از سوپرمارکت اسنپ هر کالایی بخرید، یک میلیارد تومان برنده خواهید شد

از سوپرمارکت اسنپ هر کالایی بخرید، یک میلیارد تومان برنده خواهید شد

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اسنپ، خبر از قرعه‌کشیِ بزرگی داده است که در آن کاربران سوپرمارکت اسنپ می‌توانند با خرید هر کالایی از این اپلیکیشن و در بازه ۱۶ آبان تا ۳۰ آذر، به لیست افراد شرکت‌کننده در قرعه‌کشی اضافه شوند که جایزه آن یک میلیارد تومان است.‌ به این ترتیب، فرقی نمی‌کند که خرید شما از سوپرمارکت آنلاین اسنپ تنقلات باشد یا برنج و لبنیات؛ شما با هر خرید از سوپرمارکت اسنپ، یک شانس برای قرعه‌کشی یک میلیارد تومانی دریافت می‌کنید و هر چه تعداد سفارش‌های شما از این سوپرمارکت آنلاین بیشتر باشد، شانس بیشتری برای بردن جایزه‌ی یک میلیارد تومانی قرعه‌کشی بزرگ سوپرمارکت اسنپ دریافت خواهید کرد.

تمام کاربران سوپرمارکت اسنپ در سراسر ایران می‌توانند خرید خود را از بیش از ۴۰۰۰ فروشگاه محلی و زنجیره‌ایِ موجود در این اپلیکیشن، انجام دهند و برنده‌ی جایزه ویژه‌ی کمپین باشید. زمان انجامِ این قرعه‌کشی بزرگ، پایان آذرماه ۱۴۰۲ است.

خرید با تخفیف از سوپرمارکت اسنپ

اگر تا به امروز از سوپرمارکت اسنپ خرید نکرده‌اید، خوب است بدانید که خرید از این اپلیکیشن کار شما برای تهیه مایحتاج روزانه را راحت کرده است و مزایای بسیاری برای شما دارد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. امکان خرید از سوپرمارکت‌های اطراف
  2. امکان خرید با تخفیفِ بیشتر نسبت به سوپرمارکت‌های آفلاین
  3. خرید با تخفیف بیشتر از سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای مانند هایپراستار
  4. ارسال رایگانِ کالا در شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز و کرج
  5. ارسال کالا در کمتر از ۴۵ دقیقه
  6. امکان خرید در تخفیف نارنجی و پک به‌صرفه
  7. کد تخفیف ۵۰ هزار تومانی برای خرید اول

اگر تا امروز از سوپرمارکت اسنپ خرید نکردید و قصد دارید تا با خرید از این سوپرمارکت آنلاین در قرعه‌کشی بزرگ یک میلیاردی آن شرکت کنید، می‌توانید از تخفیف ۵۰ هزار تومانی در خرید اول استفاده کنید. برای ثبت اولین سفارش خود از سوپرمارکت اسنپ و دریافت تخفیف ۵۰ هزار تومانی از کد (win) استفاده کنید. این کد برای خرید از سوپرمارکت اسنپ قابل استفاده است که شامل خرید از اسنپ‌اکسپرس و اسنپ‌مارکت می‌شود.

برای خرید از سوپرمارکت اسنپ و شرکت در قرعه کشی اینجا را کلیک کنید.

بدون نظر

ورود