زوج های مشهوری که بی سر و صدا و مخفیانه به زندگی مشترک خود پایان دادند

زوج های مشهوری که بی سر و صدا و مخفیانه به زندگی مشترک خود پایان دادند

از ویل و جیدا پینکت اسمیت گرفته تا مریل و دون گامر، این زوج های سابق مشهور برای از اعلام فوری پایان زندگی مشترک شان به دنیا خودداری و در دوران سختی جدایی تلاش کردند از حریم شخصی خود محافظت کنند.

تا پیش از آنکه جدایی شان تیتر خبرها شود، ستاره هایی همچون مریل استریپ، فلورنس پیو و آریانا گرانده به دور از کانون توجه عمومی، با مشکلات خود دست و پنجه نرم کردند. بعضی زوج های مشهور جدایی خود را سال پنهان کردند، مانند ویل و جیدا پینکت اسمیت اما بعضی از آن ها هم تنها چند ماه تا منفجر کردن بمب خبری جدایی شان صبر کردند.

ویل و جیدا پینکت اسمیت

جیدا پینکت اسمیت در پاییز ۲۰۲۳ در یک برنامه ی تلویزیونی صحبت های بی پرده ای را درباره ی زندگی مشترکش با همسر خود، ویل اسمیت مطرح و فاش کرد که آن ها ۷ سالی است جدا از یکدیگر زندگی می کنند.

جیدا پینکت اسمیت همچنین در یک مصاحبه ی اینترنتی درباره ی رابطه ی پرفراز و نشیب خود با ویل اسمیت صحبت کرد. به گفته ی جیدا، او و ویل، که در سال ۱۹۹۷ با یکدیگر ازدواج کردند – طی زندگی مشترک شان بارها با یکدیگر بهم زدند اما پس از مدتی زندگی مشترک شان را از سر گرفتند. اما جدایی نهایی بالاخره در سال ۲۰۱۶ رخ داد، موضوعی که به گفته ی جیدا «دنیا از آن بی خبر بود».

مریل استریپ و دون گامر

تنها چند هفته پس از چهل و پنجمین سالگرد ازدواج مریل استریپ و دون گامر، نشریه ی پیپل اعلام کرد که استریپ و همسرش ۶ سال قبل، بی سر و صدا به زندگی مشترک خود پایان دادند.

نماینده ی استریپ در بیانیه به نشریه ی پیپل گفته بود: «دون گامر و مریل استریپ ۶ سال است که جدا از یکدیگر زندگی می کنند و گرچه تا ابد مراقب یکدیگر خواهند بود، اما تصمیم گرفته اند جدا از یکدیگر زندگی کنند.»

گرچه استریپ و گامر از سال ۲۰۱۸ به همراه یکدیگر در ملأعام ظاهر نشده بودند، اما استریپ پیش از اعلام خبر جدایی اش، حلقه به دست می کرد.

فلورنس پیو و زک برف

فلورنس پیو در اوت ۲۰۲۲ در مصاحبه ای فاش کرد که او و شریک عاطفی اش زک برف راه خود را از یکدیگر جدا کرده اند. به گفته ی پیو، او و برف، که در سال ۲۰۱۹ با یکدیگر وارد رابطه ی عاشقانه شده بودند، می خواستند با مخفی نگه داشتن جدایی شان جلوی اظهارنظرهای عمومی درباره ی این موضوع را بگیرند.

البته رابطه ی این زوج سابق بعد از جدایی، با یکدیگر خوب ماند و آن ها رابطه ی خود را به عنوان دوست و همکار ادامه دادند. پیو در سال ۲۰۲۳ در فیلمی به کارگردانی برف به نام «یک آدم خوب» (A Good Person) نقش آفرینی کرد و برف نیز در مصاحبه ای از توانایی های بازیگری پیو بسیار تمجید کرد.

اولیویا وایلد و جیسون سودیکیس

در سال ۲۰۲۰، نشریه ی پیپل اعلام کرد اولیویا وایلد و جیسون سودیکیس به نامزدی ۷ ساله ی خود پایان دادند. به گفته ی منبعی نردیک به این زوج سابق، آن ها چند ماه پیش از اعلام این خبر از یکدیگر جدا شده بودند.

با آنکه جدایی آن ها در ابتدا نسبتاً بی سر و صدا بود، اما در ادامه وایلد و سودیکیس کشمکش جنجالی ای بر سر حضانت فرزندان شان پیدا کردند. این زوج سابق در نهایت توافق کردند تا به صورت مشترک حضانت فرزندان شان را برعهده گیرند.

آریانا گرانده و دالتون گومز

در ژوئیه ی ۲۰۲۳، نشریه ی پیپل از جدایی آریانا گرانده و همسرش دالتون گومز، پس از ۲ سال زندگی مشترک خبر داد

خبر جدایی این زوج سابق بعد از آن منتشر شد که گرانده در مسابقات تنیس ویمبلدون بدون حلقه ی ازدواجش دیده شده بود. منبعی به نشریه ی پیپل گفت گرانده و گومز چند ماه قبل از یکدیگر جدا شدند و از آن زمان رابطه ی خود را به شکل دوستانه ادامه داده اند.

هلنا بونهام کارتر و تیم برتون

بعد از ۱۳ سال رابطه ی عاشقانه و حرفه ای، هلنا بونهام کارتر و تیم برتون در سال ۲۰۱۴ راه خود را از یکدیگر جدا کردند. گرچه آن ها در ماه دسامبر آن سال خبر جدایی شان را اعلام کردند، اما نماینده ی بونهام کارتر به نشریه ی پیپل گفته بود که این زوج سابق چند ماه پیش از آن، به صورت توافقی از یکدیگر جدا شده بودند.

نماینده ی بونهام کارتر همچنین گفته بود که این زوج سابق رابطه ی خود را دوستانه ادامه داده اند و حضانت فرزندان شان را به طور مشترک برعهده دارند.

بونهام کارتر و برتون بعد از جدایی شان یک بار دیگر باهم وارد همکاری شدند: در سال ۲۰۱۶، بونهام کارتر نقشش در «آلیس در سرزمین عجایب» (Alice in Wonderland)، فیلمی که برتون در سال ۲۰۱۰ ساخته بود، را در دنباله ی آن تکرار کرد.

منبع: yahoo
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود