خودکشی قاتل خانواده شناخته شده در آبادان

خودکشی قاتل خانواده شناخته شده در آبادان

طبق اعلام رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان خوزستان، عامل تیراندازی مرگبار و قتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده در شهرستان آبادان، پس از قرار گرفتن در محاصره پلیس با شلیک گلوله به زندگی خود پایان داد.

تصویری که پلیس آگاهی آبادان از قاتل منتشر کرد

سرهنگ سیروس دریکوند دوشنبه شب با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال وقوع قتل چهار نفر از اعضای یک خانواده در ۱۳ دی ماه سال جاری در یکی از مناطق شهرستان آبادان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی خبره از پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش های شبانه روزی و به کارگیری روش‌های نوین کشف جرم، قاتل و ۲ نفر شرور همدست قاتل را در غرب استان تهران شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس، پس از اخذ نیابت قضائی، به محل اعزام شدند و طی عملیاتی هدفمند، ۲ شرور همدست قاتل را دستگیر کردند.

سرهنگ دریکوند ادامه داد: در این عملیات‌، قاتل که هیچ راهی برای فرار نداشت، در اقدامی جنون آمیز، با اسلحه در اختیار، به زندگی خود پایان داد.

ماجرای قتل عام خانواده شناخته شده در آبادان

به گزارش خبرگزاری «رکنا»؛ نیم ساعت از بامداد پنجشنبه ۱۴دی ماه نگذشته بود که به قتل رسیدن اعضا یک خانواده در منطقه ذوالفقاری آبادان به پلیس اعلام شد.

بلافاصله مأموران کلانتری ۱۸ذولفقاری، بازپرس شعبه قتل به همراه مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی آبادان به محل اعزام شدند.

آنان در محل حادثه با جسد پیرزن و پیرمردی وهمچنین یک پسر نوجوان و جسد یک زن جوان و ۲ نفر دیگر که یک زن و یک مرد بودند و با مرگ دست و پنجه نرم می کردند روبرو شدند.

تیم پلیسی با بررسی و تحقیقات پی بردند، مرد صاحب خانه مالک یک رستوران در منطقه امیری آبادان است وزمانی که میهمان درون خانه اش بود فردی با تهدید سلاح گرم وارد خانه شده و دست به این جنایت هولناک زده و از محل جنایت فرار کرده است.

در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد عامل این جنایت شریک باجناق مرد رستوران دار که در ترکیه بوده، است واین دو با یکدیگر اختلاف مالی داشتند که چندی پیش در یک دادگاه نیز حکم علیه قاتل صادر شده بود این مرد بعد از دادگاه دست به تهدیدهای خشونت بار زد وسپس آن را اجرا کرد.

یک منبع آگاه گفت: پس از وقوع این قتل عام خانوادگی که ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه ۱۴دیماه در منطقه ذولفقاری آبادان صاحب رستورانی که در خانه اش اتفاق رخ داد و در این تیراندازی خونین ۴ تن از جمله مادر زن و پدر زن پسر نوجوان و خواهر زنش جان خود را از دست داده و خودش و همسرش هدف گلوله قرار گرفتند که پس از عمل جراحی به هوش آمده اظهار می دارد در زمان حادثه اعضای خانواده همسرش به مناسبت روز مادر درون خانه اش دعوت بودند.

وی گفت: برای خرید از خانه بیرون رفتم و زمانیکه به خانه بازگشتم دو نفر که نقاب به صورت داشتند با در دست داشتن سلاحی همانند یک تپانچه و دیگری با یک تیغه قمه ازطریق در پارکینگ وارد حیاط منزلم شدند.

وی که به سختی صحبت می کرد گفت، فردی که سلاح گرم به دست داشت به زور وارد سالن پذیرایی خانه مان که مهمانان، همسرم و پسرم در آن حضور داشتند شد و به محض ورود نقابش را از صورتش برداشت و خواهر همسرم وی را که باهمسرش یعنی باجناقم اختلاف مالی داشت و در دادگاه حکم علیه اش صادر شده بود شناخت، خواهر همسرم از حضور وی شوکه شده بود، از او پرسید اینجا چه میکنی که بین آنها بگو مگوی پیش آمد فرد مسلح بلافاصله با تلفن همراه با باجناقم تماس گرفت و مدعی شد برای گرفتن انتقام آمده وسپس از فاصله نزدیک باخونسردی کامل و بدون هیچ ترسی به سر خواهرزنم شلیک کرد و او را به قتل رساند.

وی گفت: همه افراد درون خانه شوکه شده بودیم قاتل سپس باهمان خونسردی به سبک قاتل های حرفه ای فیلم های هالیوودی به سمت پدر زن و مادرزنم شلیک کرد و آنها را به قتل رساند و بعد از آن چند گلوله به سمت من و همسرم شلیک کرد و گمان کرد من وهمسرم را نیز کشته است.

مرد رستوران دار گفت: درحالی که رو زمین افتاده بودم، قاتل را دیدم که دستانش رو دور گردن فرزندم حلقه کرد درحالی که می شنیدم صدای پسرم را که التماس می کرد عمو توروخدا منو نکش اما دیدم قاتل با بی رحمی به سمت سر پسرم تیراندازی کرد اما کاری نمی توانستم بکنم.

این جنایت درحالی رخ داد که فرد دیگری قمه به دست در تمام دقایق این جنایت جلوی در خانه کشیک می داد و وارد خانه نشد.

گفته می شود، حال عمومی همسر مرد رستوران دار مساعد نیست وخودش نیز می بایست تحت چند عمل جراحی قرار بگیرد.

همچنین در صحنه تیراندازی ۲ کودک دیگر خواهر زن مرد رستوران دار و یکی دیگر از برادر های همسرش حضور داشتند که با دیدن مرد مسلح به یکی از اتاق ها رفته و خود را پنهان کرده بودند که در این تیراندازی های مرگبار زنده ماندند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • خیانت دی ۱۹, ۱۴۰۲

    فیلم این قاتل رو دیدم. ولی به نظرم این همسر و خانوادش هم یکمی مقصر بودن. اینکه شوهره میدونسته همسرش بعد ازدواج باهاش با یه مرد دیگه رابطه خارج ازدواج داشته و بعدم با این مرد دومی وارد رابطه شده. فکر میکنم بیشتر اخازی و این حرفا بوده. اینکه همسرشو گفته بره با مردای پولدار دوست بشه. بعدم به بهانه های کادو و شراکت و این چیزا پول بگیره. تو این قضایا و این کیس ها تا وقتی میشه مرد بیچاره رو گول میزنن. وقتی دیگه نتونن میان یه تهمتی میزنن که بهم تجاوز کردی یا بهم نظر داری یا چون یه مورد اینطوری بین اشناهامون اتفاق افتاد. البته این اشنامون شوعرش از اون ادم خلافا بود . دختره الکی الکی گولشو خورد عاشقش شد عروسی کردن. پسره اما خودشو موجه نشون میداد. مثلا یادمه تو یه عروسی السلام علیکم میگفت موقع سلام دادن. دختره با یه مرده دوست شد تا چند ماه تیغش میزدن. شوعره هم میدونسته. بعد چند ماه لباس بردن از بوتیکش و کندن و خوردن، اون مرده دیگه به دختره پولی نمیده و شک میکنه. و میفهمه ماجرا رو. بعدم این زن شوهر بهش تهمت میزنن. ولی اون مرده خودش تجربه این کار رو قبلا داشته میره شکایت میکنه پیام ها رو نشون میده دادگاه. بعدم پلیس میاد زن و شوهره رو میبره. الانم دارن اب خنک میخورن. و اون مرده حتی گناهکار اعلام نشد تو دادگاه. چون پیام های زنه رو داشت که ادعای عاشقی میکرد. خلاصه مواظب باشین. مخصوصا کسانی که یه شبه مثلا به جایی میرسن و اگه بهتون گفت زحمت کشیدم ازش بخوایین که چطوری زحمت کشیده. الانم که چی بگم. همه خانوما چندتا شوعر همزمان دارن. دوس دختر خودم الان میدونم با چندتای دیگه دوسته. ولی هفته ایی یه بار کافه میبرمش و تموم. بعدم ……