صحبت های بی سابقه و جنجالی در یک مناظره تلویزیونی: «مردم زیر بار زور نمی روند» + ویدئو

صحبت های بی سابقه و جنجالی در یک مناظره تلویزیونی: «مردم زیر بار زور نمی روند» + ویدئو

بخش هایی از یک مناظره ی تلویزیونی در شبکه مازندران میان علی اکبر بهمنش، رئیس جبهه اصلاح طلبان در مازندران و حجت الاسلام رجب حیدری، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلابی، در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. در این مناظره صحبت های جنجالی و بی سابقه ای مطرح شد.

در بخشی از این مناظره، علی اکبر بهمنش خطاب به حجت الاسلام رجب حیدری گفت:

مردم ما در تاریخ، از زمان رضا خان تا امروز ثابت کرده اند که دو چیز را نمی توان از آن ها گرفت؛ یکی ملیت و تاریخ پرافتخارشان و یکی مذهب شیعه شان.

و یک چیز دیگر را هم ثابت کرده اند؛ اینکه زیر بار زور نمی روند. محمدرضا پهلوی خواست دین مردم را بگیرد و تفکر شما می خواهد ملیت مردم را بگیرد.

از زمان رضا خان تا الان ثابت شده که چه نیت ناپاکی مثل رضا خان برای برداشتن حجاب باشد و چه نیت پاکی مثل شما برای گذاشتن چادر بر سر مردم، چون وسیله ی انجام هر دو زور است، مردم زیر بار نمی روند.

شما در تلویزیون کاری کردید که اوشین و جومونگ شناخته شده تر از آریو برزن و سورنا هستند. یک سریال برای تاریخ ایران درست نشد.

اعراب ما را دین دار نکردند. ما زرتشتی بودیم و کتاب داشتیم. ما موحد بودیم، کافر نبودیم. اعراب کافر بودند که پیامبر آمد و آن ها را از توحش و دخترکشی درآورد.

یکی دیگر از بخش های جنجالی این مناظره ی تلویزیونی، ادعای حجت الاسلام رجب حیدری درباره ی فساد اخلاقی یکی از نمایندگان سابق مجلس بود.

وی در اینباره گفت:

خانمی با رئیس مجلس وقت تماس گرفت و گفت به آن نماینده مجلس بگو دست از من بردارد، من خودم شوهر دارم.

۲ نظر

ورود

  • احسان بهمن ۱۸, ۱۴۰۲

    احسنت به این مرد آزاده و شجاع. حقیقت کاملا بیان کرد.

  • علی ع بهمن ۱۸, ۱۴۰۲

    تصور صدا و سیما بعد از ساخت این برنامه :
    الان همه میگن ، واااای ببین حرف دل مردم رو توی صداو سیما هم زن. چقدر آزادی بیان
    حالا همه میرن رای میدن
    خخخخخ