درمان زن ۶۷ ساله با تومور غول پیکر تخمدان در آجی بادم

درمان زن ۶۷ ساله با تومور غول پیکر تخمدان در آجی بادم

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هنگامی که نانا زن گرجی به دلیل درد شدید شکم و استفراغ به اورژانس شهر خود مراجعه کرد، پزشکان فکر کردند که ممکن است سنگ کیسه صفرا یا آپاندیسیت باشد. با این حال، وقتی آنها دستور سونوگرافی دادند، توده بزرگی را در تخمدان چپ نانا پیدا کردند.

کیست باید برداشته شود زیرا بزرگ بود و سایر اندام ها را تحت تأثیر قرار می داد. بدترین بخش این بود که کیست ممکن است سرطانی باشد. پزشکان توضیح دادند که باید کیست را خارج می کردند و تشخیص می دادند که سرطان است یا نه. نانا و خانواده اش خواستند با یک متخصص زنان دیگر مشورت کنند. او مرخص شد اما هیچ دارویی برای تسکین نانا ارائه نشد. روز بعد، آنها به یک متخصص زنان دیگر مراجعه کردند که گفت کیست شبیه یک تومور است و پیشنهاد کرد که برای انجام شیمی درمانی به یک متخصص سرطان مراجعه کنند. این باعث شد نانا خیلی گیج شود.

برای دریافت نظر پزشکی رایگان از پزشکان ما به سایت www.آجی بادم.ir مراجعه کنید.

وقتی او با پسرش در مورد وضعیت صحبت کرد، او پیشنهاد کرد ترکیه را امتحان کند، زیرا او در آنجا کار کرده بود و کیفیت بیمارستان را در آنجا می دانست. او فکر کرد که ممکن است برای درخواست بیمارستان در کشور همسایه گزینه خوبی باشد و بیمارستان آجی بادم در استانبول را بررسی کرد. علاوه بر این، آجی بادم یک دفتر اطلاعات در باتومی دارد. وقتی به مطب مراجعه کرد، از او خواستند مدارک پزشکی را به اشتراک بگذارد. به این ترتیب، گزارش های پزشکی نانا برای دانشیار ارسال شد. پروفسور باکی اردم. پروفسور یک برنامه درمانی را پیشنهاد کرد که شامل برداشتن کیست و اعمال جراحی دوم و شیمی درمانی بر اساس گزارش پاتولوژی بود. نانا و خانواده اش فکر می کردند که بهترین تصمیم رفتن به آجی بادم است. این نقطه آغاز سفر نانا در بیمارستان اچیبادم بود.

وی ادامه داد: پس از معاینه زنان، سونوگرافی ترانس واژینال و انجام آزمایشات خون، سطح CA 125، غربالگری سرطان تخمدان و سی تی اسکن را درخواست کردیم. کیستی به بزرگی ۲۵ سانتی متر در تخمدان راست او پیدا کردیم که حفره شکمی را پوشانده بود. اولین عمل برای برداشتن کیست.” دانشیار پروفسور باکی اردم توضیح می دهد. کیست سرطانی تشخیص داده شد و طرح درمانی او توسط هیئت تومور انکولوژی زنان آجی بادم که متشکل از متخصص زنان، انکولوژیست پزشکی، پاتولوژیست و رادیولوژیست است، ارزیابی شد. اسکن PET-CT توصیف رسمی وضعیت نانا را نشان داد: سرطان در تخمدان راست، آندومتر، رحم و پوشش صفاقی بود. طرح درمان هیسترکتومی و متعاقبا شیمی درمانی بود. انواع مختلفی از جراحی هیسترکتومی وجود دارد. مورد نانا شامل برداشتن رحم، دهانه رحم، لوله های فالوپ و تخمدان ها بود. دانشیار پروفسور باکی اردم یک عمل جراحی ۸ ساعته انجام داد که در پایان تومور و بافت های اطراف آن به طور کامل برداشته شد. پس از جراحی از شیمی درمانی داخل صفاقی هیپرترمیک (HIPEC) برای سرطان نانا استفاده شد.

این روشی است که در آن شیمی درمانی گرم پس از جراحی مستقیماً به داخل شکم پمپ می شود. هنگامی که سرطان در سراسر بدن گسترش می یابد، درمان بسیار دشوار است و شیمی درمانی سنتی نتایج محدودی به همراه دارد. لازم است تکنیک های جدیدی به درمان اضافه شود. HIPEC به شیمی درمانی اجازه می دهد تا مستقیماً به محل سرطان برود. امروز او بیش از ۲ سال بدون سرطان بوده است که فوق العاده است. “احساس می کنم دوباره متولد شده ام. نمی توان توصیف کرد که چقدر نفس کشیدن خوب است. خوشحالم که بیمارستان آجی بادم را انتخاب کرده ایم.”

هدف آجی بادم دستیابی به بهترین نتیجه برای هر بیمار صرف نظر از نوع سرطان آنها است. بیماران از سراسر جهان به دلیل رویکرد منحصر به فرد ما در مراقبت از بیمار، برای دریافت درمان سرطان در آجی بادم به ترکیه سفر می کنند. انکولوژیست های زنان و زایمان آجی بادم تجربه بی نظیری در درمان انواع سرطان های زنانه دارند و تخصص ما اغلب منجر به شانس بیشتری برای نتایج مطلوب و کیفیت زندگی مثبت برای بیماران ما می‌شود.

رسانه های اجتماعی

۱. ارائه شیمی درمانی به محل سرطان با HIPEC

شیمی درمانی داخل صفاقی هیپرترمیک (HIPEC) روشی است که در آن داروی شیمی مستقیماً پس از جراحی به داخل شکم پمپ می شود. هنگامی که سرطان در سراسر بدن گسترش می یابد، درمان بسیار دشوار است و شیمی درمانی سنتی نتایج محدودی به همراه دارد. لازم است تکنیک های جدیدی به درمان اضافه شود. HIPEC این امکان را به وجود میاورد تا داروی شیمی درمانی مستقیماً به محل سرطان برود. HIPEC به طور کلی برای درمان تومورهایی در پوشش صفاقی که از سرطان‌های روده بزرگ، معده، تخمدان و سایر سرطان‌ها منشأ می‌گیرند استفاده می‌شود. آجی بادم در استفاده از این تکنیک های جدید پیشرو است و تا کنون بیش از ۵۰۰ روش HIPEC بزرگسالان را انجام داده‌است.

۲. زن ۶۷ ساله مبتلا به تومور تخمدان غول پیکر تحت درمان در آجی بادم

زمانی که نانا زن گرجی به دلیل درد شدید شکم و استفراغ به اورژانس شهر خود مراجعه کرد، پزشکان توده بزرگی را در تخمدان چپ او پیدا کردند. خبر بدتر این بود که پزشکان احتمال سرطانی بودن کیست را نیز بیان کردند. وقتی او با پسرش در مورد وضعیت پیش آمده صحبت کرد، پسرش پیشنهاد کرد ترکیه را امتحان کند، زیرا او در آنجا کار کرده بود و کیفیت بیمارستانها را در ترکیه می دانست. او فکر کرد که ممکن است برای درخواست بیمارستان در کشور همسایه گزینه خوبی باشد و بیمارستان آجی بادم در استانبول را بررسی کرد. به این ترتیب، گزارش های پزشکی نانا برای دانشیار ارسال شد. پروفسور باکی اردم. پروفسور یک برنامه درمانی را پیشنهاد کرد که شامل برداشتن کیست و اعمال جراحی دوم و شیمی درمانی بر اساس گزارش پاتولوژی بود. این نقطه آغاز سفر نانا در بیمارستان اچیبادم بود. کیست برداشته شد و سرطانی بود. طرح درمان هیسترکتومی و متعاقبا شیمی درمانی بود. دانشیار پروفسور باکی اردم یک عمل جراحی ۸ ساعته انجام داد که در پایان تومور و بافت های اطراف آن به طور کامل برداشته شد. پس از جراحی از شیمی درمانی داخل صفاقی هیپرترمیک (HIPEC) برای سرطان نانا استفاده شد. این روشی است که در آن شیمی درمانی گرم پس از جراحی مستقیماً به داخل شکم پمپ می شود. امروز او بیش از ۲ سال بدون سرطان بوده است که فوق العاده است. نانا می گوید: “احساس می کنم دوباره متولد شده ام. خوشحالم که بیمارستان آجی بادم را انتخاب کرده ایم. دکتر باکی اردم شانس بزرگی برای من بود.”

۳. کلید موفقیت در سرطان زنان

بخش انکولوژی زنان و زایمان آجی بادم دارای ابزارهای پیشرفته برای ارائه به روزترین درمان ها به بیماران است. کلینیک ما می تواند از تمام تکنیک های جراحی انجام شده در پیشرفته ترین کلینیک های دنیا استفاده کند. ما از روش لاپاراسکوپی در اکثر اعمالی که انجام می دهیم استفاده می کنیم. به این روش روش بسته نیز می گویند یا به عبارت دیگر از سیستم دوربین استفاده می شود و به جای برش های بزرگ سوراخ های بسیار کوچک باز می شود. علاوه بر این، ما می توانیم این روش ها را با تکنیک جراحی رباتیک انجام دهیم. شیمی درمانی داخل صفاقی هیپرترمیک که به آن شیمی درمانی گرم نیز می گویند، برای سرطان های تخمدان در کلینیک ما استفاده می شود.

۴. یک مقصد برتر برای مدیریت و درمان سرطان زنان

آجی بادم Gynecologic Oncology یک مقصد برتر برای مدیریت و درمان سرطان های رحم، تخمدان، دهانه رحم و واژن است. آجی بادم Gynecologic Oncology خدماتی را برای طیف کامل سرطان های زنان ارائه می دهد. تکنیک های مدرن در یک رویکرد فردی و بیمار محور استفاده می شود.

۵. جراحی کم تهاجمی نتایج را در درمان سرطان زنان بهبود می بخشد

آجی بادم دارای یک مرکز عمده برای انکولوژی زنان است که به عنوان یک مکان درمانی نوآورانه برای انواع سرطان های زنان شناخته می شود. در طول دهه گذشته، پارادایم جراحی سرطان زنان از جراحی باز به یک رویکرد کم تهاجمی تغییر کرده است. این به بیماران اجازه می دهد تا سریعتر با عوارض کمتر بهبود پیدا کنند. در آجی بادم، اکثر جراحی های تومور زنان با تکنیک های جراحی لاپاراسکوپی یا رباتیک انجام می شود.

۶. به دنبال بهترین درمان برای سرطان زنان باشید

بخش انکولوژی زنان و زایمان آجی بادم به دنبال بهبود شانس بقای بیماران مبتلا به سرطان زنان است. ما درمان شخصی برای سرطان زنان را با استفاده از پیشرفته ترین ابزارهای تشخیصی و درمان ارائه می دهیم. اگر مایلید بیشتر بدانید، ما شما را تشویق می کنیم که با دفاتر اطلاعات آجی بادم صحبت کنید.

برای دریافت نظر پزشکی رایگان از پزشکان ما به سایت www.آجی بادم.ir مراجعه کنید.

بدون نظر

ورود