ثبت‌نام کارت هوشمند برای افراد بالای ۱۸ سال آغاز شد 

ثبت‌نام کارت هوشمند برای افراد بالای ۱۸ سال آغاز شد 

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ثبت‌نام مرحله جدید کارت هوشمند نکسو با امکان دریافت سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶ درصد آغاز شد. نکسو نخستین کارتی است که بازار سرمایه و سیستم بانکی کشور را با استفاده از فناوری‌های نوین مالی به یکدیگر متصل کرده است.

نحوه ثبت‌نام و دریافت کارت هوشمند نکسو

کارت هوشمند نکسو محصول جدیدی از گروه مالی فارابی است که با استفاده از فناوری‌های نوین مالی توانسته راهکاری هوشمند برای اتصال بازار سرمایه به سیستم بانکداری کشور فراهم کند. بر این اساس کسانی که با ورود به سامانه کارت نکسو ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، به‌سادگی می‌توانند یک کارت جدید بانکی دریافت کنند که امکان دریافت سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶ درصدی دارد.

براساس آخرین آمار، تاکنون صدها هزار نفر تقاضای دریافت کارت جدید هوشمند نکسو را ثبت کرده‌اند. به‌طوری‌که طبق اعلام گروه مالی فارابی(ارائه دهنده خدمات کارت هوشمند نکسو) طی ماه‌های اخیر بیش از نیم میلیون نفر تقاضای دریافت کارت نکسو را در سامانه این کارت ثبت کرده‌اند که نشان از استقبال کم‌سابقه از یک محصول مالی جدید در کشور دارد.

چه کسانی امکان ثبت‌نام کارت نکسو را دارند؟

تمام افراد ایرانی بالای ۱۸ سال می‌توانند با کلیک روی لینک ثبت‌نام رایگان کارت نکسو درخواست دریافت این کارت هوشمند را ثبت کنند. براساس اعلام فارابی اولویت دریافت کارت نکسو براساس زمان ثبت‌نام متقاضیان انجام می‌شود؛ بنابراین کسانی که سریع‌تر ثبت‌نام خود را کامل کنند،‌ زودتر کارت به آدرسی اعلامی‌شان ارسال می‌شود.

ثبت‌نام کارت هوشمند برای افراد بالای 18 سال آغاز شد 

کارت هوشمند نکسو چیست؟

کارت هوشمند نکسو، یک کارت بانکی است که با اتصال به صندوق درآمد ثابت هدیه فارابی، امکان دریافت سود روزشمار را فراهم می‌کند. دارندگان این کارت می‌توانند تمام وجوه نقد خود را از طریق این کارت به صندوق هدیه فارابی منتقل کنند تا از سود روزشمار بهره‌مند شوند. صندوق هدیه فارابی یکی از بزرگترین صندوق‌های درآمد ثابت کشور است که دارایی تحت مدیریت آن نزدیک به ۲۰ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود.

مهمترین مزیت استفاده از کارت نکسو، پرداخت سود روزشمار ۲۳ تا ۲۶ درصد است. با توجه به توسعه زیرساخت فنی و مالی کارت نکسو توسط فارابی، دارنده کارت هیچ‌وقفه‌ یا پیچیدگی خاصی در استفاده این کارت تجربه نمی‌کند و به‌سادگی می‌تواند از نکسو در خرید آنلاین، خرید از دستگاه‌های کارتخوان، کارت‌ به کارت،‌ انتقال پایا و ساتنا و… استفاده کند.

چگونه کارت نکسو را دریافت کنیم؟

همان‌طور که اشاره شد، ثبت نام و صدور کارت نکسو به‌صورت آنلاین و از طریق این لینک انجام می‌شود؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانید با وارد کردن اطلاعات، کارت نکسو را درب منزل خود دریافت کنید. برای دریافت سود روزشمار نیز کافیست از طریق سامانه یکپارچه فارابی‌زون در صندوق هدیه فارابی سرمایه‌گذاری کنید.

اگر جهت استفاده یا فعال‌سازی کارت نکسو به راهنمایی نیاز دارید، در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با کارشناسان مرکز پشتیبانی فارابی با شماره ۱۵۶۱(بدون پیش‌شماره) در ارتباط باشید.

دیجیاتو
۹ نظر

ورود

  • jawydblwchy0@gmail.com دی ۱, ۱۴۰۲

    نیکشهر

  • حسین دی ۲, ۱۴۰۲

    دوهزار میلیارد شد سرمایه . اصلا کی هستی زیر مجموعه کجایی . یهو پیدات شد،😀😀😀

  • King دی ۲, ۱۴۰۲

    سایت بدردنخور سر کاری اصلا ثبت نام انجام نمیده

  • مهراب احمدی دی ۲, ۱۴۰۲

    مهراب هستم

  • حمید دی ۲, ۱۴۰۲

    درود فراوان اعتمادی نیست به شما با این روند سود..و….روش😏😏😏

  • علی دی ۲, ۱۴۰۲

    الان نوبت کلاهبرداری اینا رسیده؟ترو خدا این چیزا رو تبلیغ نکنید مردم‌.ناه دارند ،اینا همشون کلاهبردارن

  • اسلام دی ۴, ۱۴۰۲

    قنده تر از تو از زمان تاسیس شون تا حالا همچین سودی ندادن به مردم.
    اول مالیات سرمایتو پرداخت کن اگر چیزی موند بیا کارت صادر کن درب منزل

  • زهرا دی ۵, ۱۴۰۲

    خوبه