دستگیری مرد موتوری متجاوز به دختر تهرانی بعد از ۹ ماه + ویدئو بازسازی صحنه جرم

دستگیری مرد موتوری متجاوز به دختر تهرانی بعد از ۹ ماه + ویدئو بازسازی صحنه جرم

هفته گذشته مرد موتورسیکلت سواری که در پارک به یک دختر جوان تجاوز کرده بود، پس از ۹ ماه دستگیر شد. متهم به تجاوز صحنه جرم را برای پلیس بازسازی کرد. در بخشی از ویدئو که مربوط به دوربین های مداربسته در روز حادثه است دیده می‌شود که دختر جوان به این مرد التماس می‌کند و در تلاش است تا از دست او رها شود.

به گزارش رکنا، دختر جوانی که اسفند ماه سال ۱۴۰۱ مورد تجاوز یک مرد قرار گرفته بود پس از ثبت شکایتش در پلیس آگاهی تهران به کارآگاهان اداره ۱۶ گفت: صبح زود وقتی برای رفتن به محل کارم از خانه خارج شدم متوجه شدم یک مرد با موتورسیکلت چند بار دور زد و در نهایت روبروی من ایستاد.

ماجرای سردار قلابی شیطان صفتی که به ۹ زن تجاوز کرده است

او در ادامه گفت: همین موقع از من خواست که مرا به مقصدم برساند، من ابتدا از سوار شدن امتناع کردم اما یکدفعه از جیبش یک پیچ‌گوشتی در آورد و با تهدید مرا مجبور به سوار شدن کرد. به سمت شمال تهران راه افتاد، در یکی از خیابان‌های خلوت نزدیک به یک پارک توقف کرد و بدون توجه به التماس های من با تهدید مرا کشان کشان به داخل پارک برد و نقشه شومش را عملی کرد.

جزئیات آزار و تجاوز به دختر جوان تهرانی توسط متهم + ویدئو بازسازی صحنه جرم

بعد از صحبت‌های این دختر جوان تیمی از کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی تحقیقات در خصوص شناسایی و بازداشت این مجرم فراری را آغاز کردند که در نهایت اواخر هفته گذشته پس از ۸ ماه در یک اقدام غافلگیرانه بازداشت شد.

این مجرم متجاوز صبح روز ۱۷ آذر به همراه بازپرس پرونده و ماموران پلیس آگاهی تهران به محل جرم رفته و تمام اتفاقات روز واقعه جرم را تشریح کرد.

جزئیات آزار و تجاوز به دختر جوان تهرانی توسط متهم + ویدئو بازسازی صحنه جرم

مرد شیطان صفت در بازسازی صحنه جرم گفت: مواد کشیده بودم و نمی‌دانستم چه کار می‌کنم. زمانی که می‌خواستم دختر جوان را سوار بر موتورم کنم یک مرد به سمت من آمد و قصد داشت مانع شود که گفتم مشکل ناموسی است و دخالت نکن.

او افزود: بدون هدف شروع به حرکت کردم و وقتی پارک را دیدم همانجا توقف کردم و با تهدید دختر جوان را به داخل پارک بردم و روی صندلی پارک نقشه‌ام را عملی کردم و سپس او را تا میدان نوبنیاد رساندم‌.

بنا بر این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود