ادعای دنیا جهانبخت درباره کلاهبرداری خواننده لس آنجلسی از او

ادعای دنیا جهانبخت درباره کلاهبرداری خواننده لس آنجلسی از او

دنیا جهانبخت چهره ی پرحاشیه اینستاگرام، در جنجالی تازه مدعی کلاهبرداری سامی بیگی، خواننده ی ایرانی خارج نشین از او شده است.

در ماه های گذشته شایعاتی درباره ی رابطه ی دنیا جهانبخت و سامی بیگی مطرح شده بود. جهانبخت در روزهای اخیر با انتشار یک استوری اینستاگرامی این شایعات را تأیید کرده، با این حال، مدعی شده که بیگی از او کلاهبرداری کرده است.

جهانبخت در این استوری نوشته که حدود ۶ ماه با سامی بیگی در رابطه بوده که در این مدت بیگی مبالغی را از وی قرض کرده است. جهانبخت در ادامه بیگی را تهدید کرده که اگر مبالغ قرض گرفته شده را پس ندهد، با سند و مدرک درباره ی او افشاگری خواهد کرد.

دنیا جهانبخت سامی بیگی

دنیا جهانبخت پیش از این نیز روابط پر سر و صدایی با افرادی مانند ساسی مانکن، امیر تتلو، پویان مختاری و مهراد جم داشته که به واسطه ی حواشی و جنجال های همین روابط، در فضای مجازی به شهرت رسید. رابطه ی پرحاشیه و نافرجام او با مهراد جم، خواننده ی ایرانی به تولد یک پسر انجامید که حالا با مادر خود در انگلیس زندگی می کند. مهراد جم که برای زندگی با دنیا جهانبخت به انگلیس رفته بود، بعد از جدایی از او، به ایران بازگشت.

دنیا جهانبخت کیست؟

دنیا جهانبخت سامی بیگی

دنیا جهانبخت متولد سال ۱۳۶۸ است و در خانواده‌ای ثروتمند در تهران به دنیا آمده است. جهانبخت در ابتدا حضور کمرنگی در دنیای مُد داشت و به عنوان مدل فعالیت می‌ کرد. نقطه‌ی اوج شهرتش اما وقتی بود که در سوگ عشق از دست رفته‌ اش، ساسی مانکن، دست به خودکشی با کمک روسری زد! او یکی از پرحاشیه ترین چهره های ایرانی اینستاگرام است.

بیوگرافی سامی بیگی

سامان اسحاق بیگی ملقب به سامی بیگی متولد سال ۱۳۶۱ در تهران و فارغ التحصیل رشته موسیقی است. او بیشتر در سبک های پاپ و ریتم اند بلوز فعالیت می کند و علاوه بر خوانندگی، به عنوان ترانه سرا و تهیه کننده موسیقی نیز فعالیت دارد.

او در سن ۱۴ سالگی به همراه خانواده ی خود به کشور سوئد مهاجرت کرد و بعدها برای همکاری با گروه موسیقی «بلک کتس» به آمریکا رفت  که پس از مدتی از این گروه جدا شد و فعالیت خود را به مستقل ادامه داد.

سامی بیگی در حال حاضر در شهر لس آنجلس در آمریکا زندگی می کند.

مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • عرفان اسفند ۱۶, ۱۴۰۲

    دنیا و سامی به هم میو‌مدن
    فقط کاشکی رابطه‌شونو تو مجازی نشون میدادن و اینقد خصوصی نمی‌بود.