در حادثه‌ای دردناک کمر داور برنامه تلویزیونی «میدون» شکست! + ویدیو

در حادثه‌ای دردناک کمر داور برنامه تلویزیونی «میدون» شکست! + ویدیو

در برنامه میدون که چند سالی است از تلویزیون پخش می شود، چند داور ایده های خلاقانه که امکان سرمایه گذاری و کارآفرینی دارند را بررسی می کنند. در این برنامه علیرضا یونچی، تاجر پیشکسوت، مینا مهرنوش، فعال اقتصادی حوزه کسب و کارهای دیجیتال و حسن سیرانی استاد دانشگاه و فعال اقتصادی به عنوان داور حضور دارند. ویدیویی از قسمت اخیر این برنامه که از شبکه سه پخش می شود نشان می دهد که علیرضا یونچی در حال امتحان محصول یکی از شرکت کنندگان که چیزی شبیه استخر بادی است، کمرش می شکند. یونچی هنگام پرش با کمر فرود آمد و همین امر باعث شد تا او از ادامه حرکت ناتوان بماند و فریاد بزند: «کمرم شکست».

علیرضا یونچی متولد ۱۳۳۹ می باشد. او سال ۱۳۵۷ تواست فوق دیپلم برق بگیرد و اولین بار با اجاره دادن دوچرخه به دوستانش توانست کسب درآمد کند. از اولین روزهای انقلاب وارد صادرات فرش و پسته به اروپا شد و از سال ۱۳۶۱ نمایندگی لوازم خانگی و واردات آن به کشور را برعهده گرفت. او کار در عرصه عطرسازی و تولید لوازم بهداشتی را تجربه کرد و حالا در ساخت و ساز فعالیت دارد و سابقا از وارد کننده های شناخته شده کاغذ به کشور بود.

کمر داور برنامه تلویزیونی «میدون» شکست

مسابقه میدون یک رقابت استعدادیابی شغلی و کارآفرینی با هدف نوآورانه می باشد. این مسابقه ایده های کارآفرینی شرکت کنندگان را بررسی و در نهایت هر برنامه برای منتخبین وام ۵ میلیاردی با سود ۴ درصد مهیا می کند تا ایده به سرانجام برسد. فصل اول میدون از مهر ۱۳۹۸ تا اردیبهشت ۱۳۹۹، فصل دوم آن از تیر ۱۳۹۹ تا خرداد ۱۴۰۰، فصل سوم از فروردین ماه ۱۴۰۱ تا آذر ۱۴۰۱ و از شهریور ۱۴۰۲ فصل چهارم شروع شده است.

کمر داور برنامه تلویزیونی «میدون» شکست

ایده معرفی کارآفرینان از دو سال قبل از ساخت میدون وجود داشت و به خصوص در دو برنامه تلویزیونی پایش و حرف حساب بخش هایی به معرفی کارآفرینان اختصاص یافته بود (مثل بخش «میدون کسب و کار» در پایش)؛ از دل همین برنامه‌ها طرح مسابقه کارآفرینی متولد شده‌ است.

یک نظر

ورود

  • 😎 دی ۱۷, ۱۴۰۲

    عاقبت دلقک بازی همینه 😑 برنامه میدون واقعا توهینیه به کارآفرینان. هم داورهاش و هم شرکت کننده‌هاش آیینه‌ای هستند از وضعیت کسب و کار در ایران. امیدوارم هرچه زودتر این برنامه تعطیل بشه. بقیه دنیا توی برنامه‌هاشون محصولات فناورمحور و دانش بنیانی که مشکلات جامعه رو حل می‌کنه معرفی می‌کنند توی این برنامه چهارتا بیسواد حاجی بازاری که یک کپی بی‌کیفیت از محصولات خارجی رو به مردم می‌اندازند به عنوان کارآفرین معرفی میشن. داورهاش هم که وضعیتشون معلومه: آدمی که با دلالی و واردات (قطعا با زد و بند و رانت خواری) به پول و پله رسیده شده تاجر پیشکسوت. اون دوتای دیگه هم که یکی مدرس ارزشی دانشگاه و یکی دیگه فعال اقتصادی/انتحاریه که آرزوی منفجر کردن نتانیاهو رو داره.