سلبریتی هایی که به تازگی استانداردهای زیبایی را به چالش کشیده اند

سلبریتی هایی که به تازگی استانداردهای زیبایی را به چالش کشیده اند

ذات سختگیرانه ی استانداردهای زیبایی گاهی می تواند زندگی افراد را تحت الشعاع خود قرار دهد، چرا که فشار و انتظاراتی غیرضرور ایجد می کند که ممکن است آثار مخربی بر سلامت جسم و روان داشته باشد. تلاش بی وقفه برای دستیابی به تصویری ایده آل می تواند به منبعی از اضطراب تبدیل شود و سبب شود فرد احساس کافی نبودن و نارضایتی از ظاهر خود کند. خوشبختانه برخی سلبریتی ها با به چالش کشیدن این استانداردها الگوی خوبی برای خودداری از تن دادن به آن ها ایجاد کرده اند.

شایلو جولی پیت

شایلو جولی پیت، دختر ۱۷ ساله ی آنجلینا جولی و برد پیت که در سال های اخیر مدل موی کوتاه را انتخاب کرده است، به تازگی با موهایی صورتی رنگ دیده شده است.

انتخاب این مدل مو سبب شده شباهت او با مادرش بیش از پیش شود. آنجلینا جولی نیز در دوران جوانی انتخاب های زیبایی نامتعارفی داشت. او در سال ۱۹۹۷ با موهای بسیار کوتاهش خبرساز شد. جولی رویکرد شجاعانه ی خود به استایل شخصی اش را به رخ می کشید.

سلنا گومز

سلنا گومز یک بار فاش کرد که همواره با فشار زیادی برای داشتن ظاهری با ویژگی های مشخص بزرگ شده بود. این امر سبب شد که او تصمیم به تغییر استانداردهای زیبایی غیر واقع بینانه بگیرد. او با برند آرایشی اش به نام Rare Beauty و با استفاده از آرایش تلاش می کند نشان دهد که همه به شیوه ی خودشان زیبا هستند. او همچنین درباره ی اهمیت سلامت روان و خودپذیری صحبت می کند.

پاملا اندرسون

تصمیم جدید پاملا اندرسون برای کنار گذاشتن آرایش با استقبال و حمایت زیادی مواجه شده است. اندرسون به تازگی با چهره ای بدون آرایش در مراسم های مختلف شرکت کرده و تصاویر بدون آرایشی نیز در اینستاگرام خود منتشر کرده است. او گفته که کنار گذاشتن آرایش برایش حس آزادی و رهایی داشته است.

اشلی گراهام

اشلی گراهام که مشهورترین و موفق ترین مدل سایز بزرگ در حال حاضر دنیا است، درباره ی چالش هایی که به واسطه ی استانداردهای زیبایی به افراد تحمیل می شود و همینطور اهمیت خودپذیری و دوست داشتن خود به وفور صحبت کرده است.

او معتقد است که افراد باید تلاش کنند که در برابر این نیروی خارجی که سعی دارد به آن ها دیکته کند که باید چگونه باشند، ایستادگی کنند و بدن منحصر به فرد خود را پذیرند. گراهام تأکید دارد که با وجود فشارهای وارده از سوی جامعه، همه ی افراد زیبا هستند.

منبع: brightside
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود