محمدرضا علیمردانی صداپیشه مشهور هم کنسرت گذاشت + ویدئو

محمدرضا علیمردانی صداپیشه مشهور هم کنسرت گذاشت + ویدئو

محمدرضا علیمردانی صداپیشه ی مشهور که دستی هم در خوانندگی دارد و پیش تر قطعاتی را با صدای خود منتشر کرده، شب گذشته در قالب یک کنسرت مشترک با امین بانی، خواننده ی شناخته شده ی پاپ، برای نخستین بار روی صحنه رفت و به این ترتیب، رسماً وارد دنیای خوانندگی شد. با این حال، ویدئوهای منتشر شده از این کنسرت با واکنش مختلف کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده؛ برخی آن را پسندیده اند و برخی هم به انتقاد از آن پرداخته اند.

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی متولد سال ۱۳۵۵ در تهران و دارای مدرک لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد است.

از بدو تولد دچار بیماری ارثی لارنژیت بوده و تا ۱۴ سالگی توان حرف زدن نداشته‌است. خود او در این باره می‌گوید درحالی‌که پزشکان از درمان وی ناامید شده بودند، با مطالعه سرگذشت مشابه یک قاری مصری با یک درمان سنتی مصری آشنا می‌شود و بعد از یک ماه سکوت مطلق و تمرینات دیگر، پس از ۶ ماه، درمان می‌شود.

کنسرت محمدرضا علیمردانی

از سال ۱۳۷۰ که ۱۵ ساله بود وارد کلاس های کانون فرهنگی تربیتی حر در میدان راه آهن تهران شد. اما خانواده‌ مخالفت زیادی با ورودش به دنیای هنر داشتند، به همین دلیل حدود ۴ سال به صورت پنهانی در تئاتر کار می‌کرد و آنها گمان می‌کردند که به کتابخانه یا باشگاه ورزشی می‌رود.

در سال ۱۳۷۴ برای اولین روی سن تئاتر شهر اجرا حرفه ای را تجربه کرد و در همان سال با «جنگ آفتاب» به کارگردانی حمید فرخ نژاد و دستیاری رامبد جوان جلوی دوربین رفت.

در سال ۱۳۷۹ وارد کارهای صوتی شد. ابتدا نریشن می گفت و سپس جای عروسک حرف زد و کم کم دوبله را هم یاد گرفت. بعداً کار صداسازی را هم با آغاز دهه ی ۸۰ شروع کرد.

کار دوبله اصلی ترین فعالیت علمیردانی است و او تاکنون به عنوان دوبلور در بسیاری از انیمیشن‌ها حضور داشته است.

کنسرت محمدرضا علیمردانی

«دیرین دیرین» یکی از معروف‌ترین کارهای هنری محمدرضا علیمردانی است که یک مجموعه پویانمایی در ژانر طنز است که به کارگردانی علی درخشی مشکلات اجتماعی و اقتصادی و… را محوریت قرار داده و اولین بار در نوروز سال ۹۴ منتشر شد.

علیمردانی در کنار صداپیشگی، بازیگری، مجری گری و خوانندگی را هم تجربه کرده است.

سریال های پایتخت و پدر گواردیولا و فیلم های سینمایی هفت ماهگی و نمور از جمله آثاری هستند که محمدرضا علیمردانی به عنوان بازیگر در آن ها حضور داشته است.

او تجربه ی مجری گری در چند برنامه ی تلویزیونی و ریالیتی شو در شبکه نمایش خانگی، از جمله شب های مافیا و ناتو را هم دارد.

کنسرت محمدرضا علیمردانی

کنسرت محمدرضا علیمردانی

علیمردانی سال ها است کار خوانندگی را هم در کنار صداپیشگی و بازیگری دنبال می کند. او قطعات متعددی منتشر کرده و تیتراژ چند فیلم، سریال و برنامه را هم خوانده است، از جمله سریال های انقلاب زیبا و ساخت ایران ۲ و فیلم سینمایی نهنگ عنبر ۲.

محمدرضا علمیردانی ازدواج کرده و متأهل است.

او در سال ۷۸ با همسرش آذر که روانشناسی می خواند آشنا شد و آن ها چند ماه بعد با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج دختری به نام سارا دارند.

کنسرت محمدرضا علیمردانی

کنسرت محمدرضا علیمردانی

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود