مصاحبه خبرساز جدید ایرج ملکی: «انشاالله بروم مجلس ازدواج کنم!»

مصاحبه خبرساز جدید ایرج ملکی: «انشاالله بروم مجلس ازدواج کنم!»

ایرج ملکی، چهره ی مشهور فضای مجازی که از زمان انتشار خبر نامزدی اش برای انتخابات مجلس و تأیید صلاحیت وی، در صدر اخبار قرار گرفته و در همین مدت اندک گفتگوهای متعددی با رسانه های مختلف داشته، در تازه ترین مصاحبه ی خود با روزنامه «دنیای اقتصاد» صحبت های خبرسازی را مطرح کرده است.

بخش هایی از این گفتگو را در ادامه می خوانید:

من دو تا ستاد انتخاباتی دارم که دو تا از بستگانم آن را مدیریت می کنند.

اصلاً از انتقادات ناراحت نمی شوم. مردم چهره ایرج ملکی را به عنوان چهره هنری می شناسند. در صورتی که من کارشناس وزارت نیرو هستم. در کارهای فرهنگی زیادی شرکت کردم. من دارای لیسانس مدیریت روابط عمومی هستم. مهندسی فناوری کامپیوتر را دارم و تجارب خوبی دارم. هر جایی که مناسبت بوده شرکت کردم. بین مردم بودم. درد مردم را می دانم. در فعالیت فرهنگی و اجتماعی حضور پیدا کردم. دغدغه مردم را در فیلم هایم به نوعی ظهور دادم. این حس در من بود که با فیلم هایم درددل مردم را به مسوولان منتقل کنم. حالا اگر خودم مسوول باشم، صراحتا به صورت مستقیم مشکلات مردم را پیگیری می کنم. در هر زمینه که لازم باشد. من به مردم حق می دهم، اما اگر در خودم این توانایی را نمی دیدم؛ هرگز پای در عرصه انتخابات نمی گذاشتم. من سعی کردم مردم همیشه خوشحال باشند و با فعالیت های هنری ام انرژی مثبت را انتقال دهم.

بیشتر جامعه با اشتیاق من را حمایت کردند. من اگر تردید داشتم که شرکت نمی کردم. مردم به ستاد می آیند و می گویند که ما از شما حمایت می کنیم. مردم از تهران و شهرستان ها می گویند که ما حاضریم به کرمانشاه بیاییم و به شما رای بدهیم.

خیلی از احزاب و اشخاص پیشنهاد دادند که من با آنها ائتلاف کنم، اما من حاضر نشدم. من با اسم و اعتبار خودم کاندیدا شدم.

ان شاءالله قسمت شود بروم مجلس و در آنجا ازدواج کنم.

من حتما در زمینه اینکه ثبت ازدواج در کلیه دفاتر کشور رایگان باشد بحث را پیش می برم. این حداقل کاری است که من باید انجام دهم. ما باید یک سری کالاهای اساسی را رایگان در اختیار جوان ها قرار دهیم. ما باید بگوییم به زوجی که ازدواج کردند امکانات رایگان می دهیم مثلا ماه عسل رایگان می دهیم که همین ها باعث انگیزه شود.

ترجیح من کمیسیون فرهنگی است. ولی در هر کمیسیونی که نیاز وجود داشته باشد، می روم و مشکلی نیست.

من خیلی خوش بین هستم که رأی می آورم. افرادی که برای حضور در مجلس کم اشتیاق بودند، با حضور بنده اشتیاق پیدا کرده اند. من به لطف خدا اعتماد دارم. من تشنه قدرت نیستم، تشنه خدمت هستم.

متن کامل این گفتگو را اینجا در وبسایت روزنامه «دنیای اقتصاد» بخوانید.

ماجرای نامزدی ایرج ملکی برای انتخابات مجلس

طی روزهای اخیر انتشار خبر نامزدی ایرج ملکی برای انتخابات مجلس و تأیید صلاحیت وی سر و صدای زیادی به پا کرده است. این چهره ی مشهور فضای مجازی که از حوزه انتخابیه کرمانشاه نامزد انتخابات مجلس شده است، پیش تر به واسطه ی تولید چند فیلم کوتاه در شبکه‌ های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته بود.

ایرج ملکی کیست

نامزدی ایرج ملکی برای انتخابات مجلس و تأیید صلاحیت وی واکنش های زیادی را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشته که اغلب آن ها منفی بوده است.

ایرج ملکی در نخستین مصاحبه ی خود پس از نامزدی اش برای انتخابات مجلس صحبت های جالبی را مطرح کرد.

او در مصاحبه ای تصویری با رسانه ی اینترنتی «تی وی پلاس» از وعده های انتخاباتی خود گفت و حتی اعلام کرد به ریاست جمهوری فکر می کند.

او در این مصاحبه گفت:

من همیشه دغدغه فرهنگی و فرهنگسازی داشتم و ویدئوهایی ساختم که ثابت می‌کنه همیشه دغدغه مردم را داشته‌ام. چرا نباید تایید صلاحیت می شدم؟از لحاظ فنی و اجتماعی تجارب لازم را برای کار کردن در مجلس دارم. ثابت نگه داشتن قیمت‌ها اولین هدف من بعد از نشستن روی صندلی مجلس است. شاید روزی رئیس جمهور هم شدم، در آن زمان مَنیتی ندارم و فقط مسئولیتم بیشتر می‌شود.

اگر رای بیاورم علاوه بر دو میلیون دین مردم کرمانشاه دین سی میلیون مردم ایران در گردنم است و اگر رای نیاورم تکلیف از من ساقط است و بر عهده دیگران است و در این کار موفق باشند.

دغده اول من بحث معیشت مردم است. ما هرسال یک افزایش حقوقی داریم ولی تورمی که به وجود میاد چند برابر افزایش حقوق است. تلاش خواهم کرد تا قیمت ها را ثابت نگه دارم. تا بهانه‌ای به دست صنف‌های مختلف به وجود نیاید. تورم باغث میشود تا افراد پولدار پولدار تر و افراد فقیر، فقیر تر شوند.

ایرج ملکی کیست و چرا معروف شد؟

ایرج ملکی متولد سال ۱۳۵۲ در کرمانشاه و دارای لیسانس روابط عمومی و مهندسی کامپیوتر و فوق لیسانس علوم ارتباطات اجتماعی است.

او سال ها است کارمند دولت در وزارت نیرو است. ایرج ملکی در حال حاضر کارشناس نیروگاه برق شهر بیستون کرمانشاه است.

ایرج ملکی کیست

او در کرمانشاه سال‌ها قبل چند فیلم کوتاه هشدار دهنده درباره آسیب‌های اجتماعی با موضوعات مختلف ساخته بود. بعد از گسترش پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی این فیلم‌ها در میان کاربران کشف و اصطلاحاً سوژه خنده فضای مجازی شد.

ایرج ملکی گرچه با نیت همان پیام‌های هشدار دهنده این فیلم‌ها را ساخته بود اما نوع نگاه و پرداخت او به این موضوعات باعث بوجود آمدن شرایط «کمدی ناخواسته» بود.

بعد از این اتفاق ایرج ملکی از این موقعیت یک فرصت ساخت و با اتکا بر شناخته شدنش در شبکه‌های اجتماعی شروع به فعالیت بیشتر در زمینه طنز کرد.

لایوهای اینستاگرام می‌گذاشت و در آن برای مخاطبانش جوک تعریف می‌کرد که اتفاقاً بسیاری از آنها هم در دسته بندی جوک‌های بیمزه قرار می‌گرفتند اما شکل تعریف کردن و حالت ایرج ملکی باز باعث می‌شد مخاطب را بخنداند.

این اقدام ایرج ملکی او را معروف تر کرد و ویدئوهای مختلفی از او و جوک گفتن‌هایش پربازدید شد.

شهرت او تا به آن حد زیاد شد که در برنامه‌های مختلف تلویزیونی از او دعوت شد، حتی ویژه برنامه سال تحویل عید و … نکته جالب دیگر این است که از او برای برنامه جوکر شبکه نمایش خانگی هم دعوت شد.

ایرج ملکی کیست

معروف ترین فیلم کوتاه ایرج ملکی «مزاحمت» نام دارد که در سال ۱۳۸۶ ساخته شده است. این فیلم کوتاه در فضای مجازی به کلیپ «چطور به تو گیر ندادن» مشهور است.

نامزدی بهمن دان بازیگر قدیمی برای انتخابات مجلس

بهمن دان، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون نیز با انتشار یک استوری اینستاگرامی از کاندیداتوری خود در انتخابات مجلس دوازدهم خبر داده است.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
یک نظر

ورود