ممنوع الفعالیت شدن خواننده پاپ پس از انتشار یک موزیک ویدئوی نامتعارف

ممنوع الفعالیت شدن خواننده پاپ پس از انتشار یک موزیک ویدئوی نامتعارف

احسان دریادل خواننده ی جوان پاپ که هفته ی گذشته موزیک ویدئوی نامتعارفی منتشر کرده بود، صفحات اجتماعی وی توقیف شد و تا اطلاع ثانوی اجازه ی فعالیت نخواهد داشت.

بیوگرافی احسان دریادل

احسان دریادل که فعالیت رسمی دارد و سابقه ی برگزاری کنسرت و حضور در برنامه های تلویزیونی را نیز دارد، در روزهای گذشته موزیک ویدئویی به نام «بیت» در فضای مجازی منتشر کرده بود که تقلیدی از موزیک ویدئوی یک خواننده ی قزاقستانی بود و در آن چند زن بی حجاب حضور داشتند. موزیک ویدئوی «بیت» در صفحه ی اینستاگرام احسان دریادل بیش از ۱۰ میلیون بازدید خورده بود.

بیوگرافی احسان دریادل

روز گذشته، بهمن بابازاده،‌ خبرنگار حوزه موسیقی اعلام کرد احسان دریادل دیروز در پلیس امنیت ملی تهران حضور یافته بود که به دنبال آن صفحه ی اینستاگرام و کانال تلگرام این خواننده ی جوان پاپ توقیف شد. در صفحه ی اینستاگرام این خواننده نوشته شده: «این پیج به دستور مقام محترم قضایی توسط پلیس امنیت عمومی توقیف گردید.»

چند روز پیش هم خبرگزاری «فارس» در خبری اعلام کرده بود «در پی راه‌اندازی چالش غیراخلاقی از سوی یک خواننده در فضای مجازی، برای نامبرده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شد.»

بیوگرافی احسان دریادل

بیوگرافی احسان دریادل

احسان دریادل متولد سال ۱۳۷۰ در تهران است و علاوه بر خوانندگی در زمینه ی ترانه سرایی و آهنگسازی هم فعالیت دارد.

او نخستین اثر خود، قطعه ای به نام «ماهی» را در سال ۱۳۹۸ منتشر کرد و بعداً با آهنگی به نام «چی میشه رد بشی از کوچه مون» به شهرت رسید.

یک نظر

ورود

  • حمید دی ۱۹, ۱۴۰۲

    فقط ببین برای گرفتن پناهندگی چه غلطایی میکنن.