سوژه شدن خوانندگی افتضاح انریکه ایگلسیاس در کنسرت های اخیرش + ویدئو

سوژه شدن خوانندگی افتضاح انریکه ایگلسیاس در کنسرت های اخیرش + ویدئو

انریکه ایگلسیاس، خواننده ی مشهور و محبوب ۴۸ ساله ی اسپانیایی چندی قبل از تصمیم خود برای عدم انتشار آلبوم موسیقی جدید پس از نزدیک به ۳ دهه فعالیت در عرصه ی موسیقی خبر داد. اما او اخیراً به دلیل کاملاً متفاوتی طرفدارانش را حیرت زده کرده است.

ماه گذشته پس از انتشار ویدئویی از خوانندگی بسیار ضعیف انریکه در یکی از کنسرت های اخیرش، این خواننده ی اسپانیایی از سوی کاربران به شدت مورد تمسخر قرار گرفت. برخی نیز این احتمال را مطرح کردند که یک ایراد فنی در زمان اجرا مانع از به کارگیری همزمان فناوری اتوتیون برای اصلاح صدای انریکه در حین خوانندگی و درنتیجه برملا شدن صدای واقعی این خواننده ی مشهور شده بود.

انریکه این روزها به همراه دو خواننده ی مشهور دیگر، ریکی مارتین و پیت بول در حال برگزاری یک تور کنسرت سه گانه در آمریکا است و ویدئوی منتشر شده او را مشغول خواندن یکی از آهنگ های عاشقانه ی مشهور خود به نام Escape نشان می داد اما چیزی که انریکه در حال اجرای آن بود هیچ شباهتی به آهنگ اصلی نداشت.

یکی از کاربران توییتر خوانندگی انریکه را به صدای کرمیت ِ قورباغه، شخصیت عروسکی مشهور تشبیه کرده و کاربر دیگری نوشته دیدن این ویدئو به «کراش» بیش از ۲۰ ساله اش روی انریکه پایان داده است.

کاربری هم نوشته اجرای انریکه بیشتر شبیه به اجرای خوانندگان آماتور مجالس است و کاربر دیگری هم فکر کرده بود کسی به شوخی روی ویدئوی انریکه صداگذاری کرده است.

یک کاربر هم گفته ترجیح می دهد وانمود کند این قل دیگر انریکه است. و کاربر دیگری هم نوشته: «نکند این یک بدل باشد؟ چه اتفاقی برای انریکه افتاده؟»

یازدهمین آلبوم انریکه ایگلسیاس قرار است به زودی منتشر شود و او پس از اعلام اینکه این آخرین آلبوم او خواهد بود، تور جدید کنسرت هایش را آغاز کرد.

آخرین آلبوم انریکه که Final (Vol 2) نام دارد، در ماه فوریه ی سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. از انتشار آلبوم قبلی او نزدیک به ۲ سال می گذرد.

انریکه در سال ۲۰۲۱ در مصاحبه ای گفته بود که از سال ۲۰۱۵ درباره ی این تصمیم خود فکر می کرده و تصور می کند حالا زمان مناسبی برای عملی کردن آن باشد.

با این حال، قرار نیست انریکه ساخت موسیقی را به کلی کنار بگذارد و او صرفاً تصمیم گرفته آثار خود را دیگر به شکل آلبوم عرضه نکند. او در همان مصاحبه به طرفدارانش اطمینان داده بود که کماکان به انتشار تک آهنگ ادامه خواهد داد.

انریکه در اینباره گفته بود: «من هیچوقت دست از ساخت موسیقی برنمی دارم چون عاشق این کار هستم ولی می خواهم به شکل دیگری انجامش دهم. منظورم این است که لزومی ندارد حتماً به شکل آلبوم باشد.»

منبع: dailymail
بدون نظر

ورود