ماجرای درگیری در کنسرت زانیار خسروی و خشم کاربران از ادبیات زشت آقای خواننده + ویدئو

ماجرای درگیری در کنسرت زانیار خسروی و خشم کاربران از ادبیات زشت آقای خواننده + ویدئو

کنسرت اخیر گروه ایهام با خوانندگی زانیار خسروی در ارومیه با حواشی زیادی همراه بوده است. روز شنبه گروه ایهام در ارومیه زمانی‌ که مشغول اجرا بودند متوجه شدند کنسرت شان لغو شده است. ویدئویی از درگیری گروه زانیار خسروی با مأموران اماکن حین اجرای کنسرت خبرساز شده است.

خبرگزاری «فارس» درباره ی درگیری رخ داده در کنسرت گروه ایهام نوشت:

شنبه گروه ایهام در ارومیه زمانی‌که مشغول اجرا بودند متوجه شدند کنسرتشان لغو شده است. برخی از رسانه‌ها مدعی شدند ماموران اماکن مانع برگزاری شدند. اما مسئولان آذربایجان غربی می‌گویند هیچ مامور اداره‌ٔ اماکن و ارگان‌های صادرکنندهٔ مجوز برای لغو کنسرت دخالتی نداشته‌اند و این موضوع به اختلاف مدیرعامل موسسه‌ٔ فرهنگی و هنری و تهیه‌کننده و هنرمندان گروه ایهام مرتبط است.

برخی منابع هم گفته‎‌اند صاحب شرکتی که با فروش سربرگ خود، مجوز برگزاری کنسرت را گرفته از خواننده خواسته که اسمش گفته و از او تشکر شود اما خواننده با این کار مخالفت می‌کند. همین موضوع باعث شده مجوزگیرنده از حراست بخواهد کنسرت لغو شود.

اما این تنها حاشیه ی کنسرت گروه ایهام در ارومیه نبود.

ویدئویی منتشر شده که نشان می دهد در بخشی از این اجرا، زانیار خسروی خطاب به برخی شرکت کنندگان کنسرت که مشغول صحبت بودند با ادبیات نامناسبی گفته بود: «این قسمت همه‌ اش صدای خنده می‌آید. عروسی نیامدید که خیار پوست بکنید و یکی هم بخواند!»

این ویدئو در شبکه‌ های اجتماعی خبرساز شده و خشم کاربران را برانگیخته است.

چند نمونه از واکنش کاربران در این رابطه را بخوانید:

رضا در توئیتر خود نوشت: واقعا متاسفم برای کسانی که پول دادن و کنسرت خواننده ای رفتن که بلد نیست با مردم حرف بزنه.

رزیتا هم با انتقاد شدید از زانیار خسروی گفت: نمیخواد کنسرت بگذاری، اول برو طرز صحبت با طرفدارانتو یاد بگیر. شما بدون مردم هیچ هستی آقای خواننده!

میلاد هم با اعتراض به این حرکت زانیار می‌گوید: وقتی به یک خواننده مبتدی بهای زیادی داده بشه نتیجه اش میشه همین.

نرگس هم اینگونه واکنش نشان داد: این شهرت و میدون مردم هستی سریعا عذرخواهی کن.

بیوگرافی زانیار خسروی

کنسرت زانیار خسروی

زانیار خسروی متولد ۱۳۶۲ در تهران و اصالتاً کرد است. او برادر کوچک تر سیروان خسروی، خواننده ی مشهور و محبوب پاپ است.

خسروی فارغ التحصیل رشته حقوق است و علاوه بر خوانندگی، به کار آهنگسازی، ترانه سرایی، تنظیم قطعات موسیقی هم مشغول است و کار مدلینگ و بازیگری را هم تجربه کرده است.

زانیار خسروی به همراه برادر خود سیروان، از کودکی شروع به یادگیری موسیقی کرد اما فعالیت حرفه ای خود در زمینه‌ ی موسیقی را بعد از اتمام دانشگاه آغاز کرد. اولین ترانه اش را برای آلبوم برادرش نوشت و سپس از سال ۸۷ با آهنگ «همینه که هست» خوانندگی را به صورت مستقل آغاز کرد و با موزیک ویدیویی به نام «مگس» به چهره ی شناخته شده تری بدل شد، اما با انتشار آهنگ «ریسک» در همان سال بود که به محبوبیت رسید.

زانیار خسروی در اسفند سال ۹۲ پس از ۶ سال انتظار موفق به دریافت مجوز شد و اولین آلبوم رسمی خود به نام «بیست و هشت» را منتشر کرد.

خسروی در سال ۹۰ با فیلم سینمایی «برف روی کاج ها» به کارگردانی پیمان معادی برای اولین بار بازیگری را تجربه کرد و در سال ۹۳ در سریال شبکه نمایش خانگی «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ به ایفای نقش پرداخت که در آن با بازیگرانی همچون مهناز افشار و محمدرضا گلزار همبازی بود.

مطالب مرتبط
۵ نظر

ورود

  • امید بهمن ۲۳, ۱۴۰۲

    ما کردهای بیچاره از حسن زیرک و رزازی و شهرام ناظری و کامکارها و …. رسیدیم به همچنین روحوضی خونهای بی تربیتی

  • مصطفی بهمن ۲۳, ۱۴۰۲

    حرفش کاملا بجا و منطقی بوده و باید به گروه موزیک و سایر شرکت کنندگان احترام بذارن هنگام اجرا نظم سالن رو رعایت کنن
    🌹👌

    • فراز بهمن ۲۳, ۱۴۰۲

      موسیقی کلاسیک یا سنتی که نیست همه ساکت و دست به سینه بشینند و جیک نزنند تا تمرکز نوازنده‌ها بهم نریزه، موسیقی پاپه! همه در حال همخوانی و داد و فریاد هستند. کنسرت های پاپ خارجی رو ببینی که خیلی بدتره مردم همش در حال رقص و سر و صدا و شلوغ بازی هستند.

  • نگار بهمن ۲۴, ۱۴۰۲

    گمشو بابا
    همین مردم و مجوز ها تو رو به اینجا رسوندن
    حالا واسه ما شاخ و شونه میکشی

  • Mehrnaz بهمن ۲۵, ۱۴۰۲

    هنرمند قبل از هرچیزی باید مردمی باشه…. حتی اگر بهش سنگ زدن و تخم مرغ و گوجه پرت کردن نباید پرخاش کنه. دارین نون همین توجه مردم رو میخورین نفری خدا تومن پول بلیط دادن که داد هم سرشون بزنی!!! حتما برنامه ات جذاب نیستش که حرف میزنن… البته که امثال این آقا که با فیت دادن با خواننده های خوش صدا و جدید میخواد خودشو نگه داره تو بازار موسیقی توقع بیشتری ازش نیست