با شریک زندگی واقعی بازیگران سریال موفق «یلو استون» آشنا شوید

با شریک زندگی واقعی بازیگران سریال موفق «یلو استون» آشنا شوید

سریال «یلو استون» (Yellowstone) که اثری در ژانر درام وسترن است، از زمان انتشارش در سال ۲۰۱۸ تاکنون توانسته هم به تأیید منتقدان دست یابد و هم به تحسین مخاطبان. دو سریال اسپین آف آن یعنی «۱۸۸۳» و «۱۹۲۳» هم با استقبال رو به رو شدند. طرفداران سریال «یلو استون» حالا بی صبرانه منتظر بخش پایانی فصل پنجم آن هستند که قرار است در نوامبر ۲۰۲۴ منتشر شود.

در ادامه می خواهیم با شریک زندگی واقعی بازیگران این سریال آشنا شویم.

رایان بینگم و هسی هریسون

رایان بینگم و هسی هریسون، بازیگران سریال «یلو استون» سال گذشته رابطه ی عاشقانه ی خود را علنی کردند، زمانی که بینگم عکسی عاشقانه از خود و هریسون در اینستاگرامش منتشر کرد. این عکس آن ها در مقابل یک شعله ی آتش بزرگ نشان می داد. بینگم ۴۲ ساله در شرح این عکس نوشته بود: «بیشتر از یک جرقه ی ساده.»

کوین کاستنر و کریستین بامگارتنر

سال گذشته بود که خبر درخواست طلاق کریستین بامگارتنر از کوین کاستنر پس از ۱۸ سال زندگی مشترک منتشر شد.

کاستنر و بامگارتنر اولین بار در سال ۱۹۹۶ با بکدیگر آشنا شدند، زمانی که کاستنر هنوز در ازدواجش با سیندی سیلوا بود. کاستنر بعد از جدایی از سیلوا، رابطه عاشقانه ی کوتاهی با بریجت رونی داشت که حاصل آن یک فرزند بود. با این حال، در سال ۱۹۹۸، کاستنر و بامگارتنر بار دیگر بر سر راه هم قرار گرفتند و با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند. آن ها صاحب ۳ فرزند، ۲ سر و یک دختر شدند. کاستنر البته جز این، ۴ فرزند دیگر هم از روابط قبلی اش دارد.

کول هاسر و سینتیا دنیل

کول هاسر ۴۸ ساله و شریک زندگی اش، سینتیا دنیل سال های زیادی است که باهم هستند. این زوج در دهه ی ۱۹۹۰ با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند و در سال ۲۰۰۶ باهم ازدواج کردند.

هاسر در سال ۲۰۲۰ در مصاحبه ای گفته بود: «ما ۲۵ سال است که باهم هستیم. البته فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده ایم، مثل همه ی رابطه ها. اما در کنار هم قوی مانده ایم و همه چیز را باهم پشت سر گذاشتیم و کماکان یکدیگر را دوست داریم.»

این زوج ۳ فرزند دارند.

لوک گرایمز و بیانکا رودریگز

لوک گرایمز ۴۰ ساله و همسرش که یک مدل برزیلی است، گرچه چیز زیادی درباره ی رابطه ی خود بروز نداده اند، اما گهگاه تصاویری از خود منتشر می کنند. از پست های اینستاگرام رودریگز برای سالگرد ازدواج اینطور برمی آید که این زوج در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر ازدواج کردند.

تیلور شریدان و نیکول مویربروک

گرچه تیلور شریدان ۵۴ ساله، خالق سریال «یلو استون» به عنوان مغز متفکر این مجموعه تلویزیونی موفق مورد تحسین قرار گرفته، اما شاید همسر بازیگر و مدلش، نیکول مویربروک هم در آن نقش داشته است.

مویربروک که همچون شریدان، یک گاوچران واقعی است، به همراه همسرش و پسرشان در یک مزرعه دامداری ۶۰۰ هکتاری در ایالت تگزاس زندگی می کند. او در مصاحبه ای درباره ی تصمیم شان به نقل مکان به تگزاس گفته: «ما در کالیفرنیا زندگی می کردم و تیلور اصلاً از برف خوشش نمی آمد. یک روز صبح برگشت و به من گفت: “عزیزم قرار است از این جهنم خلاص شویم.” من هم فقط پرسیدم: “کجا قرار است برویم؟” تیلور گفت: “می رویم تگزاس.”»

کلی رایلی و کایل بافر

کلی رایلی که با نقشش در سریال «یلو استون» شناخته می شود، بیشتر از یک دهه از زندگی اش را با همسر سرمایه گذارش، کایل بافر سهیم بوده است، گرچه این زوج چیزی درباره ی جزئیات زندگی مشترک شان بروز نمی دهند.

رایلی در سال ۲۰۱۲ با بافر آشنا شد و آن ها خیلی زود باهم نامزد کردند و در همان سال نیز با یکدیگر ازدواج کردند. بافر گرچه از سال ۲۰۱۷ در اینستاگرام فعالیت دارد اما به ندرت عکسی از خود منتشر می کند.

او در سال ۲۰۲۲ عکسی از خود و همسرش، رایلی منتشر کرد و نوشت: «یک سال دیگر پر از عشق. بابت وجود تو سپاسگزارم.»

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود