چرا می‌گویند بهتر است شب جمعه رابطه جنسی داشته باشیم؟

چرا می‌گویند بهتر است شب جمعه رابطه جنسی داشته باشیم؟

چرا شب جمعه باید رابطه داشته باشیم؟ چرا رابطه جنسی داشتن در شب جمعه بهتر است؟ داشتن رابطه جنسی برای زن و شوهر یکی از مهمترین اتفاقات زندگی زناشویی است. در عصر حاضر که زنان و مردان تمام طول هفته مشغول کار هستند، برقراری رابطه جنسی در شب جمعه که صبح آن تعطیل است بهترین گزینه برای زوجین است.

در ادامه به مهمترین مواردی که چرا شب جمعه باید رابطه داشته باشیم به صورت فهرست‌وار می‌پردازیم:

  • امکان نظافت و رسیدگی بیشتر به خود قبل از شروع رابطه جنسی
  • تعطیل بودن روز جمعه و امکان استراحت کافی بعد از برقراری رابطه جنسی
  • زمان کافی برای نظافت بدن بعد از رابطه جنسی
  • خستگی بیش از حد در طول هفته به علت وظایف شغلی زیاد و لذت نبردن از رابطه در شب‌های دیگر

البته این نکته را در نظر داشته باشید که داشتن رابطه جنسی حداقل دو بار در هفته توصیه می‌شود. با این حال در شرایطی که زن به دلایلی ازجمله پریود آمادگی دخول و برقراری رابطه جنسی را ندارد، اجبار و اصرار به این کار عواقب بدی بر ذهن و روان او و درنتیجه زندگی زناشویی خواهد گذاشت.

۹ اتفاق بدی که با قطع رابطه جنسی می‌تواند برایتان رخ دهد

محاسن رابطه جنسی شب جمعه

چرا شب جمعه باید رابطه جنسی داشته باشیم؟

برنامه ریزی و ارتقاء کیفیت رابطه

وقتی یک شب مخصوص برای تفریحات جنسی معین شده باشد برنامه ریزی های لازم هم برای آن انجام می شود. همین برنامه ریزی ها می تواند کیفیت رابطه را ارتقاء دهد. مثل اینکه برای زودتر خوابیدن بچه ها فکری کرده ایم. یا اگر به وسایلی احتیاج داریم از قبل آماده شده است.

بعضی زنان از پرتوقعی مردان در مورد آمیزش های شب جمعه گله مندند. زیرا بعضی اوقات از پذیرش این رابطه معذورند اما همسرانشان زیر بار نمی روند که ناراحتی هایی در پی دارد. بعضی ها طوری به لذت جنسی در شب جمعه معتادند اگر شب جمعه این اتفاق نیفتد عصبی و بد رفتار خواهند شد

این برنامه ریزی ها کمک می کند تا برای نظافت و زیبایی های دلخواه از قبل وقت گذاشته و کاملا آماده و حاضر شویم و بتوانیم برای یکدیگر آن طور که دوست داریم جلوه کنیم. همین آمادگی، انتظار و عادت، علاوه بر این که از اضطراب های کاذب ما می کاهد، می تواند مغز و جسم ما را هم برای پذیرش و واکنش بهتر آماده کند. مشخص بودن یک شب خاص، از «زمان» هم یک عامل تحریک کننده می سازد. یعنی این امر باعث می شود، وقتی که آن شب خاص فرا رسید، انتظارات و هوس های جنسی به سراغ فرد بیاید.

۶ راهکار موثر برای طولانی تر کردن رابطه جنسی

چرا شب جمعه باید رابطه جنسی داشته باشیم؟

رابطه جنسی بدون استرس

ممکن است در طول هفته، دغدغه سرکار رفتن و صبح زود بیدارشدن نگذارد رابطه جنسی خوبی داشته باشید. آخر هفته ها کمک می کند تا بدون اضطراب یک رابطه جنسی را تجربه کنید. طولانی تر کردن لذت زناشویی یکی از ایده آل‌های رابطه است که همه طالب آن هستند. با توجه به تعطیلی روز جمعه با خیال راحت می توانید تا نیمه های شب بیدار باشید و بدون عجله، و سر فرصت یکدیگر را به روش های دلخواهی که دوست دارید ارضاء کنید و لذت خودتان را از این رابطه طولانی تر کنید.

معایب رابطه جنسی شب جمعه

چرا شب جمعه باید رابطه جنسی داشته باشیم؟

بی توجهی به نیاز جنسی بیشتر همسر

اگر چه تعیین شب جمعه به خاطر ویژگی هایی که ذکر شد برای تفریحات جنسی مناسب تر از شب های دیگر است، اما انحصاری کردن آن کار درستی نیست و باید همسران در این موارد انعطاف پذیری های لازم را در مقابل یکدیگر داشته باشند. ممکن است میل خیلی از افراد بسیار فراتر از ارضای یک شب در هفته باشد، در این صورت انحصاری کردن روابط جنسی به شب های جمعه جفا به همسر است. همسران باید حال یکدیگر را درک کنند و نسبت به نیاز هم در هر زمانی توجه داشته باشند.

کلید داشتن رابطه جنسی خوب چیست؟

چرا شب جمعه باید رابطه جنسی داشته باشیم؟

اعتیاد به رابطه جنسی در شب جمعه

این برنامه ریزی قرار است وصال شب های جمعه را شیرین تر کند نه اینکه مانعی برای آن در شب های دیگر محسوب شود. اصلا خیلی از اوقات آمیزش های بی برنامه که گاهی با یک تحریک و یا هم آغوشی شروع می شود خیلی دلچسب است و خاطره اش تا مدت ها باقی می ماند.

بنابراین درست تر این است که برای انتخاب زمان، شب های جمعه را ترجیح بدهیم نه آنکه منحصر کنیم. از طرفی هم نباید انتظار داشته باشیم شب های جمعه حتما این اتفاق بیفتد.

یکی از مشاورین خانواده می گوید که بعضی زنان از پرتوقعی مردان در مورد آمیزش شب جمعه گله مندند. زیرا بعضی اوقات از پذیرش این رابطه معذورند اما همسرانشان زیر بار نمی روند که ناراحتی هایی در پی دارد. بعضی ها طوری به لذت جنسی در شب جمعه معتادند اگر شب جمعه این اتفاق نیفتد عصبی و بد رفتار خواهند شد.

چنانچه برای آمیزش در شب جمعه عذری وجود دارد، آزار زنان کار درستی نیست و مرد باید بپذیرد که خواسته اش را تا زمان بهتری در هفته به تاخیر بیندازد.

چرا شب جمعه باید رابطه جنسی داشته باشیم؟

بی توجهی به تفریحات کودکان

شب جمعه ها یکی از شب هایی است که بچه ها هم برای آن در طول هفته برنامه ریزی کرده اند و دوست دارند، خستگی یک هفته مدرسه شان با تفریح کردن از بین برود. در این میان گاهی والدین بی صبرانه منتظر رسیدن این شب هستند و بچه ها را مزاحم می دانند. و سعی دارند هر چه زودتر آنها بخوابند. یادتان باشد گاهی به خاطر این رابطه، با رفتارهایمان تعطیلات  فرزندانمان را خراب می کنیم.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود