفه‌ ی مربیگری را آغاز کرد. وی در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم «بلتیا اسپور» ترکیه در لیگ بسکتبال زنان ترکیه مشغول فعالیت است.

سبک لباس پوشیدن و رفتارهای منحصر به فرد سلن اردم در مسابقات همیشه مورد توجه قرار داشته است. حضور او با کفش‌ پاشنه بلند و لباس‌ های رسمی در مسابقات همواره سوژه ی شبکه های اجتماعی بوده و حتی گاهی با انتقاد مواجه شده است.

سلن اردم کیست

سلن اردم کیست

سلن اردم کیست

سلن اردم کیست

سلن اردم کیست

این مربی جنجالی که با استایل و حرکاتش تصویر زنی قاطع و مقتدر از خود به نمایش می گذارد، در مصاحبه‌ ای با تأکید بر تأثیرگذاری و جاه‌ طلبی‌ اش عنوان کرده: «من می‌خواهم تیمی بسازم که همه را تحت تأثیر قرار دهد. می‌خواهم تیمی با بازیکنان مشتاق و فضای خانوادگی داشته باشم».

بسیاری سلن اردم را با کیم مالکی، مربی تیم بسکتبال زنان لوییزیانای آمریکا مقایسه کرده اند که او نیز به پوشیدن لباس های شیک و پرزرق و برق با کفش پاشنه بلند در مسابقات شهرت دارد.

سلن اردم کیست

سلن اردم کیست

دیجیاتو
۱۷ نظر

ورود

  • خ‌خ‌خ آبان ۹, ۱۴۰۲

    بله دیگه این بدن چه ها که نمی‌کنه 😛 اوه ببخشید منظورم زبان بدن بود.
    # زنان قوی دنیایی بهتر ☕

    • خسرو آبان ۱۱, ۱۴۰۲

      جناب، خخخ، این بدن رو تمام بسکتبالیستهای زن جهان دارن، چون بسکتبال از بدنسازی بیشتر رو هیکل تاثیر میزاره، برو تحقیقات خودتو بیشتر کن شاید جلو اون نیش مار صفت خودتو گرفتی ،، این زن مورد توجه قرار گرفته چون تو حرکاتش قدرت یک زن رو میشه متوجه شد، چقدر شما …که زن رو بعنوان یه ابزار جنسی میبینی، خاک تو ملاجتون، وحشی به تمام معنی شدین، ندید بدید و بی فرهنگ، شماها ابروی ایران رو میبرید

      • ه‌ه‌ه‌ آبان ۱۱, ۱۴۰۲

        هرکسی لباس ورزشکارهای زن رو با لباس ورزشکارهای مرد مقایسه کنه می‌فهمه که از چه ابزاری برای جلب تماشاگر استفاده می‌کنند وگرنه همین مقدار فروش بلیط رو هم نداشتند. لیگ فوتبال و بسکتبال و … زنان آمریکا از سوبسید لیگ مردان داره به حیات خودش ادامه میده. تنها راهی که تونستند تماشاگران مرد رو به استادیوم‌ها بکشند همین کارهاشون بوده. این حرف خودشون هست و کاملا هم این رو پذیرفتند و از به قول تو ابزار جنسی بودن ناراحت نیستند چون دارن ازش پول درمیارن. حالا توی سیمپ بدبخت اگر این رو قدرت می‌دونی دیگه وضعت خیلی خرابه. امیدوارم زودتر نیازت برآورده بشه که اینقدر له‌له نزنی.

  • مهدی آبان ۹, ۱۴۰۲

    این نمیدونه کلا ما جوگیریم، جدی نگیر به همون سرعت که محبوب شدی به همون سرعت فراموش میشی.

  • حسین آبان ۹, ۱۴۰۲

    خوب نیست زن لات باشه

  • عرفان آبان ۱۰, ۱۴۰۲

    بابا اونقدرم چیز عجیب غریبی نیس که همه شیفته شدن

  • ایرانی آبان ۱۰, ۱۴۰۲

    این دو مربی ( ترکیه ای و آمریکایی ) هر دو شیک پوش و کفش پاشنه بلند می پوشن ولی « این کجا و آن کجا ؟؟؟)

  • حصین آبان ۱۰, ۱۴۰۲

    بد قیافه خوش استیل

  • سید حسین سعادت میر قدیم آبان ۱۰, ۱۴۰۲

    من ایشون را فالو نمیکنم اصلا چون اکثر ایرانی ها توی شبکه های اجتماعی …هستند . چند وقت پیش یکی توی اینستاگرام جام جم که من بعنوان روزنامه فالو میکنم بعد از نظر دادن بهم توهین کرد منم جام جم رو مسدود کردم .ههههه😂😂😂🙏🏻🙏🏻🙏🏻👆👆👆

  • ب ش آبان ۱۰, ۱۴۰۲

    ای جان ، جزء زیباترین خبر ها بود .

  • محمدامین آبان ۱۱, ۱۴۰۲

    این مربی مشکل داره رفتارش ، راه رفتنش، لباسهاش،
    خودش نیست… ادای در میآره…
    کدوم ایرانیها را میگه..
    “کلاغی میخواست راه رفتن کبک و مثل اون باشه در آخر ،راه رفتن خودش را فراموش کرد…

  • حاج محمود آبان ۲۸, ۱۴۰۲

    شرم آور و خجالت آوره، زن را چه به ورزش

    • محسن آبان ۲۸, ۱۴۰۲

      باز سر و کله این ترول پیدا شد. خواهشا با جواب دادن به این موجود خودتون رو کوچک نکنید.

    • احسان آذر ۴, ۱۴۰۲

      شما بفرمایید …شما چه کارهایی انجام میدهند تا امثال بنده هم نسبت به نگرش شما آگاه تر باشیم.

    • 186 بهمن ۱۰, ۱۴۰۲

      واقعا خاک تو سرت حاج محمود تو و امثال تو باید خیلی وقت پیش باید منقرض میشدین

  • حسام آذر ۵, ۱۴۰۲

    دیگه چی بگم ..جو زده شده ..ولی خدایی اون خانم ترک استایش نامبر وان تو دنیاس. مخصوصا حرکاتش ..خانم منصوریان تو رو خدا تو نه قیافت نه استایلت نه تیپت هیچ وقت اون خانم نمیشه .