لحظه ورود نیروهای ویژه اسرائیلی با لباس مبدل به بیمارستان جنین و کشتن ۳ نفر + ویدیو

لحظه ورود نیروهای ویژه اسرائیلی با لباس مبدل به بیمارستان جنین و کشتن ۳ نفر + ویدیو

در ساعات گذشته ویدیویی از حمله نیرو‌های ویژه اسرائیلی با لباس مبدل به بیمارستانی در کرانه باختری دست به دست می شود. بر اساس خبرهای منتشر شده، این نیروها به بیمارستان ابن سینا در شهر جنین در کرانه باختری حمله کرده و ۳ نفر را کشته اند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که نیرو‌های اسرائیل به بیمارستان ابن سینا در شهر جنین در کرانه باختری اشغالی حمله کرده و ۳ فلسطینی که یکی از آن‌ها تحت درمان بود را کشتند. در گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین وفا آمده که از ۳ فلسطینی کشته‌شده دو نفر برادر هستند. اسرائیل مدعی شده که در این حمله یکی از فرماندهان حماس که در این بیمارستان مخفی شده بود را کشته است.

بر اساس گزارش رسانه های فلسطینی، در حمله نیروهای ویژه اسرائیلی که لباس پزشک و بیمار به تن داشتند، سه جوان فلسطینی را به نام‌های محمد ایمن الغزاوی و برادرش باسل ایمن الغزاوی و حمد ولید جلامنه ترور شده اند.

به گفته این رسانه‌ها، این ۳ نفر از جمله مهم‌ترین فرماندهان گردان‌های القسام و سرایا القدس در جنین بودند.

خبرگزاری فلسطین نیز گزارش داد حدود ۱۰ سرباز نیروی ویژه اسرائیلی با لباس شخصی به بیمارستان ابن سینا نفوذ کرده و مردان جوان را با سلاح کمری دارای صداخفه کن ترور کردند.

اسرائیل مدعی شد گروهی از نیرو‌های حماس را که در جنین در داخل بیمارستان ابن سینا مخفی شدند و قصد انجام عملیات خرابکارانه را داشتند، هدف قرار داده است.

منبع: fararu
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۹ نظر

ورود

  • !!!! بهمن ۱۱, ۱۴۰۲

    س ربازان
    گ منام
    ا مام
    م وسی
    ———

  • سعید بهمن ۱۱, ۱۴۰۲

    اگر توی این فیلم «نیروهای حماس» جای «نیروهای ویژه اسرائیلی» بودند همه رسانه‌های غربی به عنوان سند تروریست بودن حماس اون رو ده‌ها بار بازپخش می‌کردند. وقتی میگم فرقی بین اسرائیل و حماس نیست یک عده رم می‌کنند. بشتابید منتظرم با نظرات “کاملا منطقی‌” تون به ماله کشی بپردازید. یادتون نره مثل همیشه از برچسب‌های عرزشی و ساندیسی استفاده کنید.

    • Galal بهمن ۱۱, ۱۴۰۲

      دروغ، دورویی، فریب، مظلوم نمایی، حق به جانب بودن و آگاه بودن از مورد نفرت بودن از طرف اکثریت جامعه
      از این متن شما برداشت میشه
      منم باور دارم فرقی بین حماس و صهیونیست ها نیست
      همین جمله رو مینوشتید کافی بود
      بقیه ش همونا بود که بالا گفتم

      • سعید بهمن ۱۱, ۱۴۰۲

        برداشتت صرفا سلف پروجکشن هست. دورو و فریبکار امثال تو هستین که ۳ ماه پیش اسرائیل رو تنها دموکراسی خاورمیانه و مظلوم و محق در دفاع از خود می‌نامیدید. هرچی تو گوشتون می‌خوندیم اون هم یک حکومت تروریستی و مذهبگرا مثل … و عمالش (حماس و حزب‌اله و …) هست حرف رسانه‌های غربی رو تکرار می‌کردید و به ما برچسب عرزشی و ساندیسی می‌زدید (و هنوز هم وقیحانه میزنید). حالا که صدای مردم همه دنیا از جنایات اسرائیل دراومده یک عده‌تون یواشکی و بیصدا رنگ عوض کردین و شدین حامی مظلومان و یک عده‌تون هم (مثل همین علی آقا 👇) هنوز ماله‌کشی و توجیه می‌کنید تا نکنه خدای نکرده خدشه‌ای به تفکر غرب‌پرستی‌‌تون وارد بشه.

        • ح بهمن ۱۲, ۱۴۰۲

          برو پیش روس ها واق واق کن عرزشی بدبخت

    • SunDis بهمن ۱۱, ۱۴۰۲

      نترس به موقش از برچسب عرزشی و ساندیسی به خوبی استفاده میکنیم

  • علی بهمن ۱۱, ۱۴۰۲

    دمشون گرم به مردم عادی کاری نداشتن. اگه حماس بود کل بیمارستانو با یه الله اکبر منفجر میکرد
    توجیه شون همی این بود که ، گنااه کار میره جهنم. مسلمونم اگه مرد ، میره خو بهشت .

  • سندرز بهمن ۱۱, ۱۴۰۲

    ماشاالله به سربازان حضرت موسی ؛ الان اگه گروه های افراطی اسلام گرا بودن با منفجر کردن بیمارستان اعلام میکردن که در راه خدا جهاد انجام دادن

  • حامی بهمن ۱۲, ۱۴۰۲

    این که میگم یک مشت آدم خبیث که رذالت همه وجودشون رو گرفته تو روزیاتو هستند و کامنت های آدم های کثیف تر از خودشون رو چاپ میکنند حالا این بین برای قیافه حق به جانب چند تا کامنت امثال من رو هم چاپ میکنند هم از متن و هم کامنت های اینجا مشخصه…دیگه بیشتر از این نگم که انسان غربی با وجدان که کم نیستند و روز به روز هم بیشتر می‌شوند فقط این متن و کامنت هاشو بیان بخونن تعجب می‌کنند از خباثت درونی برخی مثلاً فارسی زبان ها هرچند اگه عبری زبان که زبان فارسی بلدند که کم هم نیستند نباشند ….و یک مشت نخاله سازمان منافقین و…. که همگی جنایت رو به قول خودشون ماله میکشند …تا جون دارید ماله بکشید که اون دنیا حسابی به حسابتون رسیده میشه