پوشیدن سوتین چه تأثیری بر بدن زنان دارد؟

پوشیدن سوتین چه تأثیری بر بدن زنان دارد؟

این روزها انواع مختلفی از سوتین وجود دارد که نیازهای هر زنی را برطرف می کنند. اما سوتین علاوه بر اینکه زیربنایی برای پوشش شما است و باعث می شود ظاهر مناسبی پیدا کنید، فواید مختلفی هم برایتان دارد که در ادامه با برخی از آن ها آشنا خواهیم شد.

۱- کمتر گردن درد می گیرید

شاید شنیده باشید که بزرگ بودن سینه ها باعث گردن در می شود. متأسفانه داشتن سینه های بزرگ ممکن است باعث گرفتگی و در در قسمت پشت و شانه شود.

گرچه برخی خانم ها به توصیه ی پزشک دست به عمل کاهش اندازه ی سینه می زنند، اما پوشیدن یک سوتین راحت و اندازه ممکن است به کاهش این درد کمک کند.

۲- فرم بدن تان ممکن است بهتر شود

هیچ کدام ما از نیروی گرانش در امان نیستیم. با توجه به اینکه وزن سینه هایتان ممکن است باعث ناراحتی تان شود، این احتمال وجود دارد که فرم بدن تان هم به همان دلیل تحت تأثیر قرار بگیرد. بنابراین پوشیدن سوتین ممکن است کمک کند فرم بدن بهتری داشته باشید و مشکلات ستون فقرات تان کمتر شود.

۳- هنگام ورزش دچار سینه درد نمی شوید

برخی زنان هنگام ورزش کردن دچار سینه درد می شوید. این اتفاق به دلیل حرکت بافت سینه هنگام ورزش کردن رخ می دهد. چاره ی کار ساده است: پوشیدن یک سوتین ورزشی.

این کار کمک می کند بخش فوقانی پشت تان تکیه گاهی داشته باشد و هر گونه دردی که ممکن است در اثر ورزش به وجود آید، کاهش یابد.

۴- اعتماد به نفس تان بیشتر می شود

دیتا ون تیز، مدل مشهور یک بار گفته بود که معتقد است خانم ها باید لباس زیرهای زیبا و خوب خود را همیشه به تن کنند. در حقیقت، اگر با پوشیدن سوتینی احساس زیبایی کنید، فوراً اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد.

۵- شیک تر می شوید

اگر همیشه سعی می کنید بندهای سوتین تان را زیر لباس هایتان پنهان کنید، باید بدانید که دیگر لزومی به این کار نیست و می توانید سوتین خود را به شکلی شیک به نمایش بگذارید. برای این کار به یک سوتین زیبا نیاز دارید که آن را از زیر یک بلوز توری به تن کنید.

۶- ممکن است تجربه ی شیردهی بهتری پیدا کنید

تازه مادرها در صورت تمایل می توانند در دوران شیردهی خود برای اینکه سینه هایشان تکیه گاه بهتری داشته باشند و درگیر سینه درد نشوند، از سوتین های بدون بند راحت استفاده کنند. اگر دچار احتقان پستان (پر شدن سینه ها از شیر) می شوید، می توانید از پدهای سینه ی جاذب استفاده کنید.

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود