صورت کبود محمود احمدی نژاد جنجالی شد! بیماری یا جراحی زیبایی؟

صورت کبود محمود احمدی نژاد جنجالی شد! بیماری یا جراحی زیبایی؟

انتشار تصاویر جدیدی از محمود احمدی نژاد که از تغییر چهره ی رئیس جمهور سابق حکایت دارد، جنجال برانگیز شده و بسیاری به دنبال پیدا کردن علت صورت کبود احمدی نژاد هستند. بسیاری از این تغییر قیافه احمدی نژاد به عنوان جراحی زیبایی یاد کرده و برخی دیگر بیماری احمدی نژاد را عامل این ورم ها و خون مردگی ها در صورت وی دانسته اند.

دیروز سه‌ شنبه ۱۷ بهمن مراسم تجدید بیعت اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با امام خمینی (ره) با حضور اعضای این مجمع در حرم مطهر امام برگزار شد. محمود احمدی نژاد نیز در این مراسم حضور داشت که تغییر چهره محسوس او (ورم صورت و لکه‌ های پوستی) توجه عکاسان را جلب کرد.

انتشار این تصاویر سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی و رسانه ها به پا کرده و گمانه زنی های مختلفی درباره ی علت تغییر چهره محمود احمدی نژاد مطرح شده است.

علت تغییر چهره محمود احمدی نژاد چیست؟

برخی رسانه ها، از جمله وبسایت «تبیان» متعلق به سازمان تبلیغات اسلامی، علت احتمالی تغییر چهره رئیس جمهور سابق را بیماری لوپوس عنوان کرده اند. اما دیگر رسانه‌ ها به نقل از توضیحات محمدرضا سرو دلیر، از نزدیکان احمدی‌ نژاد اعلام کردند که کبودی و ورم صورت وی به دلیل عمل جراحی پلک بوده است.

در این میان برخی کاربران به حذف چین و چروک های صورت محمود احمدی نژاد اشاره کرده و احتمال انجام عمل زیبایی توسط رئیس جمهور سابق را مطرح کرده اند!

واکنش ها در فضای مجازی به تغییر چهره محمود احمدی نژاد

محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به تصاویر منتشر شده از محمود احمدی نژاد در توییتر خود نوشت: واقعا کسی میدونه چیش شده احمدی نژاد؟ مریضی پوستیه؟ عمل زیباییه؟ من تخصصی ندارم. اگر مریض شده حتی برای ایشان هم ارزوی سلامت دارم.

دنیوی نوشت: احمدی نژاد حتی با عمل زیبایی هم مهره سوخته است!

سمیرا نوشت: آقای احمدی نژاد مشکل شما به‌هیچ عنوان قیافه‌تان نبوده و نیست؛ مشکل شما عدم درک صحیح مسائل، موقعیت نشناسی و شهوت دیده شدن‌تان به هر نحوی می‌باشد؛ کاش به جای از بین بردن عیوب ظاهری فکری به حال تفکر و راه و روش منحط فعلی که در پیش گرفته‌اید می‌کردید.

بهزادی گفته: هرکس گفت چرا و چگونه این شکلی شده می تونه به خودش جایزه بده!

دنیا نوشته: ببخشید، محمود احمدی نژاد کجاست؟ +زیر دست دکتر زیبایی

رضا ابراهیمی گفته: جراحی داریم تا جراحیو یکی جراحی کرد نگرانمون کرد امّا این یکی جراحی کرد نگرانش شدیم.

پارسا نوشت: رضایی که بوتاکس کرده بود، احمدی نژاد هم که با این قیافه اومده، کاش اسحاق جهانگیری هم دماغش رو عمل کنه…

هادی نوروزی نوشت: معجزه هزاره سوم با چهره‌ جدید احمدی نژاد!

مطالب مرتبط
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • ف بهمن ۱۸, ۱۴۰۲

    درود به شرفش .

  • Zz بهمن ۱۸, ۱۴۰۲

    خدا لعنتش کنه، هم ثروت مردم رو به باد داد هم باعث فتنه شد، مردم رو خس و خاشاک نامید