تلفظ صحیح نام بازیکنان خارجی لیگ برتر فوتبال انگلیس از زبان خودشان + ویدئو

تلفظ صحیح نام بازیکنان خارجی لیگ برتر فوتبال انگلیس از زبان خودشان + ویدئو

صفحه ی رسمی لیگ برتر فوتبال انگلیس در توییتر ویدئویی با حضور تعدادی از ستارگان خارجی خود منتشر کرده که در آن نام خود را آنطوری که در زبان خودشان تلفظ می شود، بیان کرده اند.

لیگ برتر انگلیس به عنوان بزرگ ترین لیگ در دنیای فوتبال باشگاهی، بازیکنان سرتاسر دنیا را به خود جذب می کند که به دنبال کسب موفقیت در بزرگ ترین باشگاه های فوتبال دنیا هستند.

درنتیجه، اسامی ای در این لیگ هست که ممکن است تلفظ آن ها برای دیگر مردم دنیا دشوار باشد.

به همین دلیل لیگ برتر انگلیس ویدئوی جدیدی با حضور بازیکنانی هچون برونو فرناندز، دومینیک سوبوسلائی و کوین دی بروینه منتشر کرده که در آن نام خود را ادا می کنند. این ویدئو زیرنویس هم دارد تا مخاطبان با نحوه ی صحیح تلفظ نام این ستارگان آشنا شوند.

این ویدئوی یک و نیم دقیقه ای با حضور ۳۵ بازیکن و ۲ مربی از تیم های مختلف لیگ برتر انگلیس ضبط شده است.

ویدئو با هافبک تیم های فوتبال مجارستان و لیورپول، دومینیک سوبوسلائی آغاز می شود و پس از او یوشکو گواردیول بازیکن منچستر سیتی و راسموس هویلوند بازیکن منچستر یونایتد قرار دارند. هر سه ی این بازیکنان تابستان امسال به لیگ برتر انگلیس پیوستند.

دژان کولوسفسکی، میخایلو مودریک و برونو گیمارائش هم در این ویدئو حضور دارند و پس از آن ها، بازیکنانی همچون آنل احمدهوژیچ، ساشا کالادزیچ و ایلیا زابارنی هم نام خود را در برابر دوربین می خوانند.

برخی از بازیکنان مشهورتری که در این ویدئو حضور دارند عبارتند از برایان امبومو، ژوآو پالینیا، توماس سوچک، الخاندرو گارناچو و یاکوب کیویور.

تلفظ صحیح نام بعضی از این بازیکنان احتمالاً غافلگیرتان خواهد کرد.

آندونی ایرائولا مربی تیم بورنموث و پپ گواردیولا مربی تیم منچستر سیتی، تنها مربیان حاضر در این ویدئو هستند.

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود