سلبریتی هایی که در سال ۲۰۲۳ از دنیا رفتند

سلبریتی هایی که در سال ۲۰۲۳ از دنیا رفتند

در سالی که گذشت سلبریتی های زیادی از عرصه های سینما و موسیقی به دلایل مختلف جان خود را از دست دادند که در ادامه مروری بر آن ها خواهیم داشت.

آنگوس کلود

آنگوس کلود بعد از حضور در سریال پربیننده ی «سرخوشی» (Euphoria) که در آن نقش مواد فروشی به نام فزکو را برعهده داشت، فوراً جای خود را در دل طرفداران این سریال باز کرد، آن هم در حالی که او تا پیش از پیوستن به این سریال شبکه ی اِچ‌بی‌او هیچ تجربه ای در بازیگری نداشت.

کلود در ماه ژوئیه در سن ۲۵ سالگی، در خانه ی پدری اش در کالیفرنیا از دنیا رفت. این اتفاق در حالی رخ داد که او اندکی پیش از آن پدرش را از دست داده بود و به گفته ی خانواده اش با غم این فقدان دست و پنجه نرم می کرد.

در ابتدا شایعاتی درباره ی خودکشی او مطرح شد اما در نهایت اعلام شد او بر اثر اودوز تصادفی مواد مخدر از دنیا رفته است.

شینید اوکانر

شینید اوکانر، خواننده ی مشهور ایرلندی بعد از بازخوانی آهنگ Nothing Comapres to You، از آثار پرینس، خواننده ی شناخته شده ی آمریکایی، در سال ۱۹۹۰ به شهرتی جهانی دست یافت، بازخوانی ای که به آهنگ شماره یک آن سال بدل شد.

پسر اوکانر، شین، در سال ۲۰۲۲ بر اثر خودکشی از دنیا رفت. اوکانر چند روز بعد از انتشار چند توییت که در آن ها از تصمیم خود برای پایان دادن به زندگی اش خبر داده بود، در بیمارستان بستری شد.

او در ماه ژوئیه در سن ۵۶ سالگی درگذشت. علت مرگ او اعلام نشده است.

متیو پری

متیو پری بعد از بازی در نقش چندلر بینگ در سریال محبوب «دوستان» (Friends) که به مدت ۱۰ سال پخش شد و یکی از برترین سریال های تاریخ تلویزیون محسوب می شود، به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت.

اما شهرت برای پری یک شمشیر دولبه بود. گرچه درهای زیادی در عرصه ی بازیگری برایش باز شد و در اواخر پخش سریال برای هر قسمت از سریال «دوستان» هم یک میلیون دلار دستمزد دریافت می کرد، اما او سال ها با اعتیاد به الکل و مواد مخدر در دست به گریبان بود.

پری در ماه اکتبر در سن ۵۴ سالگی بر اثر غرق شدن در استخر خانه اش در لس آنجلس از دنیا رفت. علت مرگ او بیماری عروق کرونر قلب و اثرات مصرف کتامین و بوپرنورفین (که برای درمان اختلال مصرف مواد مخدر استفاده می ‌شود) و نحوه ی مرگ وی تصادفی اعلام شد.

لیزا ماری پریسلی

لیزا ماری پریسلی تنها فرزند الویس و پریسیلا پریسلی تمام زندگی را در کانون توجه سپری کرد.

آخرین بار حضور پریسلی در ملأعام در ماه ژانویه در مراسم گلدن گلوب بود که در آن فیلم زندگینامه ای «الویس» (Elvis) درباره ی پدر مشهورش، نامزد ۳ جایزه شده بود. بازی آستین باتلر در نقش الویس پریسلی برنده ی جایزه ی بهترین بازیگر مرد درام در این مراسم شد.

پسر پریسلی، بنجامین در سال ۲۰۲۰ به زندگی خود پایان داد.

لیزا ماری پریسلی در ماه ژانویه در سن ۵۴ سالگی بر اثر ایست قلبی در خانه ی خود جان باخت.

منبع: scmp
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود