پست خبرساز الهام حمیدی درباره تحمیل سکوت به چهره های مشهور از سوی مردم

پست خبرساز الهام حمیدی درباره تحمیل سکوت به چهره های مشهور از سوی مردم

الهام حمیدی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در جدیدترین پست اینستاگرام خود از توهین ها به افراد مشهور در فضای مجازی و تحمیل سکوت به آن ها به دلیل واکنش های مردم گلایه کرده است.

حمیدی در این پست نوشته است:

اخیرا خیلى بحث توهین هاى کامنتى به شخصیت ها تو رسانه توسط افراد مختلف مطرح شده.

گفتم بد نیست بگم من هم تحمیل سکوت رو ٢ جا دیدم.

یکبار وقتى فوتبالیست هامون تو جام جهانى حق شادى بعد از گل نداشتن.

و یکبار هم وقتى بازیگرامون بعد شرکت تو جشنواره فجر کلى فحش خوردند.

ظاهرا اشاره به هر اتفاق امیدوارکننده ای سیل توهین تو کامنت ها و دایرکت رو به همراه داره.

آیا واقعا صاحب این اکانت های توهین کننده مردم با فرهنگ ایرانى‌ان؟

الهام حمیدی سکوت

به نظر می رسد اشاره ی الهام حمیدی به سال گذشته یعنی حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر و همچنین حضور برخی هنرمندان در جشنواره فیلم فجر باشد.

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی متولد سال ۱۳۵۶ در تهران و فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری از دانشگاه آزاد رودهن است.

پدرش در جوانی از بازیگران تئاتر و عموی پدرش نیز گوینده رادیو بود و خود اولین بار در سال ۱۳۶۳ وقتی ۷ ساله بود با تئاتر بازیگری را تجربه کرد و توانست جایزه اول منطقه را نیز بگیرید.

بعد از ۱۶ سال دوری از هنر، در سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۳ ساله بود به کلاس بازیگری رفت و از آنجا برای بازی در سریال «طنز معجزه ازدواج» به کارگردانی علیرضا خمسه معرفی شد.

الهام حمیدی سکوت

بازی در سینما را نخستین بار در سال ۱۳۸۰ با فیلم «دنیا» تجربه کرد اما شروع شهرت وی با سریال پرمخاطب «مسافری از هند» به کارگردان قاسم جعفری در سال ۱۳۸۲ بود.

در سال ۱۳۸۳ به خاطر بازی اش در فیلم «خیلی دور خیلی نزدیک» به کارگردانی رضا میرکریمی، تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشن خانه سینما دریافت کرد.

او طی سال های فعالیتش در فیلم ها و سریال های زیادی نقش آفرینی کرده است.

الهام حمیدی مدتی در کنار فعالیت بازیگری اش، یک مزون لباس نیز راه اندازی کرده بود، کاری که موفقیت آمیز نبود و به ورشکستگی انجامید.

او در مصاحبه ای در اینباره گفته: «دوره‌ ای تصمیم گرفتم برای ایجاد یک حاشیه امن اقتصادی کار مزون لباس را شروع کنم اما از آنجا که ‌آدم بدشانسی هستم به محض ورودم دلار سه‌ برابر شد. با این افزایش قیمت دلار و ارزش متحمل ضرر مالی و ورشکستگی شدم.»

الهام حمیدی تاکنون دو بار ازدواج کرده است.

او اولین بار در سال ۱۳۷۶ در سن ۲۰ سالگی قبل از ورود به عرصه ی بازیگری ازدواج کرد اما این ازدواج دوام چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد.

الهام حمیدی سکوت
همسر اول الهام حمیدی

بعد از ۲۱ سال مجردی او برای بار دوم در سال ۱۳۹۷ در ۴۱ سالگی با علیرضا صادقی ازدواج کرد. این زوج صاحب یک پسر (متولد ۱۳۹۹) و یک دختر (متولد ۱۴۰۰) شدند.

الهام حمیدی سکوت
همسر دوم الهام حمیدی

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • ??? آذر ۲۱, ۱۴۰۲

    این خانم اگر پستی درباره کشته شده ها یا حجاب اجباری بزاره ممنوع الکار و ممنوع التصویر و کلی ممنوعیت دیگه میشه، شایدم کارش به دادگاه و زندان برسه و از طرف عرزشی ها تو فجازی متهم به خیانت و وطن فروشی میشه!
    اما الان با بلاهت داره آب به آسیاب همون ها میریزه!
    فرهیخته بودن چیزی نیست که با میکاپ بدست بیاد، باید روح آزاده گی داشت