نتایج نظرسنجی روزیاتو: کدام نسل را بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران می دانید؟

نتایج نظرسنجی روزیاتو: کدام نسل را بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران می دانید؟

تیم ملی فوتبال ایران در چند سال اخیر بسیار پرحاشیه و خبرساز بوده و به نظر نمی رسد که به این زودی ها جنجال های آن به پایان برسد. بعد از شکست تیم ملی فوتبال برابر قطر و نرسیدن به فینال جام ملت های آسیا، انتقادات بسیاری متوجه تیم ملی و به طور خاص، بازیکنان ملی پوش وجود داشت. در کنار مشکلات و ایرادهای فنی، صحبت ها و حرکات برخی از ملی پوشان نیز مزید بر علت شد تا بسیاری آن ها را به باد انتقاد بگیرند.

کدام نسل بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران است؟

در یک مورد، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران پس از بازگشت از مسابقات جام ملت های آسیا، در مصاحبه ای مدعی شد که نسل کنونی تیم ملی فوتبال بهترین نسل فوتبال ملی تاریخ ایران است. او در این مصاحبه گفت: «من با قدرت می‌گویم. این نسلی که من بودم بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران است و در این ۱۰، ۱۲ سالی که در تیم ملی بودم، هیچ تیمی را مثل این تیم یکدل ندیدم. راحت می‌توانستیم یک اتفاق بزرگ را رقم بزنیم. واقعا خیلی سخت بود. این اتفاقی که برای من و تیم ملی افتاد، تا یکی دو ماه فراموش نمی‌شود. می‌توانستیم راحت قهرمان بشویم ولی برخی مواقع اتفاقاتی می‌افتد، تمرکز آدم از دست می‌رود».

کدام نسل بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران است؟

به خاطر جنجالی که این صحبت های علیرضا بیرانوند در پی داشت، بر آن شدیم تا طی یک نظرسنجی از مخاطبان روزیاتو سوال کنیم که از نظر آنان بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران کدام است. همانطور که نتایج در ادامه نشان خواهد داد، اکثر مخاطبان روزیاتو نظری کاملاً متفاوت با بیرانوند دارند.

کدام نسل بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران است؟
تیم ملی فوتبال ایران در دهه ۵۰ شمسی
کدام نسل بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران است؟
تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۱۹۹۸ در مسابقه برابر آمریکا

در طی سه روز، نزدیک به ۳۵,۰۰۰ نفر در نظرسنجی روزیاتو با عنوان «کدام یک بهترین نسل تاریخ فوتبال ایران است؟» شرکت کردند. برای این نظرسنجی چهار گزینه «نسل دهه ۵۰»، «نسل ۹۸»، «نسل کنونی» و «هیچکدام» را انتخاب کرده بودیم. نتایج نظرسنجی نشان داد که مخاطبان روزیاتو نسل دهه ۵۰ را بهترین نسل فوتبالی تاریخ ایران دانسته و درست در تضاد با ادعاهای بیرانوند، نسل کنونی کمترین مقدار رأی را از جانب مخاطبان روزیاتو دریافت کرده است.

جزییات نظرسنجی به شرح زیر است:

  • نسل دهه پنجاه– ۱۱,۵۸۵ رأی معادل ۳۳ درصد آرا
  • نسل سال نود و هشت– ۷,۹۵۵ رأی معادل ۲۳ درصد آرا
  • هیچکدام– ۷,۹۵۳ رأی معادل ۲۳ درصد آرا
  • نسل کنونی– ۷,۳۹۸ رأی معادل ۲۱ درصد آرا

مطالب مرتبط
۳ نظر

ورود

  • امیر بهمن ۲۴, ۱۴۰۲

    بهترین نسل ایران اون نسلیه که رنک ۱۵ فیفا شد…
    نسل سال ۲۰۰۵

  • امید بهمن ۲۴, ۱۴۰۲

    نسل الان چو بیشتری لژیونر هارو داره برای همین

  • اردشیر بهمن ۲۵, ۱۴۰۲

    جالب ترش اینه که نسل کنونی حتی از هیچکدام هم کمتر بود ، مثل رای بعضی ها که از آرای باطله کمتر بوده