با مراکز فروش کفش ارزان و با کیفیت در تهران آشنا شوید

با مراکز فروش کفش ارزان و با کیفیت در تهران آشنا شوید

راحتی و زیبایی کفش و البته کیفیت و قیمت آن در انتخاب یک کفش اهمیت دارند. پیدا کردن کفشی مناسب شاید بعضی وقت ها سخت باشد، اگر بخواهیم تمام عوامل ذکر شده را در نظر بگیریم. در ادامه چند بازار شناخته شده کفش در تهران را که در این مواقع می توان سری به آنها زد را مرور می کنیم.

۱. خیابان منیریه؛ بازار کفش باقیمت ارزان

مراکز فروش کفش ارزان و با کیفیت در تهران

خیابان منیریه یکی از اصلی‌ترین قطب‌های فروش کفش در تهران است. تنوع کفش‌ها در بازار کفش خیابان منیریه بسیار بالا است. اما، در این خیابان بیشتر می‌توانید کتونی‌ها و کفش‌های اسپرت ویژه‌ای بیابید که ممکن است در هیچ کجای دیگری از ایران پیدا نکنید. قیمت‌ها در بازار کفش خیابان منیریه با توجه به تنوع آن متغیر هستند. در خیابان منیریه می‌توانید حتی کتونی‌هایی برند ولی اصل پیدا کنید. برای رفتن به بازار کفش منیریه بهتر است به ایستگاه مترو منیریه که در خط ۳ مترو تهران است بروید. فراموش نکنید که خیابان و میدان منیریه در طرح ترافیک هستند پس بهتر است با ماشین شخصی خود به آنجا نروید.

۲. خیابان باغ سپهسالار؛ بازار کفش باقیمت ارزان

مراکز فروش کفش ارزان و با کیفیت در تهران

خیابان باغ سپهسالار یا خیابان صف یکی از آن راسته بازارهای کفش‌فروشی در تهران است که می‌توان در آن کفش‌هایی بسیار خاص و بسیار باکیفیت پیدا کرد. اکثر کفش‌هایی که در خیابان باغ سپهسالار به‌فروش می‌رسند چرم هستند، اما اگر بخواهیم کفش‌هایی باقیمت مناسب‌تر پیدا کنیم، می‌توانیم به سراغ کفش‌فروشی‌هایی در باغ سپهسالار برویم که کفش‌هایی با جنس چرم مصنوعی می‌فروشند. این خیابان که در میان بسیار از بازارهای کفش‌فروشی در ایران مشهور است، خیابانی بدون خودرو است. یعنی شما می‌توانید با خیالی آسوده در این باغ قدم بزنید بدون اینکه با تردد خودروها طرف باشید. از این رو کف خیابان باغ سپهسالار سنگ‌فرش است. برای رفتن به بازار کفش‌فروشی باغ سپهسالار می‌توانید به ایستگاه مترو بهارستان در خط ۲ مترو تهران بروید. راه دیگر نیز استفاده از اتوبوس‌هایی است که به سمت میدان جمهوری می‌روند.

۳. بازار دوم نازی آباد؛ بازار کفش باقیمت ارزان

مراکز فروش کفش ارزان و با کیفیت در تهران

محله نازی آباد واقع در تهران، یکی از محله‌هایی است که در جنوب تهران واقع شده است. پیش‌تر در مقاله «۵ بازار تهران که ارزان‌ترین اجناس را می‌فروشند» بازار دوم نازی آباد را به‌عنوان بازاری که مانتوهای ارزان‌قیمت و باکیفیت می‌فروشد، معرفی کرده بودیم. اما، حالا فرصت آن رسیده تا بگوییم که محله نازی آباد یکی از بهترین محله‌های تهران است که امروزه تبدیل به یکی از بازارها و مراکز فروش کفش‌های باکیفیت و ارزان در تهران شده است. شما با رفتن به بازار دوم نازی آباد با مجموعه فروشگاه‌های کیف و کفشی روبه‌رو می‌شوید که تنوع کفش‌های زنانه، بچه‌گانه، سایز بزرگ و غیره در آن بسیار زیاد است. قیمت‌ها در بازار دوم کفش نازی آباد بسیار مناسب است. بهترین فروشگاه‌های کفش در محله نازی آباد تهران نیز بیشتر در خیابان شهید رجائی، خیابان شهید بابایی واقع شده‌اند. برای رفتن به بازار دوم کفش نازی آباد تهران می‌توانید به ایستگاه مترو علی آباد واقع در خط یک مترو تهران بروید.

۴. بازار بزرگ تهران؛ بازار کفش با قیمت ارزان

مراکز فروش کفش ارزان و با کیفیت در تهران

بازار بزرگ تهران، بازاری است که اجناس متفاوت را به شکل تکی و عمده باکیفیت‌هایی باورنکردنی و البته قیمت‌هایی بسیار مناسب به فروش می‌رساند. در این میان، بازار بزرگ تهران، در خصوص فروش کفش نیز، بازاری مهم در تهران است. جالب است بدانید که راسته کفاش‌ها در بازار بزرگ تهران، یکی از شناخته شده‌ترین راسته‌ها در بازار بزرگ است که حتی اگر تمایل به خرید کفش نداشته باشیم، به‌عنوان مکانی برای گردشگری می‌توانیم به آن سر بزنیم چراکه بافتی تاریخی و زیبا دارد. قیمت اکثر کفش‌هایی که در راسته کفاش‌های بازار تهران به فروش می‌رسند ارزان و مناسب هستند. کیفیت آن‌ها نیز بسیار خوب است. فراموش نکنید که اکثر کفش‌هایی که پشت ویترین مغازه‌های لاکچری می‌بینیم، ممکن است از بازار بزرگ تهران تهیه شده باشند. برای رفتن به بازار بزرگ تهران می‌توانیم به ایستگاه مترو ۱۵ خرداد واقع در خط ۱ مترو تهران برویم.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود