ثروت گربه تیلور سوییفت از عشق جدید خانم خواننده بیشتر است!

ثروت گربه تیلور سوییفت از عشق جدید خانم خواننده بیشتر است!

تراویس کلس، عشق جدید تیلور سوییفت که خانم خواننده چند ماهی است با او وارد رابطه عاشقانه شده، گرچه یک ورزشکار موفق و مشهور در رشته ی فوتبال آمریکایی است، اما از جهت شهرت و ثروت به گرد پای گربه ی خانگی سوییفت هم نمی رسد.

اولیویا بنسون، گربه ی خانگی که خانم خواننده در سال ۲۰۱۴ سرپرستی اش را برعهده گرفت، در فهرست ثروتمندترین حیوانات خانگی وبسایت AllAboutCats در جایگاه سوم قرار دارد.

این وبسایت ثروت اولیویا، گربه ی تیلور سوییفت را ۹۷ میلیون دلار تخمین زده است. با این حساب، گربه ی خانگی خانم خواننده ثروتی بیشتر از عشق جدید او، تراویس کلس دارد.

اولیویا

ثروت تراویس کلس ۴۰ میلیون دلار در سال ۲۰۲۴ تخمین زده شده که گرچه رقم قابل توجهی است اما فاصله ی چشمگیری با ثروت گربه ی تیلور سوییفت دارد.

شهرت تراویس کلس در سال ۲۰۲۳ به دنبال رابطه عاشقانه اش با تیلور سوییفت به اوج رسید. آن ها از تابستان ۲۰۲۳ با یکدیگر وارد رابطه شدند.

با این حال، تراویس کلس پیش از رابطه عاشقانه اش با تیلور سوییفت هم ورزشکار شناخته شده ای بود.

کلس در سال ۲۰۲۳ با چند برند بزرگ قرارداد تبلیغاتی بست و حتی در برنامه تلویزیونی مشهور و محبوب آمریکا «پخش زنده ی شنبه شب» (Saturday Night Live) حضور یافت.

علاوه بر این گفته می شود تراویس کلس قصد دارد نام خودش، نام حساب کاربری اش در اینستاگرام، شماره ی پیراهن ورزشی اش و همینطور برخی تکه کلام های معروفش را ثبت تجاری کند و از آن ها به شکل محصولات مختلف درآمدزایی کند.

اولیویا

در عین حال، اولیویا، گربه ی تیلور سوییفت هم از شهرت خود بهره ی زیادی برده است. این گربه ی نژاد اسکاتیش فولد که صفحه ی اینستاگرام خودش را دارد، در تعدادی از موزیک ویدئوهای صاحبش به همراه او حضور داشته، برند خودش را دارد و در آگهی تبلیغاتی چند برند بزرگ، از جمله Diet Coke و Ned Sneakers نیز شرکت داشته است.

اولیویا البته یکی از ۳ گربه ی خانگی تیلور سوییفت است. او یک گربه ی اسکاتیش فولد دیگر هم به نام مردیت گری دارد که سرپرستی اش را در سال ۲۰۱۱ برعهده گرفت و همینطور یک گربه ی نژاد رگدال به نام بنجامین باتن.

اطلاعاتی از ثروت ۲ گربه ی دیگر تیلور سوییفت موجود نیست اما آن ها هم با حضور شبکه های اجتماعی و قرار گرفتن در کانون توجه عمومی غریبه نیستند.

اولیویا (سمت راست) و مردیت (سمت جپ)
مردیت

شهرت بنجامین ماه گذشته پس از حضورش بر روی جلد نشریه ی تایم به همراه تیلور سوییفت به اوج رسید. تیلور سوییفت از سوی این نشریه به عنوان «شخص سال» انتخاب شده بود.

تیلور سوییفت اولین بار سر صحنه ی ضبط موزیک ویدئوی خود به نام Me! با بنجامین آشنا شد. او به قدری شیفته ی بنجامین شد که بعد از ضبط ویدئو بنجامین را با خود به خانه، پیش ۲ گربه ی قبلی اش برد و نام شخصیت سینمایی مشهور بنجامین باتن را رویش گذاشت.

مردیت گری هم که صفحه ی اینستاگرام خودش را دارد، در موزیک ویدئوهای تیلور سوییفت به نام Blank Space و Me! حضور داشته و در چند آگهی تبلیغاتی هم شرکت داشته است.

بنجامین
بنجامین

مردیت گری اولین گربه ی تیلور سوییفت است و به همراه اولیویا، دیگر گربه ی خانم خواننده حضور غافلگیرکننده و متفاوتی در فیلم «ددپول ۲» (Deadpool) داشت. در حقیقت، رایان رینولدز در این فیلم تیشرتی به تن داشت که تصویر اولیویا و مردیت روی آن نقش بسته بود.

منبع: dailymail
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود